FANDOM

HallenWest jest miastem położonym w Kraju, od CreepyTown jest oddalone o całe 120 km. Utworzone zostało przez 3 byłych członków Rewolucji Globalnej. Ich walutą jest funt Krajowy (taki sam jest także w Centralii i paru innych miastach).

Jest tam Liceum Wojskowe, z oddzielną klasą dla Zabójców na Zlecenie. Znajduje się tam również zakład pogrzebowy Burns Corporation. Są tam piekarnie, apteki, itp., czyli to, co jest potrzebne w mieście.
Scan10011.jpg

Burmistrz miasta

 Jest tam także kościół, gdzie prócz zwykłych księży urzędują tam także egzorcyści.

Mieszkańcy zbytnio nie przepadają za mieszkańcami "dziwniejszych miast", uznają tamtejszych za "niewychowane istoty o grzesznych myślach". Każdy tam żyje własnym życiem, nikt nie wchodzi sobie "w paradę". Mają także sceptyczne zdanie co do Centrali Krajowej i Globalnej. Praktycznie wszyscy mieszkańcy są rasy ludzkiej, poza jednym przybyszem.

Ich wojsko jest uznawane za jedno z lepszych w Kraju. Poza tym chronią się tarczą stworzoną z mgły, która ma grubość 1km. Żołnierze są wyposażeni w specjalne noktowizory i termowizory do poruszania się we mgle oraz wyśledzenia intruza. Sama mgła nie jest również normalną rzeczą. Miasto jest położone na równinie o 2700km^2 powierzchni, gdzie na tym terenie nie istnieją praktycznie żadne lasy, które mogłyby naturalnie tworzyć taką anomalię. Przez specjalne maszyny mgła jest rozprowadzana wokół miasta w rodzaju naturalnej "zapory" przed nieprzyjaciółmi zmierzającymi do miasta. Ciągnie się ona aż do krawędzi początkowej stratosfery (20km). Aby stworzeniom lotnym nie udało się wedrzeć do miasta od góry, od 10 km rozciąga się wraz z mgłą tlenek węgla, tzw. czad. W większości przypadkach uniemożliwia to przetrwaniu wielu gatunkom na tym pułapie.

Czasem wojsko wspomaga firma Pete'a Burns'a, wynajmowana przez samego burmistrza (a że dość często wzywał ich do pomocy, to narobił sobie u nich długów - z tego powodu od pewnego czasu pracownicy Burns'a mają dodatkowe roboty "na rzecz miasta" czyli za darmo, jednak zaległy dług do spłacenia pozostał).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki