FANDOM

Horros
Horros.png
Horros wraz z księżycem
Gwiazda Omicron Persei 8
Pozycja IV
Księżyce Optikus
Obwód równikowy 13,134 kilometrów
Długość dnia 26 godzin
Długość roku 312 dni
Grawitacja 0,9 G
Atmosfera .8 atm
Temperatura -45°C do 40°C
Populacja 12 miliardów
Horros - planeta zamieszkiwana przez Hoor'ar. Jest bardzo podobna do Ziemii - posiada podobną atmosferę, grawitację, jest większa w rozmiarze, przez co możliwe było na niej powstanie oraz utrzymywanie życia. Została odkryta w roku 2073, a w 2079 zostało potwierdzone to, że jest ona główną planetą zamieszkiwaną przez Hoor'ar.

PlanetaEdytuj

Historia powstawania Horros nie jest znana, jednak istnieje teoria, że planeta ta powstawała w podobny sposób co Ziemia, znajduje się również w ekosferze swojej gwiazdy, Omicron Persei 8.

Atmosfera panująca na Horros jest podobna do tej na Ziemi, zapewniając życie mieszkającym tam rasom, oraz okazjonalnie nawet ludziom. Lądy to około 37%, podczas gdy wszelakie oceany i morza zajmują 63%. Planeta ta jest pokryta wszelakimi budowlami Hoor'arczyków, zajmując 81% wszystkich lądów podczas gdy pozostałe 19% to lasy lub puste tereny nienaruszone przez cywlizację.

KsiężycEdytuj

Horros posiada swój księżyc - Optikus. W budowie przypomina bardzo Marsa, jednak jest zabarwiony na bardziej niebieski kolor. Posiada niższą grawitację niż Horros, znajduje się na nim 5 kolonii, w których głównie budowane są statki floty kosmicznej Hoor'ar.

Życie na HorrosEdytuj

Planeta ta daje życie kilku rasom. Jest to głównie Hoor'ar, jednak poza nimi istnieje jeszcze kilka innych mieszkańców Horros, żyjących głównie w oceanach i rzadko na powierzchni, z dala od cywlizacji. Wiele ras również wyginęło na wskutek technologicznego rozwoju Hoor'arczyków i rozprzestrzeniania się ich budowli na większości powierzchni planety.

Hoor'arEdytuj

Główny artykuł: Hoor'ar

Hoor'ar to absolutni władcy na Horros. Jest to cywlizacja, która nie zna pojęcia "pokój". Chęć dominacji wszystkiego doprowadziła do utworzenia ogromnych armi, również pokrywając dużą część planety budowlami typowo wojskowo - przemysłowymi, powodując wymarcie innych (ale nie wszystkich) form życia.

Typowy Hoor'arczyk jako mieszkaniec to zwykła, humanoidalna istota. Często można spotkać mieszkańców z wszczepami, zamiennikami itd. Wojsko to jednak prawdziwa duma tej rasy. Nie istnieje żołnierz, który nie byłby zmodyfikowany. Najczęściej prawowici Hoor'arczycy poddają się ulepszeniom dobrowolnie, inaczej jest w przypadku innych ras. Są one najczęściej poddawane zaawansowanym operacjom, mającym na celu zrobienie z owego przedstawiciela rasy chodzącą maszynę do zabijania. Najczęściej są one poddawane również praniom mózgu, aby zaprzestać buntom, zdradom, ucieczkom.
Gniazdo matka 2.jpg

Gniazdo Matka Zreddor

Podbijane cywlizacje najczęściej są "przerabiane" na cele Hoor'arczyków, np. na żołnierzy, najczęściej jednak na coś w stylu posiłku.

GniazdaEdytuj

Na Horros odpowiednikiem ludzkich miast są Gniazda - mniejsze, oraz te większe zwane Gniazdami Matkami. Dzielą one również planetę na rejony - przykładowo rejon wokół Gniazda Matki Zreddor nazywa się Zreddor. W obrębie rejonów znajdują się również mniejsze gniazda - te już jednak nie mają swoich terenów. Gniazda składają się głównie z budowli mieszkalnych oraz wojskowo - industrialnych. Rzadkością są budynki prestiżowe - jednak w Gnieździe Matce Zreddor można znaleźć coś na styl zamku.

Inne formy życiaEdytuj

Na Horros występują również inne formy życia. Nie zostały one zidentyfikowane, jednak wiadomo, że są to zwierzęta w większości wodne, okazjonalnie lądowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki