FANDOM

Hikari Weismann - jest to Naomi z Alternatywnego Świata w którym to Federacja wygrała Inwazję. Królik doświadczalny, a także jedna z broni Federacji.

Hikari
Hikari
Imię/Nazwisko Hikari Weismann
Wiek 18 lat
Rasa Mechanical Fox
Przynależność Federacja
Miejsce zamieszkania Metropolia Wschodnia
Status Singielka
Alternatywa Naomi Weismann
Właścicielka Naomka

Historia

Trudny początek

W porównaniu do Naomi, Hikari straciła rodzinę podczas walki o CreepyTown. Zaledwie dwunastoletnia dziewczynka nie wiedziała co ma ze sobą zrobić, tracąc bliskich, straciła również chęć do dalszej walki, dlatego też bez trudu oddała się w ręce Federacji.

Dowódca Federacji, jak i naukowcy skorzystali z tej okazji i przeprowadzili na dziewczynie wiele doświadczeń, chcąc odkryć jej zdolności. Problem był w tym, że dziewczyna nie miała żadnych zdolności. Była zwykłą dziewczyną-lisem.

Dlatego też, w dniu trzynastych urodzin dziewczyny, rozpoczęto utajnioną operację o nazwie „Głęboki sen

Głęboki sen

Kiedy to nadeszły trzynaste urodziny lisicy, Federaccy naukowcy rozpoczęli operację, którą nazwano „Głęboki Sen”.

Operacja polegała na uśpieniu dziewczyny i zmodyfikowanie jej ciała. Wszystko szło dobrze, jednak nikt się nie spodziewał, że dziewczyna w śnie nie była sama.

Towarzyszką lisicy, przez całe cztery lata, była Szalona Kapelusznik.

Dziewczyna bardzo dużo się od niej dowiedziała, nie tylko o planie Federacji, a także o samym jej istnieniu, po co, dlaczego. Szalona w oczach Hikari wydawała się być bardzo miłą osobą, dzięki niej lisica wiedziała co się dzieje w świecie, gdy ona sobie beztrosko śpi.

Jednak, jedynym życiowym błędem Hikari, była wiara w istnienie Szalonej. Po pobudce dziewczyna już jej nigdy nie spotkała.

Nowe życie w Federacji

Rok po zakończeniu operacji, Hikari była już pełnoprawną bronią Federacji. Lisica brała udział w wielu bitwach i osiągała niesamowite sukcesy, jednak bywały chwile, że żołnierze mieli ochotę ją zamordować.

Podczas podróży po Krajach Federacji, dziewczyna natknęła się na dziwną bibliotekę w Elementaris, która obecnie jest jej ulubionym miejscem do spędzania czasu. Tam poznała Omleta, a także swojego nowego pupila – Kota z Cheshire. Przez rok prawdziwego życia w Federacji, dziewczyna nauczyła się wielu rzeczy, a także podszkoliła się w wielu dziedzinach.

Jednak pewnej rzeczy w jej życiu nie da się wytłumaczyć. Czym są „Ukryte Zdolności” i jak powstały.

Prezentacja

Wygląd

Hikari jest wysoką i szczupłą osobą. Jej ciało pokryte jest metalem, który zastępuje skórę, a serce w głównej mierze mechaniczne. Usta dziewczyny są blado różane, a oczy złote, o mechanicznym wyglądzie.

Lisie uszy Hikari zostały wycięte podczas snu. Zamieniono je na opaskę, dzięki której można podłączyć się do umysłu dziewczyny. Ogon również został wycięty i podmieniony na metalowy z ostrym końcem. Włosy dziewczyny, przez liczne eksperymenty zmieniły swą barwę. Dawniej były brązowe, a obecnie są różowe z żółtymi końcówkami.

Dziewczyna nie ma dużego wyboru co do ubrań.. jest on wręcz zerowy. Lisica ma na sobie jedynie metalowy strój złożony z krótkiej sukienki i kołnierzyka, a także mechaniczne „botki” dzięki którym może poruszać się lekko uniesiona w powietrzu (najwyżej 30 cm nad ziemią). Każda część jej „odzienia” ma w sobie „dziury” przez które można podłączyć lisicę do komputerów Federacji, a także na niej eksperymentować.

Nietypowy strój Hikari jest częścią jej ciała, dzięki czemu nie powoduje trudności w poruszaniu się. Działa on wręcz przeciwnie. Ulepsza, a także przyśpiesza jej ruchy.

Charakter i osobowość

Dawniej Hikari była promienną dziewczyną, jednak od śmierci rodziny, dziewczyna zrobiła się wredna i podła. Obwinia Ruch Oporu o śmierć bliskich, a dawnych przyjaciół zabija. Jednak dla nielicznych osób jest nastawiona przyjaźnie. Wiele osób sądzi, że przez liczne eksperymenty, lisica, straciła duszę, jednak jest to kłamstwo. Może i jest bardzo tajemnicza i nikt nie zna jej przeszłości (prócz Omleta, któremu wszystko wygadała). To jednak ma chwile słabości i chodzi wesoła śmiejąc się ze wszystkiego i wszystkich.

Ulubionym zajęciem dziewczyny jest strzelanie z łuku, a także czytanie. Umie całe dnie przesiadywać w „Magicznej Bibliotece” w Elementaris, razem z Omletem i kotem.

Zalety i Wady

Umiejętności

I. Krótka broń palna

Główną bronią Hikari są dwa pistolety kalibru 9x19 mm , które mają dodatkowo zmodyfikowane przez Federację pociski. Po wystrzale pocisk zmienia się w kulę błękitnego ognia. I jest w stanie zniszczyć wszystko w odległości 0,5 metra.

II. Łuk

Dodatkową bronią dziewczyny jest tradycyjny łuk z zatrutymi strzałami (oczywiście, posiada też niezatrute). Najczęściej korzysta z niego podczas treningu w lesie, a także podczas polowań.

Słabości

I. Nieznane jej ukryte zdolności

Pierwszym problemem Hikari są tzw. „Ukryte zdolności”. Bardzo często zdarza się jej zniknąć po czkawce, albo coś podpalić po kichnięciu. Dziewczyna uważa, że są to skutki wielu testów Federacji, jednak oni nic o tym nie wiedzą i z całej siły próbują odkryć te „anomalie”, które okazują się być dla nich wielkim problemem.

II. Lekkomyślność

Drugą słabością dziewczyny jest zbyt szybkie podejmowanie decyzji. Bardzo często zdarza się jej wrócić z licznymi ranami po walce. Jednak jej to nie przeszkadza, wręcz się z tego cieszy. Ale dla Federacji to jest kolejny kłopot – bardzo często rujnuje plany ataku.

III. Wielkie upadki – czyli inne wady nastolatki

A. Podatność na hipnozę.

B. Nieumiejętność ochrony duszy.

C. Częste i długie omdlenia spowodowane dużą ilością testów na dziewczynie.

Cytaty

Boli Cię? Naprawdę? Przecież ja jeszcze nic nie zrobiłam!

Może i straciłam kiełki, ale nadal dobrze gryzę!

Relacje

Przyjaciele z „Magicznej Biblioteki”

I. Król Upiorów „Omlet”

Omlet jest chłopakiem zamkniętym w sobie, odizolowanym i pełnym tajemnic – dlatego nazwano go Królem Upiorów. Hikari lubi go za to jaki jest i jak spogląda na świat i za to, że lubi Omlety – dlatego nazwała go Omlet.

Dziewczyna wobec chłopaka jest bardzo uparta. Nie daje mu chwili spokoju i próbuje wyciągnąć od niego kawałek tajemnicy, dlaczego jest taki „mroczny”.

Inni

I. Szalona Kapelusznik

Nie wiedzieć czemu, Szalona pojawiła się w Głębokim Śnie Hikari. Dziewczyna była jej wsparciem. To ona uświadomiła jej dlaczego tu jest i po co tu jest i co jej robią kiedy tak beztrosko sobie śni. Jednak Hikari to nie zniechęciło i mimo to nadal pracowała dla Federacji.

II. Shi’Nev

Hiakri z całego serca nienawidzi swojego przełożonego. W oczach osiemnastolatki, smok, jest maszyną do zabijania. Jednakże bywają momenty, gdy dziewczyna śledzi mężczyznę, gdy ten spędza czas nad morzem. W tych właśnie chwilach Lisicy mięknie serce i jest pewna, że w środku wciąż istnieje nadzieja by obudzić w nim dobro.

Ciekawostki

  • Tak jak Naomi, Hikari widzi duchy.
  • Dziewczyna mimo, że mieszka w Metropolii Wschodniej bardzo często przebywa w Elementaris.
  • Metalowe odzienie dziewczyny jest alternatywnym, a także lepszym odpowiednikiem Kryształowej Zbroi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki