FANDOM

Posiadłość Zakajewskich, Caricyno, Moskwa

Oficer KGB, Andreji Andrejukowicz Kocłow siedział wygodnie przy biurku Bojara, sporządzając raport. Tuż przy nim siedział Zakajewski, zirytowany tym, że agent zamiast ścigać morderce jego syna, bazgroli coś na kartce.

- Więc, panie Zakajewski, wydaje się że wszystko jasne.- powiedział Andreji

- Naprawdę? Wiecie kto zabił mojego syna?- pytał z nadzieją w głosie Bojar

- Na pewno to nie był człowiek.

Dla Zakajewskiego to był cios. Ktoś wszedł na jego posesje, wybił wszystkich żołnierzy, wdrapał się na czwarte piętro i zabił jego syna. Chędożona jego mać! To chyba oczywiste że to nie był człowiek! Bojar sięgał do pochwy by wyjąć szablę, którą skróci go o głowę.

- Nie radze.- powiedział oficer KGB- Niech się pan uspokoji, to opowiem dokładniej.

- Mam taką nadzieję.- Zakajewski sprawiał wrażenie spokojnego ale był gotów w każdej chwili wybuchnąć.

- Więc...pana syna zabił Opętany. Dokładniej: wąpierz. Sukinsyn jakimś cudem się przedostał do Moskwy i prawdopodobnie to on odpowiada za większość ostatnich zabójstw w mieście.

- Ale jeśli to wąpierz, to znaczy...

- Spokojnie, odcieliśmy ofiarom głowy jak tylko tutaj przyszliśmy. Nie obudzą sie jako strzygonie, tym bardziej że żaden nie miał kontaktu w jego krwią. Swoją drogą....

- Powiedział pan, że odcieliście im głowy zanim tutaj przyszliście. Wiedzieliście już wcześniej że to wąpierz.

- Prowadziłem śledztwo. Wystarczyło tylko połączyć ze soba fakty i wtedy...

- Kto panu powiedział? Niech mi pan natychmiast powie, kto jest bardziej kompetentny niż całe KGB?! Jeśli nadal pan będzie sie trzymał tej bajeczki o tym, że sam pan to wszystko wykombinował to obiecuje, że wyląduje pan na bruku! I do tego poza miastem!

- Swietłana Maszirowskówna. Byliśmy u niej na parę minut przed atakiem na pańską posiadłość. Rozpoznała napastnika, pozbawiła go nawet oka.- powiedział Andreji. Wiedział że groźby Bojara były prawdziwe. Może i Kocłow pracował wiernie dla Cara i zapobiegł paru kryzysom, ale jedno słowo Zakajewskiego wystarczyłoby, żeby wywalić go na zbity pysk.

- W takm razie udam się do niej niezwłocznie! Wole jej powierzyć tę sprawę, niż wam.

Posiadłość Maszirowskównych, Bratiewo, Moskwa

Światowid Mariusz oraz Swietłana po dosyć miłym powitaniu udali się na trzecie piętro do pokoju malarki.

- Dobrze że sie ubrałaś.- powiedział Światowid- Mariusz ma najwidoczniej słabe "serduszko".

- "Hahaha", ale śmieszne.- powiedział Mariusz- Wzieła mnie z zaskoczenia!

- Nie rozpaczaj, każdy ma swoje słabości. Twoją są kobiety.

Mariusz nic nie odpowiedział bo wiedział, że Światowid ma racje. Na potwierdzenie jego tezy wystarczyła jego reakcja po otwarciu przez Swietłane swojego pokoju. Poza paroma obrazami i sofą, wszędzie walały się jej ciuchy, głównie bielizna.

- Zaczekam na zewnątrz!- zakrzyknął Mariusz

- Bądź mężczyzną do jasnej cholery!- powiedział Światowid łapiąc swojego ucznia za głowę

- Nie, Mistrzu. To moja wina.- powiedziała Swietłana- Zaraz to posprzątam i będziemy mogli normalnie porozmawiać.

Światowid nagle pośród rzeczy Swietłany coś dostrzegł. Puścił Mariusza, po czym podszedł do jednej ze stert ubrań i przerzucił je gdzieś indziej. Początkowo Mariusz nie wiedział o co chodzi, ale zobaczył że ubrania zakrywały ślady spalenizny na podłodze.

- Krew wąpierza.- powiedziała Swietłana- Zraniłam sukinsyna i pół podłogi miałam upaćkane tym białym gównem. Upewniłam się że ani ja, ani nikt inny nie wszedł z nią w kontakt, Mistrzu.

- Wąpierz?! W Moskwie?!- Mariusz nie mógł uwierzyć w to co właśnie usłyszał- Jakim cudem?

- To się ustali, ale później.- powiedział Światowid

- A kiedy będzie to "później"?- spytał Mariusz.

- Na to pytanie odpowie ci Swietłana.

- Tak jak zawsze, Mistrzu.-powiedziała Swietłana- Gdy tylko przyjdzie człowiek z odpowiednio napchana kieszenią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki