FANDOM

Felix "Sledge" Strauss - niemiecki żołnierz sił specjalnych.

Felix "Sledge" Strauss
Strauss
Felix w podstawowym wyposażeniu.
Imię Felix Strauss
Pseudonim Sledge
Data urodzenia 12 sierpnia 2068
Miejsce urodzenia Kassel, Niemcy
Data śmierci 6 marca 2200
Miejsce śmierci Kanneovat, Horros
Ranga Sierżant
Specjalizacja Szturm

Historia

Wczesne lata

Felix urodził się w mieście Kassel w Niemczech. Jego ojciec był pochodzenia niemieckiego, matka zaś pochodziła z Czech. Zawsze interesowały go militaria, głównie z tego powodu, że jego ojciec był wojskowym. W wieku 18 lat wyprowadził się do Pragi, gdzie znalazł dziewczynę. Ożenił się z nią gdy miał 21 lat, jednak po zaledwie trzech miesiącach musiał wstąpić do wojska, gdyż buntownicy coraz częściej przeprowadzali ataki terrorystyczne na szeroką skalę.

Bitwa Europejska (2089-2090)

Uważa się, że Felix bardzo przyczynił się do wygranej ludzi. Prowadził swój własną drużynę: Foxtrot 3. Uczestniczył w bitwie o Berlin, pojawił się również w Warszawie. Głównie znajdował się na pierwszej linii frontu. W czasie obu szturmów odnotowano, że został ranny tylko raz, gdy odłamek trafił w nogę. Współpracował z jednostkami GSG9 oraz GROMu, przez co jego zdolności taktyczne znacznie się powiększyły. Na swoim nożu, na którym zaznaczał kreskami zabicia z tejże broni znajduje się tych kresek 125.

Na wieść, że Praga została całkowicie zniszczona, zgłosił się do uczestniczenia w misji przejęcia stacji należącej do Hoor'ar. Zrobił to w ramach odwetu za zabicie żony i kilkoro osób z rodziny, którzy przebywali w centrum Pragi.

Potwierdzone zabicia w obrębie całej wojny: 432.

Operacja Mechanismus

W czasie, gdy startowała Operacja Mechanismus Sledge został wybrany jako dowódca operacji. Sam sobie dał za cel, aby każdy, kogo ma pod opieką przeżył. Odniósł ciężkie obrażenia przyjmując na siebie ogień skierowany do rannego, przez co jego prawa noga musiała zostać całkowicie zastąpiona. Dotrzymał jednak swojego celu i uznał siebie za honorowego wojownika.

Późne lata

Strauss po odejściu ze służby w 2130 roku (62 lata) zgodził się na uczestnictwo w testach mających sprawdzić skuteczność maszyn podtrzymujących życie. Został on podłączony do takiej aperatury w roku 2133. Naukowcy przewidywali, że normalnie Felix umarłby w okolicach 83 roku życia z powodu swoich ran. Machina poodtrzymująca życie utrzymywała go aż do 2200 roku, zmarł na ludzkiej kolonii Kanneovat na Horros w dniu 6 marca, dożywając wieku 132 lat. Nie zostawił po sobie żadnego potomstwa, jednak za swoje zasługi został zapamiętany nie tylko wśród Niemców, ale i też w obrębie całej ludzkości.

Wygląd

Sledge mierzy 191 centymetrów. Dużo informacji o wyglądzie Felixa nie jest znane, gdyż w wieku 23 lat został on ofiarą pułapki przygotowanej przez terrorystów, z której na szczęście uszedł z życiem, jednak jego rany były tak poważne, że potrzebował bionicznych zamienników. Obecnie jego obie ręce są sztuczne, prawa noga natomiast jest wzmacniana. Udzielił zgody na wstawienie wojskowych wersji swoich zamienników, przez co jest on praktycznie maszyną do zabijania.

Sledge2

Sledge podczas Operacji Mechanismus.

Felix prawie w każdym momencie ma na sobie pełne wyposażenie, gdyż uważa "że z terrorystami to nigdy nie wiadomo". Na jego uzbrojenie składa się: zapas amunicji do karabinu oraz broni zapasowej, hełm bojowy z HUD'em, pełny pancerz, nóż oraz przedmioty niezbędne do wykonania misji, które mogą się zmieniać.

Charakter

Felix jest bardzo honorowym człowiekiem, zawsze dotrzymuje nadanych mu celów. Za młodu był wg. jego kolegów bardzo miłym, koleżeńskim przyjacielem. Zmienił się w momencie zbombardowania Pragi, od tamtego momentu jest pesymistycznie nastawiony do wszystkiego, a za cel wziął sobie zabicie każdego buntownika albo Hoor'arczyka jakiego tylko spotka. Przez kilka miesięcy był dobrym mężem, jednak wojna sprawiła, że zapomniał o żonie praktycznie całkowicie, chociaż w głębi serca dalej ją kochał. Jego najlepszym kumplem jest JS "Thunder", chociaż wie, że to tylko sztuczna inteligencja. Praktycznie rzecz biorąc, za jego zasługi oraz zdolności jest wielce szanowany w szeregach, jednak jego skromność powoduje, że nie uznaje siebie za nikogo wielkiego.

W Operacji Mechanismus udowodnił, że gdy od wykonania celu zależy jego życie, potrafi je poświęcić.

Styl walki

Strauss posługuje się bronią zarówno strzelającą na długie dystanse oraz do walk na bliskie dystanse. Najczęściej wybiera zmodyfikowane M4 swojego ojca, która nadaje się do obu typów walki. Jest bardzo precyzyjny, szybko oddaje strzał, jednak ma skłonności aby po prostu pobiec w stronę wroga i zabić go jak najszybciej, co czasami doprowadzało do poważnych ran. Na bliskie odległości posługuje się również bronią swojego ojca, bagnetem M9, na którym każde zabicie zaznacza białą kreską. Jest on wyszkolony do walki z nożem, więc jeśli ma tylko okazję, dobywa noża zamiast broni. Z powodu swoich implantów jest bardzo wrażliwy na elektryczność, więc wrogów posiadających broń energetyczną omija szeroką drogą i nie próbuje nawet atakować.

Cytaty

  • "Dobranoc" - jego ulubiona fraza przy zabiciu
  • "Spory jesteś kolego" - podczas Operacji Mechanismus przy spotkaniu Khaarova.
  • "Tyle mięsa armatniego w życiu nie widziałem" - podczas Bitwy Europejskiej
Future soldier power armor by fonteart-d5r2ax4

Sledge w ciężkim pancerzu bojowym (2091 rok)

Ciekawostki

  • Jako iż jego żona oraz matka pochodzi z Czech, potrafi on posługiwać się językiem czeskim.
  • Pierwszy raz strzelał z broni w wieku 13 lat.
  • Nie ma prawa jazdy.
  • M4 i bagnet swojego ojca dostał w wieku 18 lat, 2 dni przed wyjazdem Felixa do Czech.
  • Początkowo chciał, by w jego zamienniku ręki znajdował się odtwarzacz muzyki podłączony do hełmu; pomysł nie wypalił, jednak otrzymał moduł zakładany na rękę i bezprzewodowo podłączany do hełmu, więc po części jego zachcianka została spełniona
  • Podczas Bitwy Europejskiej wyprowadził jednego cywila z kamienicy, który utknął pod zniszczoną ścianą, będąc samemu pod ostrzałem ok. 300 wrogów.
  • Źle mu idzie walka wręcz (bez użycia swojego wiernego noża).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki