FANDOM

Horacy jest to wilk rasy demonicznej, który został zaadoptowany przez LoboTaker.

Wygląd

- czarna sierść z oddzielonymi "włosami", również czarnymi

- czerwone, przenikliwe oczy

- bardzo puchata
Horacy by adula11-d7s1p17
sierść, miękka w dotyku

- wyglądem może się mylić ze Smile Dog'iem, lecz nie są oni spokrewnieni

Charakter

- trochę przygłupawy

- straszny żarłok

- wiecznie napalony, niewyżyty

- szalony

Umiejętności

Historia

Pewnego razu LoboTaker zachciała połazić po lesie, gdy nagle usłyszała dziwne dźwięki. Dostrzegła, że pochodzą z niedalekich krzaków, w których również dostrzegła ruch. Podeszła dziewczyna powoli z wyciągniętym nożem, odchyliła liście i...oniemiała. Tenże wilk po prostu "posuwał" pewną lisicę (albo lisa, możliwe, że nie odróżnia nawet płci). Załamana zabójczyni odeszła od krzaków z grymasem na twarzy. Gdy odeszła parę kroków, usłyszała szybkie ruchy za sobą. Odwróciła się i zobaczyła, że ten wilk biegnie prosto na nią! Jednak zauważywszy nóż, wilk stanął przed zabójczynią i po prostu przysiadł, wyciągając swój długi język na wierzch. Zauważyła, że macha ogonem, jednak nie miała ufności co do jego zamiarów. Ostatecznie zaniechała zwierzę i poszła dalej. Gdy ruszyła, wilk poszedł za nią. Tak podreptał z nią aż do jej domu (w międzyczasie daremnie go odganiając) i został u niej na stałe, dostając imię Horacy.

Ostrzeżenia

- Nie słucha żadnych rozkazów poza swoją panią, no chyba że da mu ktoś jeść i coś do "wyżycia się".

Lobotaker i horacy by adula11-d7s1p99

Horacy i jego pani, LoboTaker

Więcej z Fandomu

Losowa wiki