Furia - umiejętność, przy której dany jej użytkownik zużywa więcej energii niż zazwyczaj i podnosi statystyki swej siły o prawie 120%.

Odmiany

Jest parę odmian Furii:

Furia Gniewu inaczej Rage - są różne odmiany Rage'u, zależnie od danego użytkownika. Zwykle objawia się szybkimi atakami pod wpływem impulsu gniewu, instynktu zabijania. Mówi się, że każdy darzy w sobie Rage, lecz nie każdy go jeszcze z siebie 'wyzwolił".

Furia Magnetyczna - wytwarza się u danej istoty pod wpływem gniewu innych, będących blisko tej osoby, a same nie mogące nic większego zrobić. Dana osoba wyczuwa bezradność i narastający gniew u innych, przez co sam "asymiluje" ją do siebie.

Furia Ognia - zmienia siłę wybuchanego z siebie ognia na znacznie silniejszy, potężniejszy ładunek energii.

Furia Absolutnego Ognia - znacznie silniejsza forma wyżej wymienionej furii, z tym że ciężko jest nią kontrolować (często dochodzi do tego, że użytkownik sam siebie rani swoim własnym ogniem bądź nie wytrzymuje napięcia Furii)

Furia Magii lub Furia Żywiołów - przy tej furii używa się zwykle wszystkie umiejętności magiczne, jakie zna dany użytkownik. Czasem jest ona podobna do Furii Magnetycznej, gdyż może też korzystać z energii będącej wokół jego otoczenia. Furia Ognia w porównaniu z tą Furią jest jedynie ograniczona do wspomnianego ognia, tu można używać wszystkie/większość żywiołów (o ile potrafi się ich używać lub/i z nich korzystać).

Furia Absolutna - niekontrolowany napad gniewu, praktycznie w tym momencie użytkownik kieruje się wyłącznie instynktem, wyłączając przy tym wszelkie rozumowanie i ogólnie rozum. Przez cały czas atakuje, w ogóle się nie broniąc. Możnaby rzec: "w takim momencie wystarczy skontrować i dać nawet śmiertelny atak", lecz problem tkwi w tym, że osobnik używa podczas Furii 200% swojej energii oraz umiejętności (czyli w skrócie - wyciąga rzeczy, które na ogół byłyby niemożliwe). Nie używa wtedy żadnej broni poza własnymi pięściami. W niektórych przypadkach przy takiej Furii istota pokazuje swoją "prawdziwą" formę, w ogóle jej nie kontrolując. Aby móc taką Furię w sobie "odblokować", potrzebny jest impuls do głębokiej, bezgranicznej nienawiści. Furia ta zmienia z użytkownika w danym momencie w über-OP postać, chodzącą "maszynę do zabijania". Czasem podczas tej funkcji wyłącza się także wzrok i/lub smak, wyostrzając przy tym węch i słuch. Także podczas tej furii wyłącza się aparytia mowy, gdyż jest ona mocno związana z mózgiem.

Furia Absolutna Kontrolowana - ostateczna forma Furii, uznawana za wręcz niemożliwą do zdobycia. Nie tyle, że wyciąga się 200% swojej pierwotnej siły, to jeszcze dokłada się 50% tego, by to móc kontrolować. Osiąga się merituum własnej furii, będącej nie do powstrzymania. Jeśli dany użytkownik jest śmiertelnkiem, prawdopodobnie (bez szybkiego ratunku) będzie mógł użyć tego raz, gdyż ogromna siła go wymęczy i wręcz go zabije.

Użytkownicy

Furia Gniewu

- praktycznie każdy, lecz tylko nieliczni ją z siebie "wyzwolili":

Furia Magnetyczna

  • [wpisywać się - uwaga taka sama, jak wyżej]

Furia Ognia

Furia Absolutnego Ognia

Furia Magii

  • [j.w.]

Furia Żywiołów

  • [j.w. + wpisać, które żywioły potrafi się kontrolować, a jak wszystkie, to wpisać "wszystkie"]

Furia Absolutna

  • LoboTaker
  • Salai
  • [wpisywać się - uwagi takie same, jak przy Furii Gniewu]

Furia Absolutna Kontrolowana

W tej chwili nikt.

Więcej z Fandomu