FANDOM

Wonsz

Przykładowy przedstawiciel gatunku

62717-music-is-my-life

Kolejny przedstawiciel gatunku

Czym są węże? Opis i wygląd.

Węże to rasa wężo człeków. Taki wężo-człek odznacza się albo brakiem nóg, albo łuskami na twarzy i ciele oraz językiem węży i kłami, niekoniecznie z jadem. Jest to neutralna rasa. Walczą o obronę siebie i swoich bliskich, ale tylko gdy muszą. Pełzają, znają język [zdarzają się wypadki, które przyswajają smoczy język] węży. Zwykle takie osobniki mają szare włosy, lub koloru zielonego. Można mieć DNA jednego gatunku węży. Zdarzają się bardzo rzadkie wypadki przedstawicieli owej rasy z DNA wszystkich węży.

Znani przedstawiciele

Snake

Zajęcie

Głównie rasa ta zajmuje się przeglądem węży oraz wszystkiego co z nimi związane, kontrolują też naturę swojej okolicy.

Metoda działania

Jeżeli chodzi o walkę to kąsają, bądź duszą ofiarę. Przegląd węży jest dokonywany w specjalnym, tajemnym miejscu. Tam jest księga ze wszystkimi gatunkami węży, oraz spis ludności owej rasy. Tam zapisuje się nowości. Owa rasa chodzi też na zwiady, by dokładniej przyjżeć się naturze otaczającej ową rasę.

Ciekawostki

  • Niektórzy przedstawiciele nie mają takiej samej diety jak normalne węże;
  • Ich oczy mogą być żółte i zielone. Jeżeli ktoś będzie miał dwukolorowe oczy, bądź czerwone, albo i to i to, to oznacza że wywodzi się z królewskiej rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki