FANDOM

3

Dehumanized

Opis

Dehumanized (w skrócie - Deh) jest wampirem zamieszkującym Moonland. Stroni tam od ludzi, ale gdy jakiś człowiek się tam pojawia, nie pożyje długo.

Historia

Dehumanized nie pamięta nic z przeszłości. Pewnego dnia obudził się w Moonland, bez pamięci, bez wiedzy kim jest oraz jak się tam znalazł. Swoje imię poznał z nieśmiertelników zawieszonych na jego szyi. Przez wiele lat błąkał się po tej krainie odkrywając co potrafi i do czego jest zdolny. Przez tyle lat które tam spędził, stał się zwierzęciem.

Wygląd

Deh jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu, o dość muskularnej budowie. Włosy umiarkowanej długości i jasno brązowe, oczy rubinowe (ze względu iż jest wampierm). Z ubrań najczęściej zakłada podarte spodnie, zdjęte z jakiegoś podróżnika, który tam się zapuścił. Górną część ciała zazwyczaj ma odkrytą.

Charakter

Jako że spędził całe życie samotnie, Deh'a nie obchodzą uczucia innych. Nie troszczy się o nikogo poza sobą. Nie chce niczyjego towarzystwa. Do wszystkiego odnosi się lekceważąco, nawet jeżeli coś mu zagraża.

Umiejętności

  • Nie starzeje się, oraz szybciej od ludzi leczy rany;
  • Posiada wielką siłę, wytrzymałość i zręczność;
  • Kontroluje nietoperze oraz sam może się zmienić w chmarę tych zwierząt;
  • Może zakryć niebo burzowymi chmurami.

Wady

Jak każdy wampir ma poniższe wady:

  • Widok srebra go oszołamia, a jego dotyk pali skórę;
  • Światło słoneczne sprawia iż zaczyna się fragmentować oraz nie może używać mocy;
  • Można go zabić paląc lub dekapitując;
  • Bez przerwy łaknie krwi i często nie potrafi się powstrzymać;

Na dodatek ma problemy psychiczne, depresję i jest nieobliczalny.