FANDOM

Mrs.Strange (Mieszany Świat) - alternatywna postać Mrs.Strange z Mieszanego Świata. Piratka mieszkająca w CreepyTown i Deluded Depths

Historia

Po upadku cyrku Strange nie miała się gdzie podziać i chwytała się każdej możliwej pracy, jednak nie mogła znaleźć odpowiadającego jej miejsca zamieszkania oraz profesji. Po wypadku w barze, w którym zabiła jednego człowieka w bójce, została uznana za morderycznie, przez co większość swojego życia działała w nielegalnym handlu narkotykami i żywym towarem.

Po jakimś czasie została złapana, jednak zdołała uciec podczas przewozu do jej przyszłego domu - więzienia. Wiedziała, że ląd nie jest już dla niej bezpiecznym miejscem, dlatego szukała schronienia w swoim naturalnym środowisku, wodzie. Tam znalazła swoje rodzinne miasto, oraz rodzinę, jednak mając na uwadze wyrządzone jej krzywdy, opuściła swoje siostry i matkę, zamieszkując w mieście niedaleko podwodnego miasta z uwagi na jej dobry kontakt z jedyną krewną, jej bliźniaczką.

Po dotarciu do miasta postanowiła zadbać o swoją przyszłość, a skoro nie mogła pracować legalnie wróciła do piractwa. Pod wodą odnalazła statek swojego ojca. Chcąc go odrestaurować ubłagała szamankę pochodząca z Deluded Depths, aby jej pomogła, ta podarowała jej jajo Krakena.

Po tym jak stwór dorósł i został wytresowany przez dziewczynę, udało jej się wynurzyć statek i go odbudować, nadała mu nową nazwę Mer de Sang i idąc za przykładem swojego przybranego ojca, została postrachem wszystkich mórz.

Dodatkowo, między kolejnymi podróżami, czasem przesiadywała w burdelu Vanilla Unicorn i korzystając z nieuwagi pracowników sama robiła i wymyślała niektóre drinki. Właścicielka nigdy nie miała nic przeciwko temu, jednak nigdy nie zatrudniła jej na stałe.

Po walce z Federacją Strange pomogła w odbudowie miasta i pozbieraniu się po inwazji. Jest to jedyne miejsce w którym naprawdę czuje się jak w domu.

Wygląd

Między alternatywą, a podstawową wersją Strange prawie nie ma różnicy poza paroma szczegółami.

W jej ubiorze nie widać zmian, poza górną częścią stroju. Zazwyczaj ma odsłonięty pępek i spory dekolt (choć wcześniej i tak go miała), ponieważ bardzo lubi zwracać na siebie uwagę mężczyzn, jednak zawsze kończy się to tylko na paru czułych słówkach, co bardzo bawi piratke, która uwielbia bawić się ich kosztem, pić za darmo oraz sprawdzać do czego są zdolni.

Częściej ma rozpuszczone włosy i mniej się o nie boi, bo dowiedziała się, że każda syrena ma tylko jedno pasmo włosów, które może je zabić i wie gdzie dokładnie jest ono umieszczone. Chodzi głównie o to, że część jej włosów w środku ma mieszankę, która w reakcji z metalem doprowadza do powstania kwasu wyżerającego jej ciało od środka. (Najpierw przebija się przez skórę pod cebulkami, potem do mózgu i reszty ciała.

Nie ma już swoich wisiorków i medalionów przynoszących szczęście, jedynie kolibra, który wciąż utrzymuje ją przy życiu i ochrania jej duszę przed potencjalnym zagrożeniem.

Dlatego, że Strange nie została podpięta do Zegara, oraz nie miała wgranego wirusa, nie ma problemów z aurą, a jej paznokcie nie zmieniają koloru.

Nie została włączona do zakonu Assassynów, dzięki czemu nie ma ostrzy wszytych w ręce, jednak jej umiejętności władania bronią białą są bardziej rozwinięte, ponieważ szkoliła się w walce podczas nielegalnym handlem, by nie stracić towarów.

Charakter

Przez przebywanie z rodziną piratka przyzwyczaiła się do syren, ich religii, a nawet zaczęła je szanować, mimo to nadal ma za złe swojej rodzinie wyrzucenie ją jako małe dziecko. Jedynym powodem dla którego nie mściła się za to było bardzo ciepłe przyjęcie jej z powrotem do grona syren.

Ze względu na swoją rasę, nie obawia się mężczyzn i w pewnym sensie uważa ich za... bezmózgów, którzy kierują się głównie tym co mają w spodniach, dlatego łatwo ich pokonać. Są jednak wyjątki, gdzie szanuję mężczyzn (kiedy widzi, że ich doświadczenie i moc, którą władają jest tak silna, że byłby dla niej godnym przeciwnikiem).

Przywykła do swojego pierwotnego imienia, dlatego, gdy, ktoś pyta o imię przedstawia się jako Essalie Feelover, jednak prosi, aby mówiono do niej Strange.

Relacje

Rossalie Feelover:

Rossalie.png

Rossalie to siostra bliźniaczka Strange, tak jak ona ma 308 lat i jest dla dziewczyny najważniejszą osobą na świecie. Piratka może powiedzieć jej wszystko, ufa jej bezgranicznie i oddałaby za nią własne życie. Wiedzą o swoich sekretach, oraz mają wspólny, jak ten, że gdy śpiewają razem potrafią zahipnotyzować także zwierzęta i kobiety, jednak nie siebie nawzajem.

Do ich pierwszego spotkania doszło na wodnym pustkowiu, gdzie Rossalie lubiła przesiadywać ze względu na dręczące ją siostry. Na samym początku dziewczyny były do siebie niechętnie nastawione, jednak po jakimś czasie to się zmieniło.

Essalie i Rossalie są podobne tylko z wyglądu. Rossalie jest spokojniejsza i mniej rozrywkowa, nie lubi tłumu i uwielbia przesiadywać sama w słońcu. Kocha ciszę i spokój, jest zimna dla innych ludzi szczególnie dla mężczyzn. Kiedyś oświadczyła, że nie zamierza mieć partnera ani dzieci, ponieważ mężczyźni ją brzydzą.

Siostry.png

Avolin, Certhia, Rovena, Karrea, Melior i Sevanah Feelover:

Reszta sióstr jest dla piratki obojętna, nie żywi do nich urazy, ani niechęci, jednak nie przepada za przebywaniem w ich towarzystwie. Każda z nich wydaje się być typową syreną, trzymającą się zasady 3Z (Złapać, Zaliczyć, Zjeść). Wszystkie są starsze od Rossalie i Essalie, dlatego wywyższają się ponad nie i mają skłonności do znęcania się nad bliźniaczkami.

Avolin (5976 lat) jest najstarszą z sióstr (pierwsze zdjęcie od lewej), potem jest Certhia (3778 lat), Rovena (2390 lat), Karrea (1534 lata), Melior (985 lat) i Sevanah (662 lata).

Wszystkie najbardziej szanują Avolin ze względu na wiek i traktują ją jak swego rodzaju "przywódczynie". Strange nie uznając jej wyższości skazała się na taki sam los jak siostra, przez co syreny co chwila jej dogryzają i dręczą, przez co piratka często traci cierpliwość.

LoboTaker

Nie ma nic do Bldanderki, współczuje jej rasie, dlatego nie wypowiada się na ten temat, ponieważ boi się, że mogłaby powiedzieć coś, co uraziło by dziewczynę. Jest do niej przyjaźnie nastawiona i traktuje ją jako koleżankę po fachu (dyplomatę).

Przemek0980

Ma do niego coś na kształt szacunku. Strange uważa go za jednego z niewielu mężczyzn, którzy mogą być czymś więcej niż tylko bezmyślną kupą mięsa, jednak chłopak sam w sobie przeraża piratkę, szczególnie tym jak na nią patrzy i się przy niej zachowuje.

Prussia.full.121727-0.jpg

Chłopak budzi w niej respekt, nie tylko dlatego, że włada tak ogromną organizacją, ale widziała także jego moc i to jak odebrał komuś duszę, a także widzi po jego aurze, że nie jest to osoba z którą można zadzierać.

Jest mu wdzięczna za wycofanie wojsk z CreepyTown oraz HallenWest, jednak nie ukrywa, że wolałaby trzymać się od chłopaka z daleka. Zawsze gdy przy nim jest czuje się nieswojo, jakby ktoś ją rozbierał wzrokiem i śledził każdy jej ruch, dlatego ogranicza spotkania z nim do absolutnego minimum.

Poza tymi wszystkimi cechami, dziewczyna uważa, że Przemek jest bardzo przystojny i podoba jej się z wyglądu, jednak to nie zmienia faktu, że trochę ja przeraża.

Dziewczyna nie ma pojęcia o tym, że Przemek to ta sama osoba co Jack, jej przyjaciel z dzieciństwa.

Ciekawostki

  • W tym świecie istnieją tylko trzy proszki :

- Żółty - leczący chorobę morską.

- Przeźroczysty - uzdrawiający.

- Biały - najsilniejszy narkotyk na świecie.

  • Strange dostała Franceour'a przed Inwazją.
  • Nie zbliża się do swojej matki.
  • Interesuje się zielarstwem, ale tylko hobby'stycznie przez co nie powstałą jeszcze reszta proszków.
  • Nadal boi się herbaty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki