FANDOM

Artykuł  nawiązuje do Federacji oraz Inwazji

Marcus Alzamirano (właśc. Marcus Alzamirano Ramirez)-
Makoro Sekine.jpg
jeden z najlepszych generałów, pośród dowódców Federacji. Pomimo swojego młodego wieku (20 lat) osiągnął naprawdę wiele.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o wczesnym dzieciństwie Marcusa. Wiadomo jedynie że urodził się w USA, w rodzinie z korzeniami hiszpańskimi i miał brata imieniem Jesus.

W nieznanych okolicznościach w wieku 4 lat zgubił się w lesie. Rodzina oraz policja szukali go dnie i noce, ale bezskutecznie. Malec trzy dni błądził po lesie, aż nie znalazł go pewien przechodzień. Przechodzień ten zabrał malca do chatki, nakarmił i napoił. Potem, zamiast zabrać Marcusa do domu albo zgłosić jego odnalezienie na policję, postanowił go przygarnąć.

Nowe życieEdytuj

Przechodniem tym był Heinrich Welff, późniejszy założyciel Federacji. Heinrich podróżował w tamtym okresie po świecie, szukając utalentowanych osób które mogły by mu się w przyszłości przydać. Marcus podróżował z Welffem po świecie, dorastając w najróżniejszych otoczeniach. Od drapaczy Nowego Jorku, przez dżungle Birmy, po pustynie Australii.

W czasie tych podróży, Marcus bardzo zżył się z Heinrichem, zaczął go traktować jako ojca i mentora. Bywał nieraz zazdrosny, zwłaszcza o inne dzieci, które jego przybrany ojciec przygarniał. Szczególnie złe były jego stosunki z Glorią, dziewczynką potrafiącą hipnotyzować ludzi swoim głosem, która stała się na przestrzeni lat pupilką Welffa.

Marcus nie posiadał żadnych nadludzkich mocy, jednak chciał przypodobać się swojemu przybranemu ojcu. W wieku 10 lat usłyszał jak Heinrich mówi, że będzie potrzebował w przyszłości zdolnych dowódców. Marcus zaraz zabrał się do pracy i zaczął amatorsko uczyć się o sztuce wojennej. W wolnym czasie uczył się też jazdy na koniu.

Zaczął od programów telewizyjnych i słuchowisk radiowych, jednak potem zaczął uczyć się historii wojskowości z książek. Szczególnie upodobał sobie temat Mohyliad (szereg kampanii wojskowych polskich magnatów w Mołdawii), Wojen Napoleońskich i Wojen w Zatoce Perskiej. Czytał i oglądał o tym tyle, że w końcu jego wzrok mocno się popsuł, przez co do dzisiaj musi nosić okulary.

Gdy miał 14 lat, jego wiedza teoretyczna z zakresu sztuki wojennej była na wysokim poziomie, jednak dla niego było to za mało. Wiedział, że ludzie pod hipnozą są w stanie zapamiętywać i pochłaniać więcej informacji, poprosił więc Glorię o pomoc. Mimo że stosunki pomiędzy nimi były napiętę, kobieta pomogła mu, jednak poza tym że pod hipnozą kazała mu zapamiętywać i przetwarzać każdą zdobytą informację, wcieliła go do swojego haremu. Marcus był jednym z jej sługusów przez dwa lata, aż o wszystkim dowiedział się Heinrich i go wybudził. Chłopak jednak nadal udawał że znajduje się pod kontrolą Glorii, by móc zabawiać się z dziewczynami, które ta włączała do swojego haremu.

FederacjaEdytuj

Gdy Heinrich Welff utworzył Federację, miał wokół siebie kompetentnych ludzi. Wśród nich był Marcus, który został podooficerem i początkowo zajmował się jedynie szkoleniem żołnierzy. Jednak gdy państwo Heinricha rozpoczęło ofensywę, Marcus miał kilka okazji by udowodnić swoją wartość. Prowadzona przez niego 1 Brygada Kawalerii już po pierwszej swojej bitwie mogła się pochwalić dużym zwycięstwem. W lesie, kilometr od Elementaris wyrżneły w pień Elfy, mające 3-krotną przewagę liczebną. Po tym zwycięstwie i zajęciu miasta bez jednego wystrzału, 1 Brygada Kawalerii stała się sławna. Pojawienie się Dowódcy i związane z tym wielkie zwycięstwa przyćmiły trochę sławę Marcusa, jednak nadal jest on bardzo szanowany.

UmiejętnościEdytuj

  • Potrafi jeździć na koniu
  • Potrafi sprawnie dowodzić ludźmi na polu bitwy
  • Dobrze posługuje się szablą
  • Potrafi się posługiwać bronią palną i plazmową

WyposażenieEdytuj

  • Szabla husarska- długa sieczna broń biała. Szabla husarska nie jest zwyczajną szablą, jest bowiem ekskluzywnż polskż bronią bojową o zamkniętej rękojeści, łącząca najlepsze cechy szabel zagranicznych (węgierskiej, zachodnioeuropejskiej i tureckiej). Szabla Marcusa była robiona na zamówienie, jednak jest to zwyczajna broń biała, nie posiadająca żadnych technologicznych ani magicznych usprawnień.
  • T700- strój bojowy noszony przez Marcusa. Z wyglądu to niezbyt twarzowa, cienka, przylegająca do ciała, czarna tkanina. Strój ten, będący podarunkiem od Doc, jest najlepszą formą ochrony jaką może sobie zamarzyć żołnierz. Chroni przed kulami, ogniem, ciosami wręcz, kwasami i do pewnego stopnia przed atakami gazowymi. Strój ten nie może być zniszczony, ale ma swój limit ataków, po którym jego funkcje obronne się wyłączają.
  • Broń palna
  • Broń plazmowa

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki