FANDOM

LKJWB DB(Ultra)/WRKZ/3LDZ w.3d "Drak" - Lekka Krocząca Jednostka Wsparcia Balistycznego wyposażona w Działo Bitewne M.2 "Ultra", Wyrzutnię Rakiet Krótkiego Zasięgu oraz 3 Lasery Dalekiego Zasięgu wzór 3d "Drak"

Historia

Kiedy w 2011r.  12 Batalionów Bojowych pod dowództwem Sheeva Malone wypowiedziało posłuszeństwo Federacji i na zajętych przez siebie terenach stworzyło państewko zwane Republiką Libertatum. Buntownicy mieli ze sobą mase ciężkiego sprzętu. Walka z przeciwnikiem równie dobrze uzbrojonym co siły Federacji sprawiły lojalistom niemałe problemy. W odpowiedzi na to zakłady przemysłowe państwa Heinricha znacznie przyśpieszyły budowe maszyn których stworzenie było dotąd daleko na liście priorytetów (jako że Federacja nie walczyła wcześniej z innymi opancerzonymi pojazdami nie było nacisku na tworzenie maszyn mających im się przeciwstawić).

Dzięki wielkiemu nakładowi sił i środków szybko powstały pierwsze "Draki" i chociaż z racji pośpiechu dalece im było do obecnego poziomu, spisywały się świetnie. Buntownicy tracili pojazd za pojazdem w takim tempie, że niewiele czasu minęło nim niektóre ekipy zaczęły porzucać swoje maszyny gdy tylko na horyzoncie pojawiały się Draki. Federacja była z tego powodu niezwykle zadowolona- albowiem mogła dzięki temu przejąć to, co i tak należało do niej.

Mimo że od Insurekcji Malone'a minęło 5 lat Draki nadal są wykorzystywane w Armii Federacji. Przez ten czas zostały dodatkowo ulepszone i dzięki temu stanowią obecnie klasę samą w sobie.

Opis

"Drak" posiada humanoidalny wygląd. Nogi wyposażone są w pojedynczy staw kolanowy skierowany tak jak u ludzi, do przodu. Korpus ma beczułkowaty kształt, który może sprawiać wrażenie niezgrabności całej maszyny, lecz nic bardziej mylego albowiem w jego wnętrzu znajduje się potężny generator termoplazmowy "Hades II", który normalnie przeznaczony jest dla maszyn o przynajmniej jedną klasę cięższych. Powodem takiego zabiegu była potrzeba zapewnienia odpowiedniej mocy odnóżom krocznym, obarczonym ciężarem amunicji do "Ultry", rakiet oraz dodatkowych komputerów celowniczych i całej masy innego sprzętu. Kokpit natomiast poza prostokątną owiewką jest w całości opancerzony.

Główne uzbrojenie, jakie stanowi DB"Ultra" zamontowane jest na lewym ramieniu i osłonięte jest płytą Pancerza Kinetycznego, ot na wszelki wypadek. WRKZ znajduje się natomiast nieco wyżej, bo na prawym barku i stanowi uzbrojenie poboczne na wypadek, gdyby jakiś przeciwnik znalazł się w odległości mniejszej niż 300 metrów, a pozostałe uzbrojenie było zajęte bądź zniszczone. Lasery z kolei znajdują się na lewym przedramieniu i pełnią rolę broni przeciwpiechotnej (na dalekim dystansie) i przeciw pojazdom opancerzonym (na średnim i krótkim dystansie).

DANE TECHNICZNE

Nazwa LKJWB DB(Ultra)/WRKZ/3LDZ w.3d "Drak" Uzbrojenie (Tors/Głowa) WRKZ
Napęd Generator Termoplazmowy "Hades II" Opancerzenie (Głowa/Tors/Ramiona/Nogi/Plecy 120/500/160/280/290
Masa Do 50 ton Amunicja (DB"Ultra") 112 pocisków
Wysokość 8m Amunicja (WRKZ) 64 Rakiety
Długośc 5.5m Wyposażenie Dodatkowe Radar Dalekiego Zasięgu; Zakłucacz Radiowy; Systemy Walki Elektronicznej; Nadajnik Krótkofalowy; Zaawansowany Komputer Celowniczy; Dron z Systemem Autonamierzania Celów; Skaner Dalekiego Zasięgu
Szerokość 6m Wyposażenie Wspomagające Filtr Promieniowania Cieplnego; Filtr Noktowizyjny; System Szybkiego Chłodzenia; Znacznik Laserowy; System Maskowania Cieplnego; Ulepszony System Celowniczy; Zmodyfikowany System Przeładowania; Zaawansowany System Stabilizacji Uzbrojenia; Zmodyfikowane Absorbery Odrzutu; Zmodyfikowane Soczewki Laserów; 
Głębokość brodzenia 5m Maksymalna prędkość 81km/h
Załoga Pilot Wychył Nadwozia Względem Podwozia (Prawo-Lewo) od 0* (na wprost) do 120*
Uzbrojenie (Prawe Ramię) DB"Ultra" Wychył Nadwozia Względem Podwozia  (Góra-Dół) Od -55* do 55*
Uzbrojenie (Lewe Ramię) 3LDZ Użytkownicy Siły Zbrojne Federacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki