FANDOM

Kraina Bogów (Kraina Wesołych Bananów) - miejsce stworzone przez BananowegoHajsa. Kraina znajduje się wysoko nad CreepyTown (jednak nadal należy do części miasta), a dostać się do niej tylko jako bóg lub dusza.

Historia: Edytuj

Początki Edytuj

 Hajs wyrusza w poszukiwaniu Rady Bogów z zamiarem dołączenia do ich grona, jednocześnie pragnie stać się przedstawicielem rasy bogów. Dziewczyna nie zmienia jednak swojej postaci dziecka, przez co już od początku staje się obiektem drwin wśród członków Rady.

Jedynym, który widzi w dziecku potencjał, jest Ozyrys, który stara się pomóc Hajs zaimponować bogom. Poleca jej więc stworzenie nowej sali obrad - wygodne, ciche, spokojne i wspaniałe miejsce, które zaprze dech w piersiach obradujących, a także będzie dostępne tylko dla nich. Tak też Hajs stworzyła Krainę Bogów.  

  W podstawowym świecie Hajs jest niedoświadczoną użytkowniczką zegarka, więc nie zna prawdziwej potęgi jego mocy. Podczas tworzenia krainy, występują nieliczne komplikacje, jak małe wybuchy energii czy niekontrolowane snopy magii. Zjawiska te jednak okazują się nie zagrażać życiu żadnej istocie. Tworzenie krainy pochłonęło wbrew pozorom niewiele magii z otoczenia.  

Inwazja Edytuj

 Podczas Inwazji Kraina Bogów zostaje zaatakowana przez potężną istotę o ogromnych skrzydłach. Archanioł Uriel, bo tak nazywa się owa istota, burzy wytwór uważając, że jest to sprzeczne z ideą Najwyższego.

Podczas ataku Uriela, zegarek traci swoją moc. Najprawdopodobniej jest to skutek potężnej energii Archanioła, mechanizm nie wytrzymuje gromadzenia tak ogromnej rezerwy magii. Kolejnym powodem jest ogromna determinacja użytkowniczki, która sprawia, że cały zapas mocy podtrzymuje resztki Krainy.

"W Archanioła uderzyły promyki zielonego światła. Cios nie był zbyt silny, ale wystarczył żeby Uriel się zachwiał i chybił. Mia była bezpieczna.
- Kto śmie przeszkadzać Archaniołowi?!- spytał Uriel.
- Kalasher, dzi*ko!- zakrzyknął Kalasher."
Dopiero po tych słowach, Hajs orientuje się, że to nie Krainę powinna ochronić. Pozwalając ciężko opaść na ziemię resztkom swojego raju, uzdrawia ciężko rannych kompanów, tym samym pozwalają im wygrać walkę z Archaniołem.    

Odbudowa Edytuj

 Odbudowa Krainy Bogów trwa dość sporo czasu. Z powodu lekkiego uszkodzenia mechanizmu zegarka, idzie to ciężej niż wcześniej. Koniec końców, boski raj zostaje naprawiony, dodano nowe elementy z myślą o bogach, którzy lubią nowinki technologiczne.

Obecnie Kraina jest nienaruszona przez nieproszonych gości, a wokół niej znajduje się bariera stworzona z zebranej energii, która uchodziła z ciała umierającego Uriela.

Co tam się dzieje Edytuj

Jak wiadomo, Kraina zostaje stworzona z myślą o sali obrad dla Rady Bogów. Członkowie tejże Rady spędzać mieli czas w boskim raju i odbywać kolejne dyskusje, jednak ostatecznie Kraina staje się miejscem wypoczynkowym dla rasy bogów oraz umęczonych dusz.

Więc, jeśli Kraina Wesołych Bananów została stworzona dla bogów, jako główna sala obrad, a jest używana jako miejsce idealne do masowych kolonii - co się tam dzieje, prócz lenienia się?

Nic. Kompletne nic. Jest to miejsce ciszy i spokoju.

W Krainie Bogów można znaleźć las, w którym jest mnóstwo zielonych drzew. Nieopodal niego znajduje się Boży Wodospad. Tam bogowie medytują lub wyżalają się kamiennym posążkom, które przedstawiają modlące się anioły.

Dla urozmaicenia wypoczynku stworzono tam plażę i SPA Bogów. Gdzieś tam można znaleźć niewielki ogródek pełen kolorowych kwiatów, drzewek, krzaczków, oczek wodnych, żółwi i kaczek.

Kraina Bogów stała się stałym miejscem zamieszkania Bananowej. Za sprawą swoich boskich mocy zbudowała sobie dom, w którym są wszystkie przedmioty potrzebne do życia, w tym komputer i Internety.

·         Nie jest potwierdzone, że ktoś (oprócz Bananowej) tam mieszka + jest tam wifi.

·         Nie potwierdzono istnienia innych stworzeń, prócz żółwi, kaczek, dusz i bogów.

·         Krążą pogłoski, że nawet sam Szatan odwiedza SPA Bogów.

·         Plaża w Krainie Bogów jest najczystszą plażą ever.

·         SPA Bogów to najlepsze SPA na świecie.

·         Istnieje ukryte przejście, które łączy Podziemia (czyt. firmę Hajs i spółka) z Krainą Bogów.

·         W swoim domku Hajs ukrywa skrzynię pełną skarbów (tia… wszyscy myślą, że to skarby, a to tylko tęczowe cukiereczki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki