FANDOM

UWAGA ! OPOWIEŚĆ JEST WZOROWANA NA TAKIEJ JEDNEJ SERII Z PAINKILLERA NA YT NALEŻĄCEJ DO BIMBERMISTRZA. ZAPROSIŁBYM DO OGLĄDNIĘCIA, ALE NIESTETY SERIA JEST OD JAKIEGOŚ CZASU PRYWATNA :)

Freddy, otoczony przez niepilnowanych szaleńców, miał tylko jedną drogę wyjścia z sytuacji - pozbyć się wszystkich pacjentów wokół. Tu rozpoczął szał zabijania - korzystając na przemian ze wszystkich swoich broni, w mniej lub bardziej brutalny sposób zaczął eksterminować wariatów. Nie wiedzieć czemu, znikąd zaczęła lecieć piosenka Beatlesów pt "Ob-la-di, ob-la-da", co dodatkowo potęgowało ogólną psychozę tej masakry. Psychopaci nie dawali się jednak bezkarnie masakrować, więc oprócz rzucania się inspektorowi do gardła także wydalali na niego zawartość swego żołądka. Po paru minutach jednak bezustannej walki wszyscy pacjenci w pokoju byli martwi, zaś do tej pory zamknięte drzwi nagle zostały otwarte z kopa przez kolejnego wariata, tym razem jednak stojącego na dwóch nogach, rosłego i w rozpiętym kaftanie bezpieczeństwa. Jednakże parę strzałów w głowę z pistoletu szybko wyczerpał jego zapał do ataku...i życia.

Gdy w pokoju nie było już nikogo żywego oprócz Freddiego, muzyka jak na ciszę spowodowaną końcem walki ucichła, zaś inspektor przyglądał się swemu krwawemu dziełu. Cieszył go widok leżących na podłodze 25 ciał zmasakrowanych przez Freddiego agresorów. Jednocześnie jednak inspektor stwierdził:

- Jestem cały we krwi i żygach, a na dodatek ranny. No k**wa, nie wytrzymam.

Freddiemu pozostała ostatnia nadzieja - wzięcie "leków" w strzykawkach, które jako zdolny chemik sam produkował, a które to czasowo zwiększały jego siłę. W tym wypadku wziął "lek" przeciwbólowy, dzięki któremu mógł nie zwracać uwagi na to, że go gryzą, kopią, wydalają czy robią co kolwiek innego z jego ciałem (normalnie jak w grze wideo, no nie ?). Po zażyciu środka Freddy zobaczył, że drzwi na klatkę schodową są nadal zamknięte, więc postanowił pójść tam, skąd wyszedł psychol w kaftanie. Za wyważonymi drzwiami znajdowała się kolejna, dość wąska klatka schodowa, tyle że już kompletnie zniszczona. Freddiego jednak bardzo ciekawiło, co tam może być, więc zaczął wspinaczkę.

Po przewróconej biblioteczce wspiął się na schody, biegnąc w górę przeskoczył nad dziurą, a następnie tuż pod koniec, gdzie zawalone schody się kończyły, wskoczył na wystającą z góry drabinę i się po niej wspiął. Znalazł się w jednej z wieżyczek rozmieszczonych po bokach budynku. Zaś w środku wieżyczki znajdował się prawdziwy arsenał - dużo amunicji i granatnik - istna gratka dla miłośników broni. Freddy, takowym będąc, stwierdził:

- No no, widzę, że psychole dorobiły się niezłej zbrojowni. Dlatego ja, w moim imieniu, konfiskuję arsenał.

Po czym uzupełnił sobie amunicję i wziął granatnik. Jakoś go tam upchnie. Tymczasem trzeba było się przekonać, czy wzmacniacz działa. Inspektor postanowił zeskoczyć z powrotem na dół klatki...

KONIEC CZĘŚCI DRUGIEJ....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki