FANDOM

Mikhaln Shadown (Alternatywa)- alternatywna wersja Mikhalna, w wymiarze, w którym Federacja wygrała Inwazję. Przełomowym momentem w życiu maga jest otrzymanie przez niego oferty dołączenia do Pretorian Kraju. W tej alternatywie mag przyjmuje tą ofertę i staje się członkiem Czterech Żywiołów (odpowiednik Trzech Żywiołów).

Osobowość:

Mag jest całkowicie chłodny i nieprzyjazny. Jedynym powodem dla którego pracuje dla Federacji jest świadomość tego, że może posiąść jeszcze większą wiedzę niż teraz. Nie lubi zabijać ludzi, nie są to jednak pobudki moralno-etyczne, lecz uważa to za marnotrawstwo dusz, które mogły by posłużyć do stworzenia kolejnych kamieni filozoficznych. Jest niezwykle spokojny, niemalże nie jest możliwe wyprowadzenie go z równowagi. Zna swoją siłę i wie, że mało kto jest w stanie mu dorównać. Mimo to niemalże na każdego przeciwnika spogląda z szacunkiem. Ma to związek z opanowaną przez niego do perfekcji Harmonią.

Umiejętności:

Magia i alchemia. Treningi, które przeszedł już po dołączeniu do Pretorian sprawiły, że jest znacznie potężniejszy od swojego odpowiednika. Do rzucania zaklęć nie są mu potrzebne żadne gesty ani słowa. Wystarcza pojedyncza myśl.

Każdy spośród 4 Żywiołów ma swoją atutową magię. W przypadku Mikhalna jest to Magia Grawitacji. Osiągnął w niej mistrzostwo. Nie jest to już tylko uginanie przestrzeni, odpychanie, czy przyciąganie przedmiotów. Mag potrafi, bez większej trudności wywołać deszcz meteorytów lub zmienić percepcje czasu u swojego przeciwnika.

Poza tworzeniem Kamieni Filozoficznych, do umiejętności alchemicznych Mikhalna należy tworzenie Homunculusów, sztucznych ludzi. Federacja wykorzystuje ich do ekspedycji do nieznanych części Kraju. Jednak żaden z nich jak do tej pory nie wrócił.

Mag w trakcje dołączenia do Pretorian trenował umiejętność zwaną Harmonią. Władze Federacji dostrzegły potencjał tej zdolności i dały magowi możliwość do jak najlepszego opanowania jej. Po treningu Mikhaln stał się prawdziwym Mistrzem Harmoni. Kontroluje swoje emocje w 100%, co przekłada się na jego zdolności magiczne. Mimo iż jego zasoby mocy magicznej są porównywalne z pozostałą trójką z 4 Żywiołów, to jest w stanie pozostać na polu bitwy znacznie dłużej niż Lia i Wirius, gdyż jego moc zużywa się najwolniej, dzięki wewnętrznemu spokojowi jaki osiągnął mag. C4H-12 posiada znacznie większe zasoby energii, więc może walczyć równie długo, a nawet dłużej niż Arcymag.

Dodatkowo przeszedł podstawowe szkolenie Pretorian w sztukach walki oraz posługiwaniu się bronią palną, jednak mimo iż znajduje się ona w jego wyposarzeniu, to praktycznie z niej nie korzysta. Mimo treningu jego zdolności do walki wręcz są na dość niskim poziomie, jednak przez wzgląd na jego moc władze Federacji przymknęły na to oko.

Niemalże zawsze przy sobie ma kopie włóczni Odyna, Gungnir 2.0. Służy mu ona jednak bardziej jako jego insygnia, aniżeli broń.

Potrafi się niezwykle szybko regenerować. Zawdzięcza to wszczepionym w jego mięśnie Kamieniom Filozoficznym.

Historia:

Służba Mikhalna zaczęła się pamiętnego dnia, kiedy otrzymał list od Federacji. Początkowo miał go wyrzucić, jednak coś go powstrzymało. Nie pożałował tej decyzji. Odnalazł swoje miejsce na świecie. Został mu wyznaczony cel, a była nim ochrona ludzkości. Już pierwszego dnia, kiedy został wysłany na Linie Cere, wyczuł potężne zło znajdujące się po drugiej stronie fortyfikacji. Dołączenie do Federacji pomogło magowi stać się jeszcze silniejszym, za co jest niezmiernie wdzięczny.

Federacja doceniła jego umiejętności i pozwoliła mu dołączyć do elitarnej grupy Pretorian, 4 Żywiły. Jednak jako jedyny spośród tej drużyny jeszcze nigdy nie został wysłany na misję w inne rejony Federacji. Pozwoliło mu to jednak na częstsze treningi oraz liczne badania. Dzięki temu nauczył się tworzyć Homunculusy. Federacja doceniła jego dzieło i zaczęła tworzyć drużyny składające się wyłącznie z tych tworów. Wysyłane one były na ekspedycje wgłęb Kraju. Niestety jak do tej pory wszystkie przepadły.

Mikhaln zamieszkał w swojej wieży. Unosi się ona nad Twierdzą 2. Mikhaln nie zajmuje się jednak patrolowaniem tych terenów. Jego głównym zadaniem jest prowadzenie badań głównie w dziedzinie tworzenia magicznych broni oraz układania nowych zaklęć, gdyż jako jedyny ze wszystkich Pretorian arcymag jest w posiadaniu Esencji Magii. Inni też są w stanie z niej korzystać, jednak nikomu nie przychodzi to z taką łatwością jak Mikhalnowi. Drugim zadaniem maga jest trzy razy dziennie w wyznaczonym przez dowództwo porach tzw. partol ogólny. Dzięki swojemu Tronowi Mikhaln jest w stanie przez kilka minut obserwować całą Linię Cere. Pory te są wyznaczane osobno każdego dnia. Nawet inni Pretorianie nie wiedzą kiedy Mikhaln przeprowadza ten patrol. Jedynymi osobami które znają te terminy, to dowództwo, ustalając je oraz Mikhaln, tuż przed dostaniem rozkazu.

Magiczny Tron przykuł uwagę maga do tego stopnia, że polecono mu ulepszenie go, aby móc obserwować Nieznane Tereny. Jednak jak do tej pory nie udało się tego osiągnąć.

Relacje:

Wirius Trope

Mikhaln lubi z nim dyskutować. Jednak ich rozmowy są przeważnie czystym teoretyzowaniem na temat magii. Obaj szanują się nawzajem, jednak jest to spowodowane tylko i wyłącznie świadomością tego jaką obaj siłę posiadają. Nie można nazwać ich przyjaciółmi, jednak obaj chętnie współpracują ze sobą. Mikhaln ma świadomość, że Wirius zazdrości mu tego, że był trenowany przez Odyna oraz że widział inne światy. Arcymag nie przejmuje się tym, głównie przez świadomość, że mimo iż Wirius posługuje się zakazanymi mocami, to Mikhaln i tak jest od niego silniejszy.

Lia Whitewood

Ze wszystkich 4 Żywiołów właśnie z Lią Mikhalnowi rozmawia się najlepiej. Widzi jej siłę i to, że potęga którą dziewczyna posiada jest rzeczą naturalną. Po prostu urodziła się z nim, co zastanawia Mikhalna. On dla osiągnięcia tego poziomu mocy trenował przez kilkaset lat. Poznał jej historie i szanuje ją, że mimo takiego bólu potrafiła się podnieść. Mikhalna bardzo intryguje jej magia przywołania i to jak skutecznie Lia się nią posługuje. Mag nigdy nie zainteresował się szczególnie tą gałęzią tajemnej sztuki, gdyż wydawała mu się mało praktyczna , teraz widzi, że był w błędzie.

C4H-12

Mikhaln lekko obawia się tego robota. Wie, że w przypadku jego awarii tylko pozostała trójka razem będzie miała szanse w starciu z nim, a taka walka będzie miała fatalne skutki, dla obrony linii. Nie rozumie czemu Federacja wprowadziła coś tak ryzykownego do użytku. Sama świadomość, że robot posługuje się tak szlachetną sztuką jak magia napawa Mikhalna lekkim niesmakiem. Mag nie lubi z nim współpracować i najlepiej go unika. Ich relacje można określić czysto zawodowymi i to nadzwyczaj chłodnymi.

Ciekawostki:

- Umie mówić w sześciu językach: Polskim, Ukraińskim, Szwedzkim, Angielskim, Francuskim i Łacinie.

- Podczas rozmowy często używa archaicznych wyrażeń.

- Bardzo często mówi sam do siebie.

- Ponoć jest w stanie zwiększyć przyciąganie Księżyca do Ziemi i wywołać ich zderzenie, jednak nie wiadomo czy to prawda, czy też propaganda Federacji.

- Uważa, że jest drugim najsilniejszym magiem w 4 Żywiołach. Dużo większą moc od niego posiada C4H-12 (według Mikhalna posiada on moc przerastającą łącznie zasoby magii pozostałej trójki z 4 Żywiłów), Lia ma zbliżoną moc do niego, a Wirius jest prawdopodobnie najsłabsz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki