FANDOM

Mirajnay - jest czarnym tłem niczego. Każdy widzi ją inaczej, jako coś czego najbardziej się boi: zło, samotność, żal, cienie, zabójstwo, tragedia.

Informacje ogólne

RODZINA: Niezrównowazony ojciec

PRZYJACIELE: Fullajna [*] Zdins [*] Mari [*]

Historia

Urodzona w 1340 roku na Krymie, gdzie w 1346 roku wybuchła epidemia dżumy.

Nie miała matki, ponieważ zarażona została w 1347 roku, a jej ojciec zabił ją ze strachu, że go zarazi.

Dziewczynka nie miała nic oprócz medalionu, który dostała od trójki swoich przyjaciół - Fullajny, Zdinsa i Mari, którzy byli rodzeństwem i zmarli, kiedy Mirajnay miała 7 lat. Talizman był dla niej bardzo ważny, była to jej jedyna pamiątka po zmarłych przyjaciołach.

Zarażona została w wieku 8 lat. 4 miesiące 2 tygodnie i jeden dzień po zachorowaniu zabita została przez swojego nieobliczanego ojca.

Z niewiadomych przyczyn została kilka lat później przywrócona do życia przez tajemnicza istotę o nazwie  Łamacz Przeznaczenia. Tylko on mógł widzieć jej prawdziwą postać. Ludzie widzieli w niej swój lęk, ale jej postać zawsze miała na sobie medalion, który widział każdy. Postanowiła szkolić się u Łamacza. Poznał ją dobrze i po latach szkolenia postanowił dać jej moc kontaktowania się ze światem zmarłych, co oznaczało, że może spotkać swoich przyjaciół z dzieciństwa.

Umiejętności

  • Kontaktowanie się ze światem zmarłych
  • Każdy widzi w niej swój najstraszniejszy lęk
  • Może sprawić, że konkretni ludzie zobaczą jej prawdziwą postać
  • Nieśmiertelność

Opis i relacje z Mari

Mari była najlepszą przyjaciólką Mirajnay. Była pogodną, miłą dziewczynką. Włosy miała długie koloru różowego,duże, niebieskie oczy i bladą skórę. Najczęściej nosiła szmacianą, białą sukienkę. Na Mirajnay Mari mówiła Miray. To właśnie ona wraz ze swoim ojcem zrobiła dla niej medalion. Jej ojciec i matka byli ciepłymi ludźmi, właściwie byli dla Miray jak rodzina. Miray zawsze mogła na nich polegać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki