FANDOM

Garvon- przywódca bractwa Czarnozbrojnych.

Historia

Garvon był generałem w czasach wojny na Orthal. Był przywódcą wyjątkowo utalentowanym co wzbudzało zazdrość innych generałów. Jego metody walki były bardzo nietypowe i często kontrowersyjne. Mimo to odnosił spektakularne zwycięstwa... do czasu... Przez jeden niewłaściwy rozkaz, życie straciło dziesiątki tysięcy żołnierzy i cywilów a cały wschodni region Orthal został zrównany z ziemią. Garvon został postawiony przed sądem wojennym i skazany na śmierć. Szczęśliwym dla niego zbiegiem okoliczności, wiezienie w którym oczekiwał na wyrok, zostało zbombardowane. Garvon z grupką więźniów uciekł z miasta i dotarł do Gór Mugejskich. Tam założył bractwo Czarnozbrojnych. Przez następne lata napadali oni na karawany przejeżdżające przez góry. Po zakończeniu wojny Garvon zebrał większą ilość członków czyniąc bractwo liczącą się siłą zbrojną. Broń i towary które Czarnozbrojni zebrali z napadanych karawan wystarczyła by wyposażyć armię. Wkrótce Garvon postanowił przypuścić atak na stolicę Orthal - Darkamię...

 Osobowość  

Garvon to wielce utalentowany przywódca. Doświadczenie zdobyte podczas wojny uczyniło z niego genialnego stratega. Jego plany są często bardzo ryzykowne i w teorii nie mają szans na powodzenie. Jest opanowany i spokojny. Zawsze planuje nawet najmniejsze drobiazgi i przewiduje nawet najbardziej absurdalne scenariusze. Zawsze stara się o to by każdy żołnierz przeżył atak, co jest właściwie niemożliwe. Mimo że Garvon posiada broń to nie potrafi zbyt dobrze walczyć.

Wygląd 

Nie wiadomo do jakiej rasy należy Garvon ponieważ zawsze nosi na głowie brązowy hełm zasłaniający całą jego twarz. Nosi on na sobie czarno-srebrną zbroję która również zasłania całe jego ciało. Prawa ręka jest w całości mechaniczna, stąd tytuł "Żelaznołapy".

Uzbrojenie

Całe jego uzbrojenie stanowi działko 20mm wbudowane w mechaniczną rękę oraz miecz zdobyty w jednej z karawan                                      

Więcej z Fandomu

Losowa wiki