FANDOM

"Raubtier" jest to perełka myśli technicznej, najpotężniejszy pojazd lądowy jaki kiedykolwiek powstał.

Opis Edytuj

Drapieżnik powstał na podstawie kadłuba pancernika, do którego dołączono cztery odnóża kroczne... Tak przynajmniej wydaje się osobom, które pierwszy raz go widzą.

Wygląd Edytuj

Na przodzie pojazdu znajduje się pozłacana rzeźba przedstwiająca orła. Głowa ptaka jest jednak tak na prawdę działem termicznym, którego lufa znajduje się w dziobie. Z burt wyrastają stylizowane na przypory gotyckiej katedry cztery odnóżna o 4 stawach w których owe odnóża się zginają. Kolana, czyli pierwsze stawy od strony burty, ale drugie licząc kolejno od serwomotorów napędowych wewnątrz i stawów krocznych. Te właśnie stawy chronione są przez osłonę stylizowaną na czaszkę w koronie. Nad kończynami z górnego pokładu spogląda dumnie bateria czterech (na każdą burtę) dział rakietowych. Działa te strzelają pociskami z własnym napędem aktywowanymi przez wybuch małego ładunku prochu w łusce. Dalej z tyłu znajduje się maszynownia. Na śródokręciu znajduja się dwie wieże głównej baterii wyposażone w potrójne działa Elekrtomagnetyczne. Za wieżami znajduje się 5 kondygnacyjna wieża, na jej najwyższym poziomie znajduje się mostek. Cały pojazd przypomina bardziej gotycką katedrę lub pałac tegoż samego stylu niż machinę masowego zniszczenia.

 Budowa, wyposażenie, napęd itd. Edytuj

ART W BUD (potrzebne dotacje rządowe)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki