FANDOM

Jednoosobowy jacht pojazd należący do Kalashera. Jest to niewielka łódź o wzmocnionym kadłubie.Nie ma prawie żadnego uzbrojenia oprócz pewnego granatnika zamontowanego z przodu. Ma napęd żaglowy i elektryczny (niewielki generator korbowy). Nie może się jednak równać z żadnym statkiem z Creepy Town. Używany przez właściciela jako dom i środek transportu. Osiąga prędkość do 25 km/h niezbyt szybko. Znajduje się na morzu przy HallenWest.

Wygląd Edytuj

Jest zwykłym jachtem z domontowanym granatnikiem automatycznym i wzmocnioną konstrukcją.Ma żółty napis Glory of Old Days. Ma 6 metrów długości i 3,5 wysokości.

Zawartość Edytuj

Wnętrze jachtu jest zmienione w ładownie i sypialnię.

Cztery skrzynie granatów 30 mm,Strzelba Pancor Jackhamer wraz z dwoma skrzyniami śrutu do niej a także ,Oprócz tego spore zapasy jedzenia i picia (głównie sfermentowanego). Znajdują się także cztery łóżka i kufer z pościelą. Jest także zasłona ze starego koca a za nią zbrojownia. Są tam też dwie apteczki.

Wady Edytuj

Jest wolna i niezwrotna ,można ją zniszczyć z granatnika oraz nie ma żadnych szans jeżeli chodzi o walkę ze statkami uzbrojonymi nowocześnie. Do tego ma niską ładowność. Jej granatnik jest bardzo amunicjożerny.

Zalety Edytuj

Jest wygodna i ma dużą siłę ognia a dodatkowo jest samowystarczalna. Ciężko ją zniszczyć pistoletem. I raczej nie osiądzie na mieliźnie.

Zbrojownia, czyli szafa z bronią Edytuj

220px-Somalimerirosvojen type 56-2 Maneesi 1.JPG

Zawartość zbrojowni

Sześć pudeł 7,62 mm,Typ 56,jedno pudło 9mm, MP-5,kolejne pudła śrutu, obrzyn dodatkowo M 79 i sto pięćdziesiąt granatów 40 mm. Dodatkowo pudło amunicji 7,63.

Spanie Edytuj

Znajdują się tam trzy  prowizoryczne łóżka.Jedno dla Kalashera i dwa dla gości.

Ciekawostki Edytuj

To na niej mieszkał ojciec Pablito.

Nie posiada silnika spalinowego gdyż właściciel go wymontował jako nieekologiczny.

Kalasher często używa jej na niewielkie wyprawy do Hallen West głównie aby pogadać z Lobo i po amunicję.

Może prowadzić ostrzał ciągły.

Kradziona z Wietnamu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki