FANDOM

Czarny Puszek to starszy brat Świętego Mikołaja którego do złudzenia przypomina swojego starszego braciszka. Został wygnany z bieguna północnego po tym jak zniszczył połowę wioski Świętego Mikołaja podpalając zapas Red Deer'a Świętego Mikołaja. Jest słynny z tego, że próbuje się wyczyścić.

Wygląd

Wygląda jak Święty Mikołaj tylko, że ubrudzony sadzą. Tak jak jego brat ma gruby brzuch, tyle, że o wiele większy (dlatego został przezwany Czarnym Puszkiem) nieznany jest jego dokładny wygląd z powodu ilości sadzy.

Charakter

Jest mocno niezrównoważony psychicznie i nabija się z błędów innych ludzi. Jest samotny i nigdy nie miał dziewczyny (pewnie dlatego taki świr). Nienawidzi Psów i uwielbia głaskać lisy śnieżne oraz niedźwiedzie. Większość ludzi go nie lubi dlatego uważa innych za świrusów i przygłupów. Jako iż jest wredny z chęcią skłóca innych ludzi i zastawia na nich pułapki z pierniczkami. Jego najlepszym przyjacielem jest jego lisek o imieniu Fafik którego znalazł 4 lata temu w zawalonej norce.

Umiejętności

Potrafi wyczarować bałwana oraz zamek ze śniegu, wypić 10 Red Deer'ów w 3 sekundy oraz Zdenerwować każdego człowieka w mniej niż sześć minut. Poza tym jest normalnym człowiekiem (jeżeli chodzi o umiejętności nadprzyrodzone) który potrafi niewiarygodnie dobrze jeździć na sankach.

Zajęcie

Denerwowanie mijanych ludzi, opiekowanie się jego liskiem Fafikiem, sprzątanie domu, rąbanie drewna i ślizganie się na sankach, poza tym nic nie robi z powodu bycia samotnikiem.

Historia

Urodził się bardzo dawno temu... nikt tego nawet nie pamięta. Był pierwszym dzieckiem państwa Mikołajków którzy nadali mu imię Klaus. Wszystko było z nim dobrze dopóki po narodzeniu Mikołaja nie załamał się z powodu zaniedbania przez rodziców. W wieku dwudziestu lat wyrzekł się statusu Świętego Mikołaja i wyruszył w świat. Po wielu latach wrócił do domu, ale rodziców nie zastał. Zdruzgotany rozpaczliwie szukał brata i właśnie wtedy znalazł Fafika, jego pupila (To z grubsza jego historia).

Stosunki

Klaus nie ma wielu przyjaciół, w zasadzie tylko Fafika i Mikołaja z którymi utrzymuje dobre relacje (Czasami ma chęci zemścić się na Mikołaju, ale tylko chwilowo).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki