FANDOM

Nadzór
Nadzór logo.jpg
Logo Nadzoru
Pochodzenie Horros
Rasa Robot
Wysokość 2,50 metra
Waga 150 kg
Broń RHCAR-12
Data rozpoczęcia produkcji 11 sierpnia 2111r.
Data wprowadzenia do służby 29 marca 2112r.
Nadzór - jednostka należąca do Systemu Kolonijnego Hoor'ar.

InformacjeEdytuj

Jednostki Nadzoru to tylko i wyłącznie roboty, mają one na celu sprawowania służby na takich koloniach, na których utrzymywanie regularnych żołnierzy jest za drogie. Cechują one się szybkością, sprawnością i celnością, sztuczną inteligencją oraz kosztami utrzymania, jednak mają też wady - miewają awarie i mają kilka nieosłoniętych miejsc, które można wykorzystać w walce z nimi. Po Wielkiej Wojnie stały się one trzonem wojska Systemu, głównie z powodu taniej produkcji i utrzymywania.

Opancerzenie i wyglądEdytuj

Roboty Nadzoru z pozoru mogą wydawać się łatwymi celami, dzieje się to za sprawą ich wątłej budowy. Są oni wysocy, ważą względnie mało. Ich pancerz to głównie stop tytanu, jednak pojawia on się tylko w miejscach najbardziej wrażliwych na atak. Resztę pokrywają lekkie metalowe płyty. Pojawiają się dwa typy opancerzenia - regularny i pancerz dowódcy, ten drugi posiada charakterystyczną zasłonę na głowę, inny typ głowy oraz w niektórych miejscach pojawiają się dodatkowe płyty. Służą one głównie po to, żeby móc łatwo rozpoznać dowódcę oddziału oraz po to, żeby oczywiście jak najbardziej chronić nosiciela przed atakami nie tracąc przy tym charakterystycznej dla Nadzoru mobilności.

UzbrojenieEdytuj

Każdy robot Nadzoru zawsze jest wyposażony w karabin RHCAR-12. Posiadają przy sobie również zapas granatów oraz, w razie potrzeby, pancerz dodatkowy, uruchamiany najczęściej podczas otrzymywania obrażeń. Jedyna broń do walki wręcz to ich ręce, które wzmacniane elektroniką potrafią zabijać prawie każdego wroga jednym uderzeniem.

GaleriaEdytuj

Opancerzony nadzór.jpg
Pancerz dowódcy
Nadzór 2.jpg
Robot nadzoru
Nadzór 1.jpg
Oddział Nadzoru

Więcej z Fandomu

Losowa wiki