FANDOM

Jedyne, co doskwierało dziewczynie, to samotność. Może i dolina była piękna, ale czasem brak towarzystwa wdawał się jej niezwykle we znaki. Może i była piękna, ale była też martwa. Kiedy czasami wyruszała na wyprawy do świata żywych, zazdrościła im wspaniałego życia. Była piękna, więc często przeglądała się w pobliskich lustrach, które stały na wystawach. Żałowała tylko, że nikt jej nie widzi. Czasami pragnęła być człowiekiem, zwykłą, nastoletnią dziewczyną, która uczęszcza do szkoły, uczy się, chodzi na zakupy z przyjaciółkami i maluje się chichocząc, gdy przechodzi obok super ciacha. Ale ona nie mogła mieć takiego życia. Ona nawet nie wiedziała, czym ono jest...Ona nie miała życia. Co z tego, że czasami "jakimś cudem" ktoś ją zauważył, pozazdrościł wyglądu, powyzywał od laluni lub ślinił się na jej widok, skoro ona doskonale wiedziała, że nic z tego nie mogło być. Była martwa od 1912 roku, kiedy to w wieku 19 lat została zabita przez Niemca, który najpierw ją zgwałcił, a potem zabił. Kochała swój świat. Był kolorowy i piękny. Nie odzwierciedlał on jej śmiercionośnej przeszłości, ale i tak go uwielbiała-czuła się w Nim bezpiecznie i szczęśliwie. Nie mogła powiedzieć tego o swoim "ludzkim dzieciństwie" pełnym brutalnych gwałtów i nieuniknionej przemocy. Była piękna i inteligentna, ambitna...Kobieta-ideał. Czy możliwe więc jest, aby taka miłość zaistniała?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki