FANDOM

Historia Edytuj

Chłopak urodził się 15 stycznia 1994 roku w HallenWest, po urodzeniu zamieszkał w małym mieszkaniu swoich rodziców w CounterHood. Kilka dni po jego pierwszych urodzinach zostawili go nad ranem pod sierocińcem. Został znaleziony przez Patricka Hivney'a, jednego z opiekunów pracujących tam w tamtych czasach. Jego rodziców nie odnaleziono, w związku z czym został jednym z mieszkańców sierocińca.

Rok później, kiedy pracownicy sierocińca zauważyli, że włosy chłopaka stają się turkusowe został przeniesiony do innego pokoju, gdzie mieszkali inni nie-ludzie. Casper czuł tam się lepiej niż z ludźmi, jednak żadna z osób w jego pokoju nie miała umiejętności podobnych do jego.

W wieku sześciu lat zaczął ukrywać swoje prawe oko pod włosami, gdyż uznał je za dziwne.

Dwa miesiące po swoich siódmych urodzinach chłopak przypadkowo natknął się na Adriannę Rockwell. Dzieci znalazły swój własny język, zaprzyjaźniły się, jednak jakiś czas potem dziewczynka została adoptowana.

Kiedy Casper miał 10 lat (mieszkał wtedy w drugim sierocińcu, zbudowanym po ataku najeźdźców na poprzedni) potrafił pisać i czytać, udał się do biblioteki znajdującej się w budynku sierocińca. Znalazł tam księgę ras, z której dowiedział się, że jest przedstawicielem rasy Baldanders. Ukrywał jednak swoją tożsamość, gdyż wiedział, że atak na poprzednią instytucję odbył się na przedstawicielkę tejże rasy, ale została ona adoptowana ponad rok przed wydarzeniem. Do jego rąk wpadła również księga różnych paranormalnych rzeczy, z której dowiedział się czegoś o swoim prawym oku, przez co zaczął ukrywać bardziej niż dotychczas.

Chłopak uciekł wraz z kilkoma innymi osobami z sierocińca, miał wtedy 15 lat. Razem z pozostałymi utworzył grupę, której siedzibę umiejscowiono w jaskini kilka kilometrów od CounterHood, nauczył się tam sztuki zmieniania wyglądu oraz kamuflażu. Została ona rozbita po trzech latach, jednak Casprowi udało się uciec. Zaczął on samotnie podróżować po Kraju, aż w końcu dotarł do HallenWest, gdzie znowu natknął się na Adriannę, której początkowo nie rozpoznał z powodu sporej zmiany jej wyglądu i 10 lat od ostatniej wizyty. Dziewczyna jednak rozpoznała go, ponieważ ,,Tylko jedna osoba ma tak charakterystyczny kolor włosów".

Adrianna zwana już LoboTaker opowiedziała mu o swoich mentorach, pracy, historii itp., Casper jako pierwszej osobie od 12 lat pokazał jej swe prawe oko. Chłopaka zaintrygowała opowieść znajomej o mieście położonym 120 kilometrów od HallenWest. Wywnioskował, że jego nazwa to CreepyTown, a mieszkają tam tylko nie-ludzie, więc postanowił udać się tam mimo wszystkich złych słów Lobo. Zaczął przygotowywać się do wyprawy kupując wszelkie potrzebne rzeczy, kilka dni później był gotowy.

Większość drogi udało się przebyć autobusem, ostatnią część przechodził jednak na piechotę, ponieważ kierowcy omijali miasto szerokim łukiem. W połowie drogi pieszo znalazł czarnego kuca przywiązanego do drzewa. Odwiązał go i nakarmił, zwierzę zaczęło podążać za nim. Kiedy miasto znane z rysopisu Adrianny było widać na horyzoncie znalazł nóż, przywłaszczył go sobie.

Kiedy Casper dotarł na obrzeża miasta spotkał Quint'a, który z początku niechętnie, ale opowiedział mu o stosunku mieszkańców do nowych. Chłopak trochę przeraził się na myśl, co go może spotkać, ale podążał dalej. Przemierzając miasto spotkał kilku mieszkańców, którzy rzeczywiście zachowali się tak jak smok opowiadał. W końcu dotarł do Vanilla Unicorn, podobno najczęściej odwiedzanego budynku miasta. Dowiedział się tam od o dziwo przyjaźnie nastawionej Vellox, jak na imię ma większość mieszkańców oraz z czego są znani. Potem opowiedziała mu o tym, że w CreepyForest znajduje się wejście do podziemi, do których jak na razie nikt nie wchodził.

Casper jeszcze tego samego dnia wybrał się do miejsca wskazanego przez właścicielkę VU, aby sprawdzić co znajduje się pod miastem. Znalazł tam stare meble, więc postanowił tam zamieszkać.

Kiedy po raz drugi chłopak znalazł się w burdelu odbywała się tam właśnie impreza mieszkańców CT, poznał tam kilka osób, opowiedział swoją historię, wtedy jedna z osób nazwała go Enderem, co przyjęło się i wszyscy zaczęli go tak nazywać.

Życie chłopaka w CreepyTown wiodło się dobrze, przeżył tam wiele przygód. Pewnego dnia od Lobo, która ku jego zdziwieniu dość często bywała w mieście dowiedział się, że legendarny przedstawiciel ich rasy powiedział, iż jest nim zawiedziony. Ender domyślił się, że chodzi o jego miejsce zamieszkania (Adrianna już często mówiła mu, że z powodu zamieszkania jest zdrajcą). Postanowił więc przeprowadzić się do innego miejsca. Kilka dni później znalazł ofertę kupna domu w miasteczku 20 km od HallenWest, na szczęście udało mu się go kupić. Niecały miesiąc po kupieniu go spakował ważniejsze części laboratorium (w nowym domu znajdowało się ono w piwnicy) po czym wyprowadził się z CreepyTown. Odwiedza jednak stare miejsce zamieszkania tak często jak Lobo, może nawet częściej.

Wygląd Edytuj

Z powodu możliwości zmiany formy nie zawsze wygląda tak samo, lecz zazwyczaj:

Jest wysokim, z drobna wychudzonym chłopakiem o szarawej cerze, owalnej twarzy, wysokim czole. Jego włosy są koloru jasnego turkusu, zasłaniają prawe oko chłopaka. Lewe oko jest średniej wielkości, ciemnozielone, nos zaokrąglony. Zazwyczaj lekko uśmiechnięty.

Ubiór Edytuj

Najczęściej nosi granatowo-białe, wiązane tenisówki, czarne dresy, niebieską koszulę w białą kratę oraz szarą, dość luźną bluzę z kapturem.

Charakter Edytuj

Chłopak z reguły jest miły dla innych, zmienia się to, kiedy ktoś celowo wyrządzi mu krzywdę psychiczną / fizyczną, pała wtedy nienawiścią do tej osoby, a jedynym sposobem, aby go udobruchać są szczere przeprosiny. Kłamie tylko w celu uratowania przyjaciół, poza tym jest szczery. Rzadko używa wulgaryzmów. Aby uratować prawdziwego przyjaciela może oddać nawet życie.

Umiejętności Edytuj

Asymilacja mocy innych istot, utrzymując swoje ,,źródło" w nieświadomości, zmiana swojej formy. Jest dość silny oraz szybki (liczne ucieczki oraz walki).

Wady Edytuj

  • Jest zapominalski - czasami zdarza mu się zapomnieć nawet o imionach swoich znajomych.
  • Alergik. Uczulony przede wszystkim na koty i roztocza kurzu.
  • Niestabilny psychicznie.
  • Zazwyczaj w walkach, szczególnie tych poważnych nie chce używać mocy, co kończy się wieloma ranami.

Zalety Edytuj

  • Szybko się uczy - raz (ewentualnie dwa razy) popełnionego błędu nie powtórzy.
  • Jest dobrym majsterkowiczem - potrafi wytwarzać różne maszyny lub bronie.
  • Świetnie włada nożami.

Słabości Edytuj

  • Serce - raczej nie trzeba tłumaczyć.
  • Monte - nikt nie wie dlaczego, ale po zjedzeniu choćby łyżeczki zaczyna zachowywać się nienormalnie.
  • Alkohol - po wypiciu jakiegokolwiek wyrobu alkoholowego wymiotuje. Dlatego został abstynentem.
  • Wszelkie puchate zwierzątka typu króliki, psy - jeśli takiego zobaczy musi go pogłaskać, przytulić.

Wyposażenie Edytuj

  • Nóż (swoja pierwsza broń, znalazł ją w czasie podróży do CreepyTown).
  • Termos herbaty. (Trzeba mieć przy sobie coś gorącego do wypicia)
  • Termos kawy. (Poprzednie + Przydaje się, kiedy brakuje energii)
  • Pożywienie (Wiadomo po co)
  • Pieniądze (Na drobne wydatki)
  • Butelka alkoholu (aby wywołać wymioty, kiedy zje / wypije coś trującego).
  • Gaz pieprzowy (Często się przydaje)
  • Papier, ołówek, długopis (Tworzenie planów, rysowanie)

Znajomości Edytuj

Przyjaciele: LoboTaker, KaSZuB, Hajsik, Vellox, kilka innych mieszkańców CreepyTown.

Neutralni: Renzan, Przemek0980, Mia Blackwood

Wrogowie: Iluminaci, kilka osób z sierocińca

Ciekawostki Edytuj

  • W podróży do CreepyTown prócz noża znalazł czarnego kuca przywiązanego do drzewa, ujarzmił go. Błyskawica (bo tak go nazwał) został towarzyszem chłopaka.
  • Nie potrafi gotować.
  • W domu trzyma zapas ciastek, monte i innych słodkości.
  • Jeszcze nikt (prócz rodziców i kilku innych osób) nie widział jego prawego oka.
  • W okolicy kostki posiada znamię w kształcie kosy.
  • Nie lubi używać swoich umiejętności.
  • Często wpada na głupie pomysły, pomimo tego, że opiekunowie w sierocińcu nazywali go jednym z mądrzejszych.
  • Jest cukrzykiem.
  • Jego grupa krwi to B Rh+

Więcej z Fandomu

Losowa wiki