FANDOM

DarkMansion.jpg

Dwór z CreepyTown w tle

Dwór rodu Fush stoi (jak większość obiektów) na obrzeżach CreepyTown. W dawnych czasach był znacznie milszym miejscem, dziś zamieszkiwanym przez Fucariusa, który nie przepada za towarzystwem innych ludzi tudzież pozostałych istot. 

Historia obiektuEdytuj

Dwór powstał na przełomie XVIII i XIX wieku w stylu neogotyckim, jeśli kogokolwiek to obchodzi. Rodzina Fush przybyła do CreepyTown w raz z założycielami bardzo dbała o ten budynek. Przez dziesięciolecia odbywały się w nim bale i inne uroczystości. Około 1891 roku doszło do niejasnego w przebiegu wydarzenia. Głowa rodziny i wynalazca sir Doufire poniósł tragiczną śmierć w podziemiach budynku. Jak do tego doszło, pozostaje zagadką po dziś dzień. Wiadomo, że został znaleziony bez większości kości z wyrwanymi rękami i odrąbanym nosem. Policja stwierdziła przypadkowe samobójstwo, ale rodzina była innego zdania. Było powszechnie wiadome, że zmarły zawsze cenił sobie bezpieczeństwo, tak przy eksperymentach na jadzie skorpionów, jak i wyładowaniach fotonów w transformatorach rezonansowych Tesli. Zostały przeznaczone ogromne pieniądze na pościg za rzekomym przestępcą, który miał chcieć wykraść pomysły sir Doufire'a. Śledztwo nigdy nie zostało zakończone, a jego wyniki przynosiły niekiedy zaskakujące rezultaty. Dom zaczęły nawiedzać dziwne istoty, nie zawsze przypominające ludzi, a czasem takie, które od dawna nimi nie były.

PomieszczeniaEdytuj

Wewnątrz tego budynku znajduje się wiele pokoi. Niektóre z nich zmieniły swoje przeznaczenie z biegiem lat, dlatego zostaną przedstawione obecne, jak i najważniejsze w przeszłości:

  • Hall - nie zmienił się nic. Wciąż przestronny, bogato wyposażony, ciemnoczerwone zasłony zasłaniają okna, szerokie schody z wężowatymi poręczami prowadzą na piętro, a marmurowa posadzka zdobi podłogę. Może jest trochę kurzu, ale co najwyżej do kostek.
  • Salon - gdy był projektowany miała się w jego miejscu znajdować palarnia, z czasem zarzucono ten pomysł. Stare meble, głębokie i wysokie fotele wyprawione skórą, bogate regały książek i przywieziony z którego z europejskich państw kominek to główne elementy wystroju.
  • Pokój gościnny - tak, jest coś takiego. Nie służy do niczego innego, jak tylko gościom. Co prawda mało który był w stanie wydostać się z niego o własnych siłach choćby po jednej nocy, mimo to należy się uznanie dla gościnności w tym domu.
  • Podziemna pracownia - nie wiadomo kiedy powstała, ani co się w niej znajduje. W projektach jej nie ma. W ogóle jej nie ma. Nie ma o czym gadać. Czasem coś strzeli lub łupnie. Wiatr chyba.
Horror b9cbda4b send to mobile.jpg

bracia Khh i Zgh, części goście na cmentarzu dworu

MieszkańcyEdytuj

Do niedawna w tym domu mieszkała czteroosobowa rodzina. Alfred Fush z synem Roderykiem i córką Adelajdą oraz jego brat Henryk. Wiadome, że utrzymywali dobre stosunki z większością mieszkańców miasta, ale nie widziano ich już od wielu lat. Zamiast nich w dworze starego rodu można było spotkać dziwną i raczej nieprzyjemną w obyciu postać, całe noce spędzające przy ciężkiej muzyce. Poza tym dom ten jest na stałe zamieszkany przez dwa wampiry i jedną wampirzycę na niewielkim cmentarzu z tyłu domu, pół wilkołaka, cztery wróble, pięć kruków i dwie wrony. Okresowo kręcą się tam również turyści z różnych części kraju.0v/LvHcV5o2CaY1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki