FANDOM

To potężny Daedryczny Artefakt stworzony przez Księcia, Hermaeusa Morę Pana wiedzy i pamięci, stworzył tą księgę gdyż chce znaleźć kolejne Ciekawskie Ofiary w Tamriel którę chcą zajrzeć do Apogryfu.

Wygląd

Księga jest gruba, ma ponad 350 stron zapisanych dziwnym językiem daedr i innymi manuskryptami, ma zapach nieświeżej wody i wilgoci. Na czarnej okładce widać wizerunek postaci Hermy Mory. Widać też mroczną aurę otaczającą księgę i dziwne przerażające dźwięki.

Magia i wiedza

Jest tam wiele Tajemnic Świata, Prawda o stworzeniu Nirnu, Prawda o Merach itp. Zaklęcia najpotężniejsze jakie Magowie nie mogą posiadać, tak mroczne i niszczycielskie że mogłyby zniszczyć cały Świat, na dodatek można wejść do Apogryfu, do miejsca nieskończonej wiedzy z którego nie ma wyjścia i w którym zamieszkują sługi Starego Hermy Mory. Dlatego są tylko dwie takie księgi.

Informacje 

Wiek - Ponad 300 tysięcy lat.

Twórca - Hermaeus Mora.

Użytkownik - Niestandardowy, każdy może być posiadaczem tej potężnej księgi.

Miejsce powstania - Pałac Apogryfu, Ogród Ludzkości.

Zastosowania i skutki - Przy jej użyciu można: miażdżyć swoich wrogów, zwiastować chaos, pomagać sobie, zagłębiać prastarą wiedzę. A skutkami są: szaleństwo, czasami nawet i ślepota, uzależnienie od wiedzy zakazanej, choroby.

Ciekawostki 

  • Jest to najpotężniejszy Daedryczny Artefakt
  • Jest niezniszczalna, nie mozna jej nawet spalić
  • Może zmieniać miejsca położenia
  • Jest w stanie podróżować miedzy innymi Wymiarami
  • To jeden z największych sukcesów Hermy Mory
  • Inna nazwa tej księgi to "Herus Agora"

  • daedra - potężna nadprzyrodzona istota nie biorąca udziału w Strorzeniu Nirniu, pragnąca zniszczyć Świat.
  • Apogryf - Płaszczyzna w Otchłani stworzona przez Hermaeusa Morę czyli daedrycznego potężniego księcia.
  • Nirn - Planeta w Mundus.
  • Tamriel - Kontynent na Nirnie.
  • Merowie - Inaczej Elfy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki