FANDOM

Mer de Sang - (tłm. franc. Morze Krwi) Statek należący do Noelle Strange, dziedziczki Czarnobrodego, znajdujący się w porcie CreepyTown, nad wielką jamą Krakena

Wygląd

Bandera

Bandera statku Mer de Sang

Mer de Sang jest Galeonem, czyli wielką jednostką handlowo wojenną. To trójmasztowiec, o niezwykle wielkich i cienkich, ale bardzo wytrzymałych żaglach, ułatwiających szybkie pływanie. Z zewnątrz okręt wydaje się mały jednak na swoim pokładzie mieści magazyn, pracownię alchemiczną (ukrytą w kajucie kapitańskiej), cele, podpokład z kojami, zbrojownie, mese (jadalnia/stołówka), kabuz (kuchnia okrętowa), kajutę kapitańską i kajutę oficerską .

Każdy okręt piracki szczyci się swoją banderą. Bandera tego statku to biały szkielet syreny na czarnym tle.

Użycie

Choć właścicielka nie zawsze podróżuje statkiem, to nie znaczy, że stoi on bezużytecznie. Oczywiście okręt, sam bez kapitana nie popłynie, jednak często, gdy stoi w porcie, pełni funkcje magazynu, lub domu dla przyjaciół właścicielki. Głównie magazynuje się tam różnego rodzaju alkohole (rum w przeważającej ilości). Ale także opium, czy nawet słodycze.

Statek zakrywa wejście do podwodnej jamy pod portem, która aktualnie jest miejscem zamieszkania Krakena.

Zasady na statku

Strange ma pewne podstawowe zasady panujące na statku. Każdy punkt jest tak samo ważny, a ich kolejność nie ma znaczenia.

  1. Nie tykaj włosów Strange.
  2. Słuchaj kapitana.
  3. Kapitan zawsze dobiera załogę tak, aby mógł pokonać wszystkich jej uczestników naraz.
  4. Ty coś zepsujesz - ty to naprawisz.
  5. Nie wchodź do kajuty kapitańskiej bez oficjalnego zaproszenia.
  6. Dokumenty z listami prac, ostrzeżeniami, oficjalnymi oddaleniami propozycji składu załogi, oraz oficjalne przyjęcia itp. dokumenty papierkowe, są zawsze pieczętowane.

Dlaczego Strange ma ten statek, a nie Czarnobrodego?

Dużo ludzi zastanawia się czemu "córeczka" Czarnobrodego, nie odziedziczyła po nim 

QARconceptartCropped

Queen Anne's Revenge

jego ukochanego statku Queen Anne's Revenge (Zemsta królowej Anny). Każdy porządny żeglarz wie, że kapitan powinien zatonąć wraz ze swoim statkiem, jednak, nie można powiedzieć, że Strange nie odziedziczyła statku, ponieważ Mer de Sang jest zbudowany na bazie szczątków, które udało się wyłowić po zatonięciu Queen Anne's Revenge. Samą nazwę statku wymalowaną na desce, można zobaczyć w kajucie kapitańskiej.

Historie związane ze statkiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki