FANDOM

DZD-ostatnie.png

DZD-Detal2.png
Szczerze mówiąc podziwiam cię, nie wiem jak wytrzymujesz czytając moje brednie. Jesteś Moim własnym i prywatnym stalkerem? Jeśli tak to w sumie powinienem się cieszyć. Zaraz zaczynamy lekcje biologii, pisanie w dzienniku to ciekawsze zajęcie od słuchania tych wszystkich łacińskich nazw. W sumie powinienem na początku się przedstawić, ale pisanie tych popierdółek było ważniejsze. Nie wiem czy jesteś moim stalkerem, nie wiem też czy oszalałem pisząc do dziennika. Wiem jedno - kultura wymaga się przedstawić.

DZD-Yo.png
Nazywam się Remi, pisane przez "I", nie przez "y" - wiele osób popełnia ten błąd. Remi z francuskiego, nie z angielskiego. Mam na nazwisko Carter, co ironicznie jest jednym z popularniejszych angielskich. Taka zbieżność wynika z tego, że jestem natywnym Kanadyjczykiem. Mam dziewiętnaście lat. Moi rodzice są rozwiedzeni. Mieszkam sam, ojciec funduje mi czynsz w zamian za pomoc w szpitalu, który prowadzi. Czasem coś dla niego przyniosę, czasem daje pacjentom koce, a czasem gotuje coś w stołówce dla pacjentów szpitala. Taki wolontariat. Chodzę do trzeciej klasy Liceum w Amaraz, klasa o profilu chemicznym. Moim venomem jest feniks a dusza ma szary kolor. Mój numer lokalizacyjny to A0265, bardzo ważne jest pierwsze zero po literze "A", ludzie często go nie dopisują przez co są problemy z doręczeniem wiadomości i przesyłek. Opowiesz mi coś o sobie? Zgaduje, że nie.

DZD-tel1.png

Hip-hip hurr-durr... Pracuj, ale nie pracuj. Idź do domu to zrobię ci wyrzuty, że nie pracujesz. Idź do pracy powiem ci, że jesteś zbędny. Najgorzej jest odpowiadać na takie wiadomości. Napiszę coś sprytnego żeby dał mi spokój, coś co wyjaśni mu, że jestem w trakcie zajęć i nie mam czasu rozmawiać a nie wypada mi pisać wiadomości bo mam lekcje. W sumie, wiem jak już może wyglądać ta wiadomość... Zastanawiam się czy mogę jakoś sprytnie wkręcić w to co zaraz napisze sugestie by precyzował mocniej czego ode mnie oczekuje. Tak, to jest to! Wypowiedź idealna! Chwila, chyba zapomniałem o czymś ważnym, tej wiadomości tego brakuje. Ach tak! Podjęcie decyzji. Cholera! Mój plan wziął w łeb. Muszę dać wypowiedź tak pokrętną i zawiłą, że nie wyniknie z niej nic. Niech wie, że nie przyjdę a jednocześnie nie ma wyrzutów.

DZD-tel2.png

Jestem idiotą.

DZD-Myśle.png
Może jednak warto iść do tego szpitala? Sugerowałem ostatnio ojcu bardzo mocno, że chcę nowego GameSlave'a DS. Mam nadzieję, że obrazek GS-DS na tapecie mu wystarczył. Jeśli nie, to trzynaście e-maili z reklamami GameSlave'a powinny zrobić swoje. Jeśli to nie da rady, zawsze mogę go poprosić, ale byłby to już trzeci raz w tym tygodniu. Trochę przesada.

Kusi też odwiedzić "36". To trochę smutne, że jedyny rozmówca, który mnie znosi to - patrząc obiektywnie - trup. Do momentu aż nie czuję do niego pociągu seksualnego chyba jest dobrze? Prawda? Chciałbym wiedzieć czy jest dobrze, ostatnio te dziwne trybiki w mojej głowie coś pracować nie chcą, zaufaj mi. To straszne uczucie.

DZD-Detal11.png

Zostaję w domu. Potrzebuję odciąć się od ludzi by zebrać siłę na unikanie ich. Wybacz tato, jak sam mówiłeś "mało się dziś dzieje". Trzymam kciuki, że nie będę musiał robić nagłego zrywu o północy jak parę lat temu gdy w bloku czwartym doszło do pożaru. Jako venom feniksa jest świetny w takich sytuacjach. Udało nam się uratować prawie wszystkich pacjentów. Zginął tylko jakiś chłopaczek i dwie kobiety, tak spalone, że nie udało się ustalić ich tożsamości. Mimo to uważam, że był to sukces. Trójka osób to małe poświęcenie w porównaniu do tego co mogłoby się stać, gdyby nie szybka reakcja.

DZD-Wstecz.png
DZD-Dalej.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki