FANDOM

Położenie Edytuj

Dom ten znajduje się parę kilometrów od CreepyTown (dokładnie to 3km). Okolica jest bardzo zadbana. W pobliżu można znaleźć jeszcze wiele domów rodzinnych, ale inni ludzie trzymają się od tego domu z daleka.

Wygląd Edytuj

Jest to duży dom dwupiętrowy z białymi ścianami oraz czarnym dachem. Ma dwa duże balkony po przeciwnych stronach. Dom mieści około 15 pokoi, plus piwnica. Czasami można go uznać za mały dworek. Jest bardzo nowocześnie urządzony. Kilka tych pokoi można wynająć, ale Mia woli je wykorzystywać do ćwiczeń nad magią (jeden pokój nadal ma ślady po wybuchu).

Pokoje Edytuj

Używane jest sześć pokoi: pokój Mii, pokój Willa, łazienka, kuchnia, salon, pokój do ćwiczeń. Reszta jest kompletnie nieużywana. A oto są pokoje które odkryła:

  • Pokój wodny - wszystko tam jest pod wodą, jest tam mnóstwo tropikalnych ryb. Jest także oswojony rekin i delfin.
  • Nawiedzona biblioteka - jeśli tam jesteś możesz uznać, że zwariowałeś: książki potrafią gadać i latać, jest tam niewidzialna bibliotekarka i drabina do regałów, jeśli na nią staniesz i powiesz na który dział cię zabrać, ona to zrobi. Znajdują się tam drzwi do różnych miejsc na świecie.
  • Pokój-ogród - można w nim zobaczyć gadające krasnale ogrodowe i zwierzęta. Wróżki (mają około 14 cm wzrostu). Są tam dziwne rośliny np. świecące drzewa i grzyby w kolorach tęczy, a kwiaty potrafią się poruszać (po prostu wyłażą z ziemi i sobie biegają).
  • Kryształowy pokój - wszystko tam jest z kryształów.
  • Pokój-kosmos - nie ma tam grawitacji. Nie widać, ale są tam ściany. Jest latający układ słoneczny (planety mają rozmiar różnej wielkości piłek, a Słońce nie parzy).
  • Cukierkowy pokój - wszystko tam jest ze słodyczy. Najlepsze jest to, że nie tyjesz od nich i nie będziesz miał próchnicy. Są tam też cukierkowe zwierzęta.
  • Pokój labirynt - fajnie się tam bawi w chowanego.
  • Pogodowy pokój - są tam chmury po których możesz skakać, ale może tam padać deszcz, śnieg, grad. Kilka razy był huragan i burza z piorunami. Może być tam noc lubo dzień.
  • Pokój-disco - jest tam ogromna kula disco, drink bar, scena, najlepszy sprzęt muzyczny do imprez.

Piwnica Edytuj

Piwnica to tak naprawdę duży pokój pod budynkiem. Jest tam mini kuchnia, kanapa, duży stół do pokera, szafa a w szafie gadający kościotrup Randy, bardzo nowoczesny telewizor i najróżniejsze gry hazardowe, między innymi poker i ruletka. I lodówka z wszystkimi daniami na świecie.

Ciekawostki Edytuj

  • W pokoju disco jest DJ ale nikt nie wie jak tam się znalazł...
  • W pokoju-ogrodzie krasnale uprawiają kick boxing. Mają nawet własną arenę.
  • Randy (czyli ten kościotrup z szafy) umie grać na gitarze i banjo.
  • W pokoju-ogrodzie,pokoju cukierkowym i pokoju pogodowym widać kiedy jest dzień a kiedy noc.
  • Do Mii można przyjść pograć w gry hazardowe ale trzeba znać hasło do piwnicy, bo inaczej drzwi się nie otworzą. Na razie hasło brzmi: " kościotrup Randy ", ale będzie się zmieniać. Zapraszam! Na hazardowe gry można się zapisywać.

Goście Edytuj

Dopisywać się!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki