FANDOM

To była noc. Dziewczyna o długich, czarnych włosach i bladej cerze, obojętnie wpatrywała się w błękitną taflę wody, na której-ułożoze w kształt serca-pływały sobie lilie. W środku każdej z Nich ukryty był świetlik. Tej nocy była pełnia. Księżyc rzucał światło, prosto na jezioro. Dziewczyna ze smutkiem stała na moście i spoglądała w dół rzeki, gdyż na jej końcu ukryty był przepiękny wodospad. Niedaleko mostu była fontanna. Kiedy szło się dalej, można było dostrzec japońskie drzewka bãnsai. Koloru oczu panny nie można było określić-troszkę zielone, ale jednak nieco niebieskie i ciupkę fioletowe. Dziewczyna skierowała swoje kroki na tył domu, gdzie znajdował się niewielki stolik, eleganckie krzesła i zestaw do herbaty. Niedaleko było widać krzaczki róż i małą szafkę z książkami. Aż trudno było uwierzyć, że to miejsce nazywało się Doliną Śmierci... Miała 14 lat i była nielada panną-jak ją opisywano. Była miła i mądra,kochała ludzi i zwierzęta. Jednak coś ją odznaczało, a była to...wierność. Tak, właśnie. Kiedy kogoś bardzo kochała, to nie potrafiła się z Nim rozstać. A co z doliną? To jej dom i królestwo jej marzeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki