FANDOM

Czy zło może mieć ciało ?

Czy strach jest namacalny ?

Czym że jest ten,którego każdy szanuje ?

Kim jest ten,którego każdy się boi ?

Odpowiedzi na te pytania znajdują się w starej zapomnianej stacji podwodnej.

Z tej stacji wyszli pierwsi czyściciele,super ludzie.

A po nich wyszli z niej spartanie,a właściwie tylko 3,hybrydy ludzi i wiecznych. Urodzonych morderców,zdolnych zrobić wszystko jak tylko dostaną rozkaz.

W tym opuszczonym przez boga miejscu,nawet diabeł nie chce przebywać.

Historia tego miejsca przeplata się z historią sadystycznego Niemieckiego naukowca,który używał swojego własnego rodzonego syna jako obiekt doświadczalny.

Jakim potworem trzeba być,by z własnego syna zrobić bezwzględnego morderce,nie znającego uczuć i zawsze lojalnego,nie ważne jaki rozkaz mu się wyda.

Jak coś takiego można nazwać sukcesem i się z tego cieszyć ?

Czynów jakie miały tam miejsce,boi się sam król diabłów.

Ponad 2 tysiące ludzi,traktujących innych jak śmiecie,a ich władcą był ten Niemiec.

2 tysiące istnień zostawionych na śmierć w męczarniach,pogrzebanych w głębi oceanu.

Zapomniano o nich na długo.

Przez ponad 70 lat,nie mówiono o nich.

Teraz trzeba znaleźć to miejsce,i spenetrować tunele,których tajemnice są gorsze od piekieł.

Jednak czy wieczny spartanin,w nowym ciele i życiu da rade wytrzymać demony przeszłości i nie zagubić się w niej i w gniewie ?

Czy da rade pogrzebać to miejsce raz na zawszę ?

A może raczej wspomnienia zawładną nad nim i zaszlachtuje swoją rodzinę i ukochaną swoimi własnymi pazurami ?

Czy projekt „Wskrzeszenie” zdoła im przeszkodzić ?

Nie wiadomo,ale jest jeden sposób by to sprawdzić

Trzeba wejść do paszczy lwa i dać mu w mordę tak mocno,że zobaczy i pozna osobiście kostuchę.

Ponad 80 tyś. metrów pod poziomem morza.

20 ludzi stara odkryć i pogrzebać przerażająca prawdę o badaniach w tej placówce.

Przeciwko nim staną już martwe powłoki ludzi,kontrolowane przez wirus „W”,chcące rozszerzyć działanie „W” na inne osobniki.

„Panowie,czas zbadać i podbić nowy wymiar piekła.A naczelnemu przesłać pozdrowienie przez działko kaliber 20.

Najlepiej wybuchowe życzenia...."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki