FANDOM

Kharlez (znany również pod pseudonimem ZAS)- jeden z wazniejszych naukowców Federacji cieszy się zaufaniem i protekcją samego Lid'Oga. Jest ponadto członkiem Szkarłatnej Gwardii.

Historia

Dzieciństwo oraz młodość Kharleza nie są dobrze znane, podobnie z resztą jak jego prawdziwe imię. Można jednak postawić dosyć prawdopodobną tezę że powszechnie był znany jako geniusz. Co prawda Federacja utajniła sporą część jego historii, w samym gabinecie Kharleza leży jednak wycinek z polskiej gazety z nagłówkiem: "Młody geniusz czy szalony psychopata? Wywiad z osławionym Kharlezem".

Jego historia staje się później jednak coraz jaśniejsza. Wiadomo że Lid'Og po stworzeniu Federacji utworzył tzw. "Windę Myślową", która przyciągała wybitne osobniki niczym żarówka ćmy. Zadziałała też na Kharleza- w wyniku jej tajemniczego działania postanowił udać się na Trójkąt Bermudzki. Tutaj kolejna część jego życia staje się zagadką- nie wiadomo skąd, kiedy i jak wyruszył w swoją podróż.

Wiadomo jedynie że statek którym wyruszył w swoją podróż, uległ (jak większość środków transportu w Trójkącie) poważnemu wypadkowi. Okręt momentalnie poszedł na dno, a wraz z nim większa część pasażerów. Tylko kilku z nich udało się uciec. Wszyscy zostali wyłowieni przez Federację. A wśród nich był właśnie Kharlez.

Mężczyzna po wyłowieniu udał się prosto do Metropolii, gdzie wyjaśnił że "jakaś nieznana siła" go tutaj przyprowadziła. Kharleza poddano najróżniejszym badaniom- od poczytalności psychicznej, przez tężyznę fizyczną, po umiejętności. Zwłaszcza to ostatnie wprawiło podobno samego Lid'Oga w zachwyt. Mężczyzna był w stanie w krótkim czasie, ze skromnymi zasobami, bez większych problemów tworzyć technologiczne cuda. W większości śmiercionośne.

W BUDOWIE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki