FANDOM

UWAGA ! POWIEŚĆ WZOROWANA NA TAKIEJ JEDNEJ SERII FABULARNEJ Z PAINKILLERA NA YT. I TAK, BĘDE TO PISAŁ NADAL NAD KAŻDĄ CZĘŚCIĄ.

Gdy Freddy i jego towarzysz dojechali do bazy, weszli szybko do środka, by nie zmoknąć. Szli zdać raport szefowi i zakończyć pracę. Inspektor zapytał w trakcie drogi do biura swojego towarzysza:

- Hej, czy na mojej zbroi zostały jeszcze jakieś ślady krwi ?

- Nie.

- To świetnie, bo radzę ci nie mówić szefowio nich. Wiesz chyba, że jesteśmy dwuosobową drużyną, więc jak ja oberwę, to ty też.

A więc weszli obaj do biura. Zdali raport, otzrymali urlop za dobrą pracę i wyszli z budynku zadowoleni końcem pracy. Szczególnie Freddy, który chciał odpocząć od organizacji i wybrać się w pewne ciekawe miejsce...

TYDZIEŃ PÓŹNIEJ, GDZIEŚ NA PÓŁNOCY ANGLII

Inspektor szedł w grubym ubraniu po górskiej ścieżce w celach turystycznych. W grubym ubraniu, bo mimo, iż formalnie była jeszcze jesień, na północy Anglii była już zima. Ale hej, to tylko wycieczka. A właściwie szaleństwo, jak by to określił normalny człowiek, gdyż Freddy odłączył się od innej grupy turystycznej, by samemu zbadać górskie peryferia. W tej śnieżycy nieopatrznie wszedł na jakiś kamienny most. Śnieżyca chwilę później się skończyła tak nagle, iż już po paru sekundach widok był czysty. Wtedy inspektor zobaczył, że stoi przed jakimś średniowiecznym zamkiem. Co on tu robił, nie wiadomo, gdyż nigdzie, ani na drogowskazach, ani na internecie, ani w informacji turystycznej nie było żadnej wzmianki o tym zamku. Dziwne.

Freddy coś czując, że wydarzenia z wariatkowa się powtórzą, jeśli on tu wejdzie, więc postanowił zawrócić, lecz niestety także most postanowił się ot tak zawalić. Bo może. Inspektor, patrząc na dół w nadzieji znalezienia jakiegoś miejsca, po którym mógłby zejść na dół, zawiódł się, bo most był zawieszony nad przepaścią, zaś zamek był zawieszony na jakiejś ogromej półce skalnej. Freddiemu nigdy się nie marzyło skoczyć na bungee bez bungee, więc trzeba było wejść do zamku. Lecz niestety most zwodzony był zwinięty. Inspektor postanowił wykorzystać ten czas i ubrać swoją zbroję. Tak, ten psychol w walizce oprócz dokumentów i jedzenia wziął także ze sobą swój kombinezon i broń. W końcu miał je na własność, więc trzeba korzystać. Bagaż zostawił na środku mostu, zaś sam przygotował się na ewentualny komitet powitalny...

CIĄG DALSZY NASTĄPI...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki