FANDOM

Ansgar
Loki 1
Płeć Mężczyzna
Wiek 20 lat
Rasa Człowiek/nieumarły
Zawód Nekromanta, pożeracz dusz
Status Wolny
Rodzina Nieznana
Miejsce zamieszkania CreepyTown

Loki to pseudonim znanego psychopaty. Z pozoru spokojny i cichy, jednak gdy ktoś go zdenerwuje potrafi zrobić niezłą demolkę. Za życia bogaty szlachcic, mieszkający samotnie w centrum CreepyTown, który pewnej nocy gdy tylko wyszedł z domu został napadnięty przez grupę bandytów z klanu Czerwonego Węża, a następie bezlitośnie zabity. Jak się później okazało, zabójstwo to zostało zlecone przez chciwych orków, którzy następnie zagarnęli wspólnie z nimi cały jego majątek. Nasz bohater powrócił zza grobu za sprawą pięciu mężczyzn w kapturach, którzy użyczyli mu swoich broni oraz dali mu wierzchowca o imieniu Billy, będącego wielkim pająkiem (więcej poniżej). Nauczyli go również czarnej magii i postawili między światem żywych a zmarłych. Obecnie poprzysiągł zemstę swoim oprawcom, na czele z hersztem bandy Norusem i wodzem orków Adenusem oraz, aby bezlitośnie mordować każdego napotkanego bandytę i orka i pożerać ich dusze, które po śmierci stały się jego pokarmem. Ponadto ma on w swojej kwaterze zwaną Czarną Kryptą własną hodowlę kruków, których język zna i wspomagają go w walce.

Umiejętności

Większość z nich może używać wyłącznie w postaci łowcy dusz. Z kolei pod postacią ducha jest w stanie zranić inne duchy lecz żywych nie i vice versa.

  • Umie porozumiewać się z krukami, które są jednocześnie jego ulubionymi zwierzętami.
  • Może wskrzeszać umarłych i wydawać im rozkazy.
  • Podróżuje między dwoma światami - duchowym i materialnym.
  • Ciska z dłoni czarnymi kulami śmierci.
  • Przez krótki czas może zwiększyć swoją masę ciała zwiększając przy tym swoją siłę. Jest to jedyna umiejętność, której może używać w ludzkiej postaci, która zyskał podczas próby transformacji w trakcie ćwiczeń na siłowni w zamku w centrum Necrocronus.
  • Może aktywować aurę śmierci jeśli zje odpowiednią ilość dusz; aura ta dodaje mu więcej mocy i rani każdego, kto znajduje się w pobliżu

Wygląd zewnętrzny

Oczy: w ludzkiej postaci niebieskie, w postaci pożeracza dusz zielone, a jako duch czerwone.

Włosy: brązowe w ludzkiej postaci, białe w postaci pożeracza dusz i czarne w postaci duchowej.

Wzrost: 180cm (w przypadku zwiększenia masy ciała 200cm).

Ubiór

Czarny, długi płaszcz

Biały podkoszulek

Jeansy

Glany

Bronie

Kościste ostrze - dobycie go przez osoby inne niż właściciel grozi śmiercią

Krwawa lalka voodoo - niewinny przedmiot zdolny zadać obrażenia wewnętrzne osobie w zasięgu wzroku.

Billy - wielki pająk gatunku czarna wdowa będący pupilem i wierzchowcem, a jednocześnie bronią zdolną pluć żrącym jadem.

Trujący łuk zagłady - gdy Loki jest w ludzkiej postaci to zwykły łuk, lecz po przemianie to śmiercionośna broń zdolna wywołać bardzo silną żółtą chmurę trucizny.

Kij burzy - normalnie to zwykły kij z ostrzem na czubku, lecz po przemianie w duszożercę, niebezpieczna broń zdolna porazić piorunem poprzez sam dotyk.

Słabości

Światło słoneczne (pod postacią łowcy dusz)

Ogień (jak wyżej)

Woda święcona

Święte symbole

Cytaty

"Nie bądź taki ponury, bo cię zjedzą chmury"

"Jak ork lub bandzior się spruje dajcie znaki to wypruję mu flaki"

"Śmierć i ciemność moją panią. Idę skopać tyłki draniom"

"Ma być spokój i zgoda jak cicha, zimna woda"

"Zadowolony jesteś z siebie nieczuły głazie?"

"Kto mojego loka ruszy, temu wyrwę duszę"

Ciekawostki

Jego ulubionym przysmakiem są dusze orków

2zqqxig

Loki by Lobo

0pxv/OO-vG8oPhhM1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki