FANDOM

SWAG-ships were meant to fly!!1
0pxv/-WbVY-yJrjQ1

Swag mini.png

miniaturowe zdjęcie statku

Mer de Swag - w wolnym tłumaczeniu z francuskiego "Morze Swag'u". Statek należy do Rebeliantów.

Piosenka śpiewana przez Kapustę, Neko i Usagi-cośtam. Piosenkę rozpoczyna Kapusta, chórek Alleluja śpiewa Usagi-cośtam zaś refreny wykonuje Neko.

Statek stoi w doku Bigoslandu i czeka tylko by ktoś go podpalił odpalił... Legendy mówią, że zarówno jak Bigosland. Prawda jest taka, że już dawno. Od jakiegoś czasu jest przez gdyż.

Istnieją plotki, że był. Inni wierzą w lecz jednak niestety jakiegokolwiek.

Wygląd statku

Statek jest koloru Suczo-różowego, Śliwkowo-filetowego w perłowych detalach, złocie, miłości i bigosie. Design statku został zaprojektowany przez najlepszych kucharzy bigosu z drugiej edycji "Master Chef Bigosland".

Na statku są pokoiki koloru rushoffego, (tak, wiem o czym myślisz zboczuszku) w których można się kimnąć, wywoływać buraczane demony bądź inkantować wampirze łabędzie.

Całość kompozycji wypełnia rushoffa aura statku, emanująca babskością i tandetą.

Historia

Statek powstał 13 buraczanych lat temu. Magda Wressler osobiście była pod wrażeniem statku, niestety dowiadując się, że nie ma zgody na skonsumowanie go popełniła samobójstwo, rzucając się w bezkresną głębinę bigosu. Zaraz po tym jak kucharze z Master Chef Bigosland zaprojektowali statek, Ziemiaczane sex-slave'y wybudowały go - torturowane przez Zmutowane Kobiety Dinozaury Wresslerki, muzykę Nicki Minai i jej anakondy (które don't).

Ziemniak.png

Jeden z Ziemniaczanych sex-slavewów

Wiele Ziemnioków opuściło kartoflany padół tego dnia. Część z nich trafiła do pyrowego nieba, część z nich skończyła w bulwiastym piekle gdzie skończyły jako frytki. Plus jest taki, że im się to podobało, w końcu te zimnnioki to trenowani masole, kręci ich gorący olej sado-macho i te sprawy...

Statek pierwotnie po wybudowaniu był miejscem spoczynku dla dusz ziemniaczanych slave'ów i schronieniem dla wampirzych łabędzi. Niestety, pewnego dnia trójka rebeliantów o dumnych ksywkach: Królik, Szczur i Jenot - uznali, że statek jest właściwie niczyj.

Lol, Yolo! Biere ten ship - Rebelianci

Zbezcześcili oni statek puszczając na nim kaszubskie hymny, które przywołały na statek NekoKawaiiDesu, Kapustę i Usagi-cośtam.

Zgromadzenie koło siebie warzywnej anielicy - zabójczyni cosplayerek, warzywnej diablicy - czarodziejki i cosplayerki - emo. Zakrzywiło bigosowy ocean tworząc w nim anomalie bigosową w postaci Najpiękniejszej Menszczyzny na świecie...

Legendy mówią... właściwie to nic - ta historia jest płytka.

Przywrócenie Równowagi Edytuj

Obecnie statek jest w facie złudnej harmonii, iluzje przytrzymują Rose i Jack z Tytanica, para pojawiła się po wytworzeniu bigosianej anomalii. Statek spodobał im się tak bardzo, że postanowili zostać w nim na wieki i go sprzątać - pod lekkim przymusem, ale to wciąż ich wolna wola.

Na samym szczycie statku widnieje kanapka, jest smaczna - oto jej rola.

Na bakburcie Miley Cytrus uprawia dziki TWERK, zasila to turbinę statku, przez co można pływać po bezkresnym bigosie.

Na sterburcie jest Doublelift jako Vayne - Statek w ten sposób countruje czarną murzyńską magie Kapusty, która byłaby w stanie rozdupczyć statek w pył. Niestety Usagi-cośtam zrobiła cosplay Caitlyn wykorzystując odpadki komunalne i bigos, przez co statek jest countrowany przez Usagi-cośtam. Statek przez countrowanie zwiększa siłę Usagi-cośtam, przez co Neko nie jest w stanie jej zabić - gdyż ta jest za mało nafeedowana. Jedynym sposobem by się nafeedować jest zjedzenie kanapki o którą toczy się spór na statku.

SWAG-ships were meant to fly!!1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki