FANDOM

Metropolia-
Ca4dd44ff1898ac2ab0a4c65a67429c2.jpg

O tak wygląda

stolica i najważniejsze miasto Federacji.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo kiedy dokładnie zostało założone to miasto, wiadomo jedynie w jakich okolicznościach. Powstało ono w czasie, gdy nieliczni ludzie w Kraju byli zabijani przez wilkołaki, demony i inne nadprzyrodzone istoty. Większość z nich uciekała jak najdalej od siedlisk swoich prześladowców. W miejscu gdzie trasy ucieczek ludzi się ze sobą stykały, powstało dziesiątki obozów. Obozy te po jakimś czasie połączyły się, tworząc osadę nazwaną przez jej mieszkańców Metropolią.

Metropolia początkowo wydawała się być dla ludzi rajem- była oddalona od siedlisk nie-ludzi oraz obfitowała w zwierzynę, rośliny jadalne i surowce. Wszystko się jednak zmieniło, gdy pewnego dnia wokół miasta zaczęły powstawać anomalie. Jedne z nich były portalami do innych wymiarów a inne tunelami czasoprzestrzennymi. Dla ludzi niespecjalnie się one jednak różniły- z obydwu wychodziły najrożniejsze maszkary, które wydawały się nie chcieć niczego innego, poza masakrowaniem wszystkiego co zobaczą. Ludzie co prawda walczyli dzielnie, ale powoli ulegali przewadze wroga.

Mieszkańcy Metropolii byli masakrowani przez najróżniejsze potwory wychodzące z anomalii, prawdopodobnie przez stulecia. Sytuacja zmieniła się dopiero niedawno, gdy do miasta zawitał jeden niezwykły człowiek wraz ze swoją świtą. Przedstawił się on jako Heinrich Welff i ogłosił, że nadszedł czas ludzkości.

Pierwszym wyczynem Welffa było zabicie na oczach wszystkich dziesięciu potężnych demonów i to własnoręcznie. Następnie wraz ze swoją świtą rozpoczął odbicie miasta z rąk potworów, które zaczął od przejęcia kontroli nad anomaliami. Gdy te już przestały działać, ludzie Heinricha wybili wszystkich nie-ludzi na terenach Metropolii.

Przetrwał tylko jeden stwór, na tyle potężny że nikt nie był w stanie go pokonać. Welff doszedł wtedy do wniosku, że najlepiej przeciągnąć go na swoją stronę. Przy użyciu swojej podwładnej, Glorii, zahipnotyzował stwora i przystosował jego możliwości tak, żeby potwór mógł wydawać rozkazy żołnierzom. Potworem ten był Władca Roju, nazwany po przemianie Dowódcą.

Po pokonaniu stworów i przejęciu kontroli nad anomaliami, Heinrich Welff został ogłoszony władcą miasta. Fanatycznie oddani mu mieszkańcy rozpoczęli odbudowę Metropolii, co nie było szczególnie trudne, ponieważ Welff zaopatrywał ich w technologię z przyszłości i innych wymiarów.

OpisEdytuj

Miasto jest podzielone na trzy części:

  • Zachodnia- pełna kontrolowanych anomalii czasowych. Mieszka tam niewielu ludzi, większość z nich to specjaliści nadzorujący działanie anomalii
  • Wschodnia- jest jednym wielkim portalem między-wymiarowym. Portal jest jednak w pełni kontrolowany przez Federację. sytuacja identyczna do tej w Zachodniej części
  • Środkowa- położona pomiędzy Wschodnią i Zachodnią, pozbawiona jednak anomalii. Mieszka tam 99% mieszkańców. Jest to futurystyczne miasto, pełne wysokich budynków i zaawansowanych systemów.

Ważne miejscaEdytuj

  • Pałac- rezydencja, biuro i miejsce zamieszkania głowy państwa. Jest również największym budynkiem w całym mieście. Jest to 15 piętrowy budynek, posiadający dodatkowo głębokie podziemia (od najniższych poziomów do najwyższych pięter w sumie wynosi 25 pięter). Pomimo faktu że zasiada tam najważniejsza osoba w Federacji, budynek ten jest stosunkowo słabo broniony.
  • Wielka Hala- jest to gigantyczna, nowoczesna arena sportowa. Jej wymiary wynoszą 305 x 100 metrów. Odbywają się tam najróżniejsze mecze sportowe, ale Hala może być również zamieniona w basen. Odbywają się tam również różnorakie targi.
  • Aleja 10 tysięcy- aleja pełna pomników ku czci 10 tysięcy dzieci które zginęły zabite przez nie-ludzi przed przybyciem Welffa. Ma przypominać mieszkańcom o tych pełnych bólu i strachu czasach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki