FANDOM

LKJWB CAD/7LSZ w.2b "Miodożer" - Lekka Krocząca Jednostka Walki Bezpośredniej wzór 2b "Miodożer". 

HistoriaEdytuj

"Miodożer", jak łatwo się domyślić po nazwie powstał do prowadzenia agresywnej walki z przeciwnikami znacznie przewyższającymi go rozmiarami i siłą ognia. Dzięki swym silnikom skokowym oraz chwytnym dłoniom jest w stanie dostać się na grzbiet, głowę, lub do słabego punktu olbrzymiego przeciwnika, aby następnie przebić się przez jego pancerz za pomocą laserów i zmasakrować jego wnętrze Ciężkim Automatem Duera.

OpisEdytuj

Maszyna ta posiada humanoidalny wygląd, to jest dwie ręce, dwie nogi, korpus i głowa. Kokpit jest silnie opancerzony i dla zapewnienia największego możliwego bezpieczeństwa pilotowi nie posiada wizjera. Zamiast niego natomiast jest monitor o bardzo dużej rozdzielczości pokazujący na bieżąco obraz z kamer zamontowanych z przodu głowy. Dodatkowo kokpit posiada opcję katapultacji w razie niebezpieczeństwa. Korpus, ramiona i nogi są ciężko opancerzone dzięki czemu bardzo trudno je uszkodzić. Najwięcej jednak pancerza znajduje się na klatce piersiowej, gdyż to ona w zamierzeniu ma przyjmować najsilniejsze ciosy.

Ramiona są wyposażone z dłonie o chwytnych palcach, które zapewniają możliwość wspinaczki oraz łapania mniejszych celów. Można też ich używać do przenoszenia ciężkich ładunków, ale to już należy do niestandardowych zastosowań tego Mecha. Jeśli chodzi o rozmieszczenie uzbrojenia, to cztery lasery znajdują się na barkach (po dwa na jeden), dwa na lewym przedramieniu oraz jeden na prawym, Ciężki Automat Duera jest natomiast podwieszony pod prawym przedramieniem. Na plecach i nogach znajdują się dodatkowo rakietowe silniki skokowe. Zasilanie "Miodożerowi" zapewnia natomiast generator termoplazmowy "Hades".

Z powodu bardzo złożonego systemu sterowania, piloarzem tej maszyny zajmują się jedynie najbardziej doświadczeni z najbardziej doświadczonych, najlepsi z najlepszych i najagresywniejsi z najagresywniejszych.

DANE TECHNICZNE

Nazwa LKJWB CAD/7LSZ w.2b "Miodożer" Uzbrojenie (Tors/Głowa) 4LSZ
Napęd Generator Termoplazmowy "Hades" Opancerzenie (Głowa/Tors/Ramiona/Nogi/Plecy 280/500/160/280/290
Masa Do 45 ton Amunicja (CAD) 750 pocisków
Wysokość 8m Amunicja (LSZ) Nieograniczona
Długośc 3.5m Wyposażenie Dodatkowe Radar Dalekiego Zasięgu; Zakłucacz Radiowy; Systemy Walki Elektronicznej; Nadajnik Krótkofalowy; Rakietowe Silniki Skokowe;
Szerokość 5.5m Wyposażenie Wspomagające Filtr Promieniowania Cieplnego; Filtr Noktowizyjny; System Szybkiego Chłodzenia; Znacznik Laserowy; System Maskowania Cieplnego; Ulepszony System Celowniczy; Ulepszony System Żyroskopowy; Ulepszone Absorbery Kinetyczne;
Głębokość brodzenia 5m Maksymalna prędkość 120km/h
Załoga Pilot Wychył Nadwozia Względem Podwozia (Prawo-Lewo) od 0* (na wprost) do 120*
Uzbrojenie (Prawe Ramię) CAD/LSZ Wychył Nadwozia Względem Podwozia  (Góra-Dół) Od -55* do 55*
Uzbrojenie (Lewe Ramię) 2LSZ Użytkownicy Siły Zbrojne Federacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki