FANDOM

Wygląd

Jack kanibal jest wysokim młodzieńcem. W wyniku eksperymentów jego skóra stała się całkowicie biała. Gałki oczne zmieniły kolor na czarny ze świecącymi, zielonymi tęczówkami. Jego wargi i zęby przekształciły się w skostniałe zęby. Z jego oczu i szczęk płynie czarna substancja. Jego włosy są koloru czarnego z białymi końcówkami. Ma lekko umięśnioną budowę ciała. Jego paznokcie na dłoniach zmieniły się w pazury. Na sobie nosi ciemno brązową bluzę. Białe dżinsy z czarnym paskiem i czarne trampki.
Jack the Cannibal.jpg

Charakter

Spokojny, kiedy jest zagrożony zmienia się w maszynę do zabijania, jest bez litosny dla swoich ofiar, dla przyjaciół jest miły, dla nieznajomych oschły.

Sposób zabijania

Rozszarpuje ofiarę za pomocą pazurów.

Umiejętności

  • Siła: Jest silniejszy od przeciętnego człowieka

Słabości

To nie jest jakiś nad człowiek, ma takie same słabości jak inni ludzie.

Cytaty

"Powiedz jeszcze raz wytnij sobie uśmiech żeby wyglądać jak Jeff to rozszarpie!"- Kiedy ludzie się śmieją z tego że ma białą skórę co upodabnia go trochę do Jeffa.

"Wyglądasz apetycznie"- Przed rozszarpaniem kobiety.

"Slender i Zalgo to bracia, a ojcem ich jest mój pan."- kiedy spotyka fanów Slendera.

"W dupie mam to że całe życie przed tobą. Muszę coś zjeść. Twoje mięso wygląda smakowicie."- kiedy ofiary błagają o litość.

Ciekawostki

-Jest sługą Pana Złego (to nie szatan, lub inny demon).

-Jego przyjaciółmi są inne ofiary eksperymentów naukowców.

-Nie znosi poniedziałków.

-Jego ulubionymi organami są serca i płuca.

-Przyjaźni się z Ticcim Tobim.

0pxv/gpylHsdk8241

Więcej z Fandomu

Losowa wiki