FANDOM

Uwaga: Nie ma części 9 ponieważ WIki coś powaliło i mówi mi, że strona o tym tytule już jest, więc przepraszam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Strange powoli otwierała oczy, przyzwyczajając się do ciemności i zimna. Po chwili chłód ustąpił, a ona sama znów mogła normalnie oddychać. Poruszyła parę razy płetwą i sprawdziła czy wszystko jest w porządku.

- Dobra więc gdz… - nie dokończyła, ponieważ coś, a raczej ktoś wpadł na nią i prowadził na samo dno.

-Aaaaaaaaaaaaaaaa! O, cześć skarbie. Aaaaaaaaaa! – krzyknął Przemek prowadząc dziewczynę w głębiny.

Piratka szybko zamachnęła się ogonem i pociągnęła za sobą chłopaka ku złotej smudze. Jednak Przemek nie ustępował. Złapał dziewczynę za płetwę i dalej ciągnął w dół.

- Co robisz?!

- Próbuje cię ratować! – odpowiedział chłopak.

- Jak na razie wyrywasz mi łuski! …I macasz!

- Cel uświęca środki!

- Ej myślicie, że powinniśmy do nich popłynąć? – zapytał Serek patrząc z oddali na szarpiącą się parę.

- Czekaj.. – powiedziała Salai, podbierając trochę mokrego popcornu od Endera. – Ouuuu… musiało boleć… - powiedziała zaciskając zęby, gdy Przemek dostał z pięści w krocze.

- Niby jestem zła na Strange, ale jeśli on przez to nie będzie mógł dalej się rozmnażać to ma u mnie duuuuuuży plus.

- Ciociu nie bij wujka! – krzyknęła Hajs, a w tym samym momencie głowy piratki i chłopaka odwróciły się w ich stronę.

- Musiałaś przerywać? – zapytał z żalem Serek.

Po kilku minutach… i wyzwiskach, para dopłynęła do przyjaciół nie odzywając się do siebie. Większość przyjaciół tak jak Clarity i Ins próbowała zachować grobowe miny, jednak Dizz i Lobo nie mogli się powstrzymać od śmiechu.

- Zamknijcie się! – krzyknęła Strange, ale usłuchał jej tylko Dizzy, natomiast Lobo wcale się nie przejęła.

- A..albo jak dostał płetwą w mordę! Hahahahaha! – krzyczała łapiąc się za brzuch. – Okeeej.. coś mówiłaś?

Piratka wyglądała jakby zaraz miała odstrzelić sobie łeb. Ignorując złośliwy uśmieszek Lobo zwróciła się do przyjaciół.

- Dobra, przed nami najtrudniejsza część zadania…

- Co będziemy musieli was pogodzić? – zakwiczał zrezygnowany Serek, jednak jego siostra pozostawiła to bez komentarza.

- Trzeba znaleźć lodowe pustkowie. Wiecie. Lód, lód, lód, śnieg, lód, lód, lód, martwy ptak i takie tam.

- No… kobiety tam muszą mieć naprawdę poobdzierane kolana.. – powiedział Dizz rozglądając się po towarzystwie. – Serio nikt nie załapał?!

- Ale… po co mamy iść na jakieś pustkowie? Myślałam, że cel podróży to Deluded Depths. – odparła Clarity.

-  Bez używania syreniej intuicji nie znajdę tego miejsca tak szybko jakbym chciała, ale wiem, że leży gdzieś niedaleko tego mrozowiska.

- Czemu nie możesz jej użyć? – zapytała Haj, wciąż bawiąc się perłami we włosach piratki.

- Bo byśmy jej nie dogonili. – odpowiedział Renzan przeszukując pamięć. – Dlatego próby złapania syren w czasach polowań nie miały sensu. Mnóstwo ludzi ginęło i prawie, żadnej nie udało się złapać, jednak kiedy chcieli za nimi płynąć, okazało się, że jest dla nich za szybka.

- To jak szybko wy potraficie pływać? – zapytała Insanity, uważnie przyglądając się nowej formie Lobo.

- Coś zbliżonego do prędkości pocisku. – odparła piratka.

Enderowi zaświeciły się oczy, a sekundę później już go nie było, a potem był i znowu nie i znowu tak. Wszyscy zaczęli podążać wzrokiem za chłopakiem, ale kiedy Lobo zaczęło robić się niedobrze, złapała chłopaka za kark i postawiła w miejscu.

- Siad.

- No to gdzie płyniemy? – zapytał Serek.

- To chyba proste. – zaczęła Strange, a wszyscy spojrzeli na piratkę zdziwieni. – Tam gdzie pizga zimnem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki