FANDOM

Jesteśmy zdrajcami i co z tego? Ja na przykład mogę cię teraz zastrzelić, ale ty nie możesz nawet krzywo na mnie spojrzeć.

—- Rognar rozmawiający z elfem-niewolnikiem.

Grupa Rognara-
057ac7639311a2319c8d5896fa45632e

http://www.wallpaperup.com/78074/World_of_WarCraft_WoW_Warriors_Elves_Magic_Man_Armor_Games_Fantasy.html

kolaboracyjna armia nie-ludzi, założona przez elfa imieniem Rognar. Walczą oni w imię Federacji, głównie ze swoimi pobratyńcami.

Historia

Utworzenie tej organizacji jest nierozerwalnie związane z osobą Rognara Tenrou.

Rognar urodził się trzy i pół stulecia temu w Elementarsis i już jako małe dziecko sprawiał problemy. Podbierał magom magiczne zbroje, okradał zwykłych ludzi oraz podglądał równieśniczki. Zachowanie to było tym dziwniejsze, że Rognar był elfem a rasa ta była znana ze swojego spokoju i opanowania. Rognar jednak zdawał się być wyjątkiem- z biegiem czasu szczeniackie wybryki zamieniły się w poważne przestępstwa. Po zabójstwie trzech mieszkanek Elementarsis został wydalony z miasta.

Rognar przez długi czas błąkał się po Kraju, który był wtedy niezwykle niebezpiecznym miejscem. Elf wiedział że samemu nie pożyje zbyt długo, a nie był wtedy zbyt chętny chować się u pobratyńców. Stworzył więc własny gang, którego członkami byli ludzie, wilkołaki oraz krasnoludy i napadał wraz z nimi na nieliczne podróżujące do wyspie karawany. 170 lat temu wraz z gangiem postanowił złupić CreepyTown, ale został przegoniony przez mieszkającego tam wtedy Shinigamiego imieniem Rei Shisui. Po porażce pod CreepyTown, gang Rognara się rozpadł a elf musiał znaleźć dla siebie nowe miejsce. Z niemałą niechęcią zamieszkał w Wiecznym Lesie.

Mieszkając wśród innych elfów sprawiał niemałe problemy, ale niechcąc powtarzać błędu z Elementarsis, nikogo nie zabijał. Poza mieszkającymi w lesie zwierzętami, ale zawsze zacierał za sobą ślady. Na boku dorabiał jako najemnik.

Pierwszy raz usłyszał o Federacji gdy wojska pod dowództwem Marcusa Alzamirano i Rzeźnika rozbiły siły wilkołaków niedaleko Dystryktu i zajęły miasto. Cieszył się z tego, że ktoś pokazał mieszkańcom miasta "gdzie ich miejsce". Z jednostkami tego państwa spotkał się natomiast gdy Elizabeth Terrance zaczęła oblegać Wieczny Las. Rognar był jednym z elfów które zabrano do niewoli. Co ciekawe już pierwszego dnia elf zakrzyknął, że chciałby stworzyć oddział ku służbie Federacji. Elizabeth wyśmiała go i kazała skierować do Dystryktu. Nie była zaciekawiona propozycją.

Był nią natomiast zaciekawiony Heinrich Welff. Gdy dowiedział się o propozycji Rognara, kazał go sprowadzić do Metropolii, gdzie przedyskutował z nim warunki stworzenia organizacji. Gdy wszystko było już gotowe, powstała Grupa Rognara.

Opis

Video games rain world of warcraft blue eyes fantasy art elves artwork long ears warcraft 1440x90 wallpaperswa.com 29

http://wallpaperswa.com/Abstract/Fantasy/video_games_rain_world_of_warcraft_blue_eyes_fantasy_art_elves_artwork_long_ears_warcraft_1440x90_31928

Członkami Grupy Rognara są wszelkiego rodzaju nie-ludzie. Od elfów (których jest stosunkowo najmniej) i krasnoludów po wampiry i wilkołaki. Organizacja ta liczy ok. 200 tys. przedstawicieli najróżniejszych podbitych przez Federację ras.

Początkoow grupa była mała, ale z czasem, gdy warunki nie-ludzi w Federacji zaczeły być coraz gorszę, wielu zaczęło postrzegać Grupę Rognara jako tymczasową ucieczkę od niewolniczego życia. Nie wiedzieli, że z organizacji tej nie można odejść.

Gdy jakiś nie-człowiek wyrazi chęć dołączenia do organizacji, zawsze patrzy się na jego tężyznę fizyczną. Jeśli specjalna komisja uznaje, że kandydant jest dość sprawny, zabiera się go do "obozu reedukacyjnego". Tam za pomocą tortur, znaków podprogowych, propagandy i nagrań śpiewu Glorii, poddaje się ich praniu mózgu. Tworzy się z nich posłuszne maszyny do zabijania, wierne Federacji.

Większościom członków rozdaje się broń należącą do Federacji oraz uczy w ich obsługiwaniu. Broń palna, laserowa i różnorakie pojazdy bywają nieraz przerabiane tak, by mogli je obsługiwać konkretni nie-ludzie (np. przyciemniane szyby dla wampirów).

Każdy członek organizacji jest ściśle kontrolowany i monitorowany, bez względu na to gdzie jest. Mikro-chipy wszczepiane są im w skórę a minikamery przyczepiane są do ich broni. Wszystko to sprawia że ogromna siła nie-ludzi, która mogła by zagrozić Federacji, jest jedynie kolejnym środkiem do jej celu, jakim wydaje się być zawładnięcie Krajem.

Inwazja 2.0

W 2016 roku jeden z Siedmiu Generałów, Wiktor Emanuel Russov uwolnił spod kontroli umysłów kilkuset członków Grupy, w tym samego Rognara. Zrobił to, by nieludzie zaatakowali CreepyTown, co było niezwykle ważne w jego planach przejęcia władzy nad Federacją.

W czasie ataku na CreepyTown Grupa Rognara poniosła gigantyczne straty- ze wszystkich tam wysłanych żołnierzy przeżyła tylko Naga, Experienta. Pozostali nieludzie albo zginęli albo zasiedlili Village of the death.

Nie wiadomo kto został przywódcą Grupy po śmierci Rognara.

Ciekawostki

  • Grupa Rognara zostaje rzucona tam, gdzie są nikłe szanse powodzenia, albo jest ono niemożliwe bez poniesienia ogromnych strat. Mówiąc prościej: są mięsem armatnim.
  • Cleemylas, biorący udział w Inwazji elf zabity przez Rico, był jednym z lepszych członków tej organizacji.
  • Grupa Rognara miała zostać użyta w operacji zajęcia CreepyTown i HallenWest. Pomysł ten został odrzucony przez Heinricha, Doc i Imitię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki