FANDOM

Oc french knight by taurus chaoslord-d83nyqz.jpg
Imię Gaeind
Nazwisko Reikwin
Wiek Nieznany.
Frakcja Zakon srebrnego ostrza

Gaeind-ostatni członek zakonu srebrnego ostrza. 

Wygląd

Podczas swojej krucjaty wykrzekł się wszystkiego co nieczyste, nawet własnej formy i wyglądu! Po czym jest materia? Iluzją,tym co możemy poznać za pomocą fizycznych zmysłów? A nawet fizyczne zmysłu są podporządkowane słabemu i grzesznemu umysłowi. Nieśmiertelna wola nie potrzebuje kruchej powłoki. Ciało utrudnia dojście do doskonałości.

Zdolności

Wieki samodoskonalenia pozwoliły mu odrzucić ludzkie słabości i stać się najszlachetniejszym rycerzem w historii bractwa srebrnego ostrza. Wielu jego wrogów myślało że mogą od tak rozwalić mu głowę za pomocą starego granatnika. Ale czym jest granat wobec duszy? Tylko słabi boją się śmierci. Ganeid już dawno odkrył że wystarczy poznać siebie by nie musieć bać się zwykłych kul.

Historia

Zakon srebrnego ostrza od wieków pilnował czystości świata. Dzięki nim wiele osób wątpi w istnienie Sztywnych,Wilkomenów,Wampirów i innych złych istot. Wybrańcy tego bractwa walczyli z wielkimi przedwiecznymi oraz strzegli skarbów Atlantydy. Właśnie oni nauczyli ludzkość sztuki posługiwania się ogniem. Ganeid miał szczęście że został wybrany. Mało kto pamięta że rycerze tego bractwa uratowali jego rodzinę przed epidemią ,,morowej zarazy". Zażądali tylko jednego-wiecznej lojalności Gaeinda (wtedy Arthura Gawena). Pierwsze kilka lat w zakonie było gorsze niż piekło. Kilkuletnie posty,biczowanie a nawet wielokrotne samobójstwa. Wielu śmiertelników po tym procesie dosłownie utopiło się we własnej niemocy. On był inny. Bardzo zrozumiał prawdę o prawdziwej naturze świata. 

Mijały wieki a jego bracia rozpływali się w swoim istnieniu (nie mylić ze śmiercią lub zniszczeniem duszy). Z każdą wiosną było ich coraz mniej. Nikt nie przechodził próby. Kiedy odszedł Salomon, on został sam. Ostatni rycerz bractwa musi teraz wypełniać obowiązki całego zakonu.

Charakter

Ostatni członek zakonu srebrnego ostrza ma duże kłopoty z nadążeniem za resztą świata. Często daje swoim sojusznikom renesansowe muszkiety....twierdząc że ,,ten sprzęt znacznie wyprzedza moje czasy".  

W jego życiu nie ma miejsca na głębsze kontakty towarzyskie. Wyobraź sobie że musisz oglądać jak twoi przyjaciele giną setki razy w innych wymiarach....często z twojej ręki. Takie cierpienie jest zbyt wielkim obciążeniem nawet dla kogoś kto nosi na swoich barkach odpowiedzialność za bezpieczeństwo setek światów.

Jednowymiarowość

Wieczny rycerz istnieje tylko w oryginalnej wersji CreepyTown. Tak bardzo rozbudowane byty mogą istnieć tylko w jednym wymiarze jednocześnie. Takie twory jak Alternatywny Świat nie posiadają swoich wersji tej postaci. Najzwyczajniej w świecie Gaeind nigdy się tam nie narodził.

Ciekawostki

-Umie podróżować do innych wymiarów. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki