FANDOM

Kraken - mityczny morski potwór, a tak naprawdę rasa, zamieszkująca głębiny morskie. Gatunek zagrożony wyginięciem, przez małą liczebność samic. Rzadko kiedy udaje się „udomowić” lub jak kto woli „wytresować” krakena na swojego towarzysza.

Rozwój i Rozmnażanie Edytuj

Kraken.jpg

Kraken należący do Mrs.Strange

Krakeny są stworzeniami jajorodnym, samica podczas jednego rozrodu składa 1 do 3 jaj. Nie potrzebują opieki dorosłego osobnika i od małego stworka polują oraz żyją same. Po wykluciu z jajka, mały kraken ma mniej więcej od 20 do 50 centymetrów. Osobniki bardzo szybko rosną i już po 3 miesiącach potwór może osiągnąć wielkość od 2 do 5 metrów.

Dorosłego krakena nigdy nie udało się zmierzyć. Wiadomo jedynie tyle, że jego paszcze są na tyle ogromne, aby połknąć 3 statki na raz.

Na świecie żyją obecnie 4 Krakeny i tylko jeden z nich jest samicą.

Umiejętności i Wady Edytuj

Stwory te, większość swych zasług zawdzięczają wielkości i sile, oraz ogromnemu apetytowi. Mają jednak wady, nie mogą poruszać się poza wodą, ani za długo narażać się na promienie słoneczne, przez co walczą oraz wyłaniają się na polowania tylko w nocy.

Budowa Edytuj

Trudno określić budowę, ponieważ każdy przedstawiciele tego gatunku różnią się od siebie w znacznym stopniu. Elementy które łączą każdego osobnika to, wiele szeregów ostrych zębów, gruby pancerz, macki (nie można podać konkretnej liczby).

Udomowienie Edytuj

Kraken 2-0.jpg

Plakat mówiący o pokazie narodzin Krakena, skąd Strange ukradła wykupiła jajo

Udomowiony Kraken jest niezwykłym zjawiskiem i wspaniałym towarzyszem. O ile uda się go komuś wychować, pozostaje wierny swojemu właścicielowi do końca oraz wypełnia wszystkie jego rozkazy.

Udomowionych Krakenów znaleziono 3 z czego dwa nie żyją, a jeden obecnie znajduje się w posiadaniu Noelle Strange.

O ile wiadomo nie ma on własnego imienia i nazywa się go po prostu „Kraken”. Żyje w grocie pod portem przy CreepyTown i wypływa wraz za statkiem goniąc za nim. Właścicielka nie narzekała na razie na swojego „pupila”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki