FANDOM

,,Partia nie pyta. Partia rozumie i prowadzi".

Enklawa-Ludzkie państwo nieprzypisane do żadnego konkretnego uniwersum. Piszę z nudów :).

Historia-wersja EnklawyEdytuj

Przed powstaniem partii był tylko głód.  Ludzie umierali tysiącami na ulicach. Zrozpaczeni proletariusze szukali ochrony wspaniałego człowieka-wszechowodza. Niepokonany wszechwódz ukarał wszystkich burżujów i przywrócił ład oraz wielki porządek. Ten dobry człowiek jadł kamienia by zostało więcej jedzenia dla proletariatu!  Nawet sam skonstruował rakietę by wylądować na słońcu. Mądrze to zaplanował-całe lądowanie odbyło się w nocy by niegodziwe słońce nie mogło go poparzyć.

Śmierć wspaniałego przywódcyEdytuj

Nieśmiertelny wódz po kilkunstu latach rządów umarł. Jego odejście było największą katastrofą w dziejach ludzkości. Ptaki śpiewały pieśni żałobne,  kamienie płakały a słońce ze smutku zgasło na chwilę podczas jego pogrzebu. Parti zarządziła wielką żałobę która trwała do niedawna.

Wielka wojna z wrogiemEdytuj

Podstępny wróg nie próżnował! Przeciwnik zrzucił swoją nędzną armię na naszych pięknych plażach. Hordy dzikusów wylały się na nasz kraj paląc, grabiąc i gwałcąc nasze piękne kobiety. Bestialskie hordy lały się jak dziki potok aż najrówniejsi z równych czyli członkowie mądrej partii zorganizowali zacięty opór. Ploretariat ciągnoł do walki tak bardzo że zabrakło broni. Wielu żołnierzy walczyło na gołe pięści. Jeden z naszych bohaterów wybił cały oddział wroga z pomocą swojego klapka potężnego gniewu wspaniałej partii. Inny heros przepłynoł wielkie morze wpław i zgładził pozostałe siły wielkiego wroga. 

Czasy obecneEdytuj

Od czasów wielkiej wojny z wrogiem nasza Enklawa się coraz szybciej rozwija. Z roku na rok produkujemy coraz więcej niezbędnych surowców. Mamy najlepszą armię świata która jest gotowa bronić ojczyzny za wszelką cenę. Partyjni geniusze stają się z każdym dniem coraz mądrzejsi. Za nami, ku lepszej przyszłości! 

ArmiaEdytuj

Flamethrower by grzegorzpedrycz-d7yuogf.jpg

Drużna wsparcia

Enklwa posiada ogromną armię która zjada znaczną cześć produkcji tegoż narodu. Skrajnie przerośnięty aparta władzy potrzebuje nowych sukcesów. Sama pusta idelologia Parti nie może funkcjonować w umysłach ludzi bez grożby ataku wroga.

-Lekkie drużyny wpsarcia-Kiepsko opancerzeni zołnierze z miotaczami ognia. Mają tylko czyścić teren i ładnie wyglądać na kronikach filmowych. Czy jest coś piekniejszego niż płonący bunkier nieprzyjaciela? 

-Piechota-Lepiej wyszkoleni żołnierze z karabinami maszynowymi. Jako podstawowa piechota Enklawy muszą walczyć z każdym wrogiem. Zawsze i wszędzie, ku chwale wszechwodza. Od północy po południe, przez śnieg i piasek, chodzby w dzeszczu napalmu-zawsze walczą najlepiej. Ich zbroje zostały zaprojektowane przez samego wszechowodza. 

GospodarkaEdytuj

Każdy robotnik kraju w którym wszyscy są równi wyrabia 690% normy. W ostatnich latach odnotowano stukrotny wzrost gosporadczy! Dzięki wysiłkom przodkowników pracy każde następne pokolenie żyje w coraz lepszych warunkach bytowych. Po pracy robotnicy otrzymują ogromne ilości jedzenia-czyli pół miski ryżu. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki