FANDOM

"Nawet z największego smutku i rozczarowania możesz wyciągnąć siłę, by przeżyć jutrzejszy dzień. Nie podoba ci się to jak świat wygląda teraz? Bądź dość zdeterminowany, a zdołasz go zmienić."

Ignatus- tajemniczy mieszkaniec Carstwa Wszechmoskiewskiego. Drugi po Światowidzie Dukh.
448356-mystogan s masked appearances manga.jpg

Ignatus (obrazek to Mystogan z mangi Fairy Tail)

HistoriaEdytuj

Igantus jest bardzo tajemniczą postacią, praktycznie nic o nim nie wiadomo. Ile ma lat, gdzie się wychował, jak wyglądało jego dzieciństwo czy nawet jak wygląda. To wszystko skryte jest za mgłą tajemnicy.

Pierwszy raz pojawił się w 245 PZ, w czasie Dwudziestej Czwartej Bitwy o Moskwę, gdy sam obronił jeden z posterunków na murze moskiewskim przed hordą Yebatych. Warto podkreślić że był wtedy małym chłopcem i miał twarz zakrytą chustą. Później podczas Bitwy o Moskwę walczył gdzie tylko się dało. Tuż po niej zgłosił do Administratsiy wniosek o zostanie Dukhem. Był to pierwszy taki wniosek od 230 lat.

Po zostniu Dukhem, Ignatus zaczął wybierać się na samotne misje, najczęściej daleko od Moskwy. Nikt nie wie co na nich robi oraz czy robi je z wałsnej woli czy na czyiś rozkaz.

Z powodu swojej tajemniczości, przyciągnął uwagę wielu mieszkańców Moskwy. O samym Ignatusie stworzono setki plotek. Najpopularniejsza głosi, że jest on rzekomo zmarłym synem obecnego Cara, Piotra IV Ryżkowa. Plotka ta ma kilka wersji np. jedna mówi że syn Cara został wykradziony przez Światowida i wytrenowany na zabójcę a inna że jest on bekartem, więc musiał zostać wygnany z dworu. Istanieją oczywiście również inne plotki np. że jest pierwszym przedstawicielem nowej generacji żołnierzy, Opętanym lub nowym Mesjaszem, który ma za zadanie wyczyścić świat z jego obecnych władców. zadna z plotek nie ma jednak jednoznacznego potwierdzenia.

UmiejętnościEdytuj

Ignatus posiada niezwykła wręcz wytrzymałość i kondycję. Potrafi biec bardzo długie dystanse zanim się zmęczy. Jest również umięśniony i zna kilka bliżej nieznanych stylów walki.

Potrafi posługiwać się bronią palną, o wiele bardziej woli jednak walkę wręcz. Posługuje się głównie swoimi czterema laskami, które stworzył z kory bliżej nieznanego drzewa.

Potrafi również tworzyć różne proszki, wywary i eliksyry z fauny i flory powstałej po Zdarzeniu.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje plotka, że pewnego razu jeden z sierżantów Tsarskey Armiy zobaczył jego twarz i zszedł na zawał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki