FANDOM

"Wprowadzam koordynaty wrogich pozycji, niechaj nastanie piekło!" - Anonimowy pilot

LKJWB 2WRDZ/2LDZ w.2c "Puszczyk" czyli Lekka Krocząca Jednostka Wsparcia Bezpośredniego wyposażona w 2 Wyrzutnie Rakiet Dalekiego Zasięgu oraz 2 Lasery Dalekiego Zasięgu wzór 2c "Puszczyk" jest swego rodzaju wsparciem artyleryjskim mogącym rozlokować się nawet w niedostępnym dla innych jednostek terenie.

HistoriaEdytuj

Powstał jako mobilne wsparcie artyleryjskie dla wojsk naziemnych Federacji wraz z "Krukiem" oraz "Goliatem" jako dzieło Kharleza. Poza poligonem wsławił się podczas tłumienia znacznej wielkości powstania nie-ludzi, podczas którego kilka drużyn "Puszczyków" wspieranych przez "Kruki" rozniosły siły powstańcze w pył, podczas gdy tamci nie wiedzieli nawet zbytnio co w nich uderzyło.

OpisEdytuj

"Puszczyk" budowany jest na standardowym podwoziu "Kruka" wyposażonym w ulepszone względem oryginału systemu żyroskopowe. Jednakże nadwozie tego pojazdu jest już inne. Po pierwsze jest ono bardziej krępe i w pewien sposób przypomina główę sowy (stąd nazwa). Kokpit znajduje się w górnej jego części i owiewka stanowi bądź co bądź jedynie rozkładana szklaną bańkę, którą użytkownik może zmienić jej tylą połowę na pancerz kinetyczny, lecz z powodu roli taktycznej "Puszczyka" jest to często zbędna akcja. Po bokach, czyli w miejscu ramion znajdują się wyrzutnie RDZ, z przodu torsu znajdują się natomiast LDZ. Zasobniki z rakietami znajdują się na plecach i zawierają aż 96 dodatkowych pocisków do WRDZ, co sprawia, że "Puszczyk" jest w stanie prowadzić długotrwały ostrzał rakietowy pozycji wroga. Dodatkowo, bardzo ciekawą cechą tego pojazdu jest to, iż jest on w stanie obrócić nadwozie o 360* względem kierunku w którym zwrócone jest podwozie, co czyni go podobnym do zwykłych czołgów (Lub sowiej głowy).

DANE TECHNICZNE

Nazwa LKJWB 2WRDZ/2LDZ w.2c "Puszczyk" Uzbrojenie (Tors) 2xLDZ
Napęd Silnik Spalinowy "Vulkan" Opancerzenie (Głowa/Tors/Ramiona/Nogi/Plecy) 0 lub 120/260/60/240/240
Masa Do 40 ton Amunicja (RDZ) 120 rakiet
Wysokość 7m Amunicja Alternatywna Rakiety Zapalające/Burzące/Przeciwpancerne/ Samonaprowadzane
Długość 4m Wyposażenie Dodatkowe Radar Dalekiego Zasięgu; GPS; System Walki Elektronicznej; Dron Zwiadowczy
Szerokość 4,5m Wyposażenie Wspomagające System Szybkiego Chłodzenia; Zaawansowany System Naprowadzania RDZ; System Autonamierzania Celów Oznaczonych; System Maskowania Cieplnego;
Głębokość Brodzenia 3,5m Maksymalna Prędkość 78km/h
Załoga Pilot Wychył Podwozia Względem Nadwozia (Lewo-Prawo) 360*
Uzbrojenie (Lewe Ramię) WRDZ Wychył nadwozia Względem Podwozia (Góra-Dół) Od -10* do 60*
Uzbrojenie (Prawe Ramię) WRDZ Użytkownicy Siły Zbrojne Federacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki