FANDOM

Potężny Nathrezim jest władcą wielu legionów istot skażonych krwią demonów. Jest odpowiedzialny za anihilację tysięcy światów oraz upadek setek miliardów istnień. Jego prawdziwe imię to Corazon Laharses, jednak dla bezpieczeństwa zmienia swój wygląd i używa alternatywnego imienia. Mało kto był w stanie zobaczyć jego prawdziwą postać, wszystko to dlatego, że ma on niemałą obsesję na punkcie własnego bezpieczeństwa.

Kon'dread
Dread-0
Imię Corazon
Rasa Nathrezim
Płeć Mężczyzna
Tytuły Wielki Profanator,Upiorny Władca

Wygląd

Kon'dread potrafi przyjąć dowolną postać najczęściej pojawia się jako tajemniczy wędrowiec nieznanej rasy . Wygląda wtedy jak wysoki krzepki mężczyzna, mierzy 4,15 metra. Posiada dobrze zbudowane ciało, które zdobią liczne blizny po wielu konfrontacjach. Jego mięśnie są pięknie wyrzeźbione, można go porównać do młodego boga. Kruczo-czarne włosy sięgają mu pasa, a najczęściej nosi je związane w koński ogon. Oczy ma koloru błękitu, a jego siekacze są niezwykle proste, wyrastają z mocnej kwadratowej szczęki i sięgają wysokości nosa. Natomiast jego skóra jest koloru śnieżnobiałego.

Jego prawdziwy wygląd znacznie odbiega od orczego, mierzy 5 metrów. Ma długie szpony zamiast palców, a jego skóra jest koloru trupio białego. Oczy lśnią zielenią i sprawiają wrażenie jakby coś w nich płonęło. Z pleców wyrastają mu ogromne skrzydła, których może używać aby wzbić się w powietrze. Posturą jest nawet większy niż ork, jego mięśnie są wręcz nienaturalne i po ich widoku można wywnioskować że posiada ponad naturalną siłę. Sama rozpiętość jego klaty wynosi 2 metry. Z głowy wyrastają mu 2 lekko zakrzywione rogi, jest łysy a jego czaszkę zdobią liczne blizny. Ma bardzo długie i zwinne nogi, sprawiają wrażenie niezwykle gibkich. Zakończone są kopytami, które zostawiają płonące odciski na ziemi, po której stąpa. Poza tym posiada on długi ogon, podobny do tego jaki mają kozły.

Zdolności

Jak na Nathrezim przystało jest mistrzem iluzji i świetnie potrafi manipulować innymi. Używa do tego całej gammy różnych zaklęć i uroków, oraz własnej charyzmy. Dodatkowo posiada cały wachlarz różnych destrukcyjnych zaklęć. Mimo tego że jest niezwykle ostrożny i walkę woli podjąć tylko wtedy gdy jest pewny zwycięstwa. Zazwyczaj stosuje taktykę osłabiania przeciwnika do momentu, w którym nie jest on w stanie unieść broni. Dopiero wtedy Corazon stawia mu czoła otwarcie, co najczęściej oznacza po prostu dobicie ofiary. Nie staje z wrogiem do pojedynku twarzą w twarz jeśli istnieje zbyt duża możliwość porażki, robi to tylko wtedy gdy oponent jest osłabiony lub nie jest w stanie stworzyć zagrożenia. Uwielbia znęcać się nad ofiarą i podkreślać swoją wyższość, najczęściej podczas tych przechwałek rzuca na kogoś klątwy i uroki. Przez działanie tych zaklęć większość ofiar daje wiarę jego słowom, ich zapał oraz morale zostają złamane. Zdarzało się iż wielu wojowników poddawało się natychmiast i wolało przyjąć od razu śmierć. Jednak byli i tacy, którzy w ogóle nie poddali się wpływowi Upiornego Władcy. Jako prorok nie używa większości z tych mocy i stosuje prymitywne wedle niego rodzaje zaklęć.

Charakter

Corazon jest specyficzny nawet jak na Nathrezim przystało. Nie szanuje niczego i nikogo, pod cudzymi rozkazami jest w stanie wytrwać dopóki zgadza się z jego(Corazona) poglądami oraz zamiarami. Ma on naturę zdrajcy co przejawiało się chociażby tym, że spowodował wiele śmiertelnych "wypadków" wśród Nathrezim. Mimo tego że Nathrezim nie powinni się zabijać wzajemnie. Posiada niezaspokojone ambicję i żądze władzy. Jest niezwykle arogancki i narcystyczny. Uważa się za osobę najlepiej nadającą się do sprawowania władzy absolutnej. Przez to że Upiorni Lordowie niejednokrotnie dokonywali na siebie zamachów, oraz musiał ukrywać się przed Sargerasem gdy ten był jeszcze dobry. Popadł on w lekką obsesję na punkcie swego bezpieczeństwa, zawsze zaciera swoje ślady i stara się aby nie wykryto go za wszelką cenę. Ma to odbicie w stylu walki, który prowadzi. Woli stawiać czoła przeciwnikom jako avatar lub z silną obstawą. Nie znosi pojedynków jeden na jednego i unika, ich jak tylko może chyba że jest pewny wygranej. Sprawia mu niesamowitą radość kontrolowanie "mniejszych" ras, lubuje się w "graniu" nimi. Traktuje swoich poddanych niczym pionki, a poszczególne bitwy jako zabawę.

Historia

Narodził się bardzo dawno temu, tak na prawdę nikt nie pamięta kiedy. Jedno jest jednak pewne od zawsze był ucieleśnieniem złej woli, kłamstwa, chciwości, zazdrości, nieczystości oraz rządy władzy. Jako że potężny Sargeras wyniszczał i więził wszystkie demony jakie spotkał. Corazon oraz inni Nathrezim stosowali różnego rodzaju iluzję oraz sztuczki by uniknąć jego uwadze. Niestety nie zawsze się to udawało, często poświęcali siebie nawzajem aby ocalić skórę. Ich zepsuta natura doprowadziła do tego, że sam Sargeras zaczął się brzydzić tego jak bardzo ktoś może upaść. Widok tysięcy światów zmanipulowanych i zbezczeszczanych przez Nathrezim, przyprawił Sargerasa o depresję i załamanie moralne. To właśnie przez Upiornych Władców Sargeras stał się potężnym złem i panem zagłady. Wtedy to Nathrezim zostali jego pierwszymi agentami i to dla niego szukali nowych światów i istnień do podbicia czy zniewolenia. Corazon obok Tichondriusa oraz Anetherona był jednym z najpotężniejszych demonów. Osobiście doprowadził wiele istnień do zagłady i przeistoczenia się wielu ras w sługusy Sargerasa. Jednak był okropnie zazdrosny i rządny władzy. Pragnął aby sam Sargeras uczynił go swoją prawą ręką i głównym dowódcą Nathrezim. Wtedy to doznał pierwszego rozczarowania, Sargeras na swego zastępcę wybrał Kil'jaedena i to jemu podległych uczynił Nathrezim. Był to jednak początek jego rozczarowań, Kil'jeaden na dowódcę Upiornych Władców wybrał Tichondirusa. Doprowadziło to Corazona do szału, nienawiść i zazdrość trawiły go przez setki lat. Nie dał tego po sobie poznać lecz zaczął oddalać się od Płonącego Legionu i szukał alternatywy.

Płonąca Krucjata trwała a Kil'jeaden pozyskiwał coraz to nowsze rasy na służbę Legionu, Corazon przyglądał się temu z obojętnością i wykonywał swoją pracę jak zawsze. Jednak rasa, którą odkryto na Dreanorze ożywiła go na nowo i rozpaliła w nim niesamowitą ekscytację. Orkowie-mieszkańcy tego świata przypadli demonowi niezwykle do gustu, zapragnął mieć ich na własność. Gdy zapadła decyzja aby ich zniewolić za pomocą paktu krwi, Corazon jako pierwszy zaproponował się do roli dawcy. Niezwykła wściekłość go ogarnęła gdy stwierdzono iż to Mannoroth zostanie władcą orków. To wydarzenie złamało Upiornego Władcę, odłączył się od głównych sił Krucjaty i postanowił "poszukać dla Sargerasa jakiejś innej rasy do zniewolenia". Tak na prawdę uciekł od innych demonów, zaszył się w najbardziej oddalonych od Legionu zakątkach galaktyki. Na początku swego exodusu, pragnął być sam i przemyśleć swój nowy start. 

Po stu latach spędzonych niczym pustelnik, udał się on w dalszą podróż. Odwiedził wiele światów, na których spotkał masę różnych cywilizacji i istot. Żadna jednak nie spełniała jego oczekiwań, kłócił je i doprowadzał do samo zagłady. Tak mijały lata jego tułaczki, razem ze swoją skromną świtą złożoną z pomniejszych demonów nie miał co ze sobą począć. Aż w końcu napotkał rasę, która na pierwszy rzut oka wydała się niezwykle prymitywna. Rozpaliła w nim ona jednak niezwykłą ekscytację. Jego odkrycie Krugowie, byli niemalże wierną kopią mieszkańców Dreanoru. Były między nimi specyficzne różnice, ale wciąż satysfakcjonowali Nathrezima. Ich kultura oraz styl życia kręcący się w około wojny i niekończących się starć między klanami, niezwykle radowały Upiornego Władcę. Postanowił uczynić ich trzonem swojej armii, aby to zrobić musiał ich zniewolić potężnym zaklęciem. Stwierdził że użyje do tego zaklęcia paktu krwi, wiedział że ten rytuał zwiąże Krugów z jego osobą aż po grób. Aby nakłonić ich do zawarcia takiej umowy, przyjął postać jednego z nich i rozpoczął infiltrację ich społeczeństwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki