FANDOM

"Witamy w CreepyTown! Wszelki rozsądek oraz wiarę w logiczny i spójny światopogląd prosimy zostawić przy wyjściu" ~ Przemek0980

CreepyTown to inaczej główne miasto, znajdujące się w zachodniej części Kraju, przy zatoce Krakena. Miasto jest miejscem zamieszkania większości najdziwniejszych jak i zarazem najpotężniejszych istot na wyspie czy w ogóle na świecie.

Władze Miasta

W CreepyTown panuje anarchia, utrzymuje się to od początków powstania miasta, które szacuje się na około XVIII-XIX wiek. Zostało odnalezione przez Mrs.Strange i rozbudowane przez co stało się najsłynniejszym miastem wyspy. Uznaje się jednak, że mimo braku odpowiednich organów, miasto posiada osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo zewnętrzne:

Renzan - Siły powietrzne.

Mrs.Strange - Marynarka.

Ienstret - Siły lądowe.

Jako że w CreepyTown panuje anarchia, nie istnieją żadne organy wymuszające na wspomnianych osobach dbanie o bezpieczeństwa miasteczka. Ich funkcje wynikają z ich osobistych pobudek- teoretycznie nic nie stoi więc na przeszkodzie, by zignorowali swoją "odpowiedzialność", gdyż jedyną konsekwencją takich działań będzie ostracyzm ze strony współmieszkańców.

Brak jakichkolwiek struktur administracyjnych oznacza również, że CreepyTown nie posiada regularnej armii. Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo zewnętrzne posiadają jednak własne środki nacisku bezpośredniego, który mogą skierować przeciw potencjalnym wrogom. Tego typu siły podlegają jednak wyłącznie konkretnym jednostkom i nie są w żadnym stopniu własnością miasteczka.

Opis

Miasto nie jest nadzwyczaj wielkie, jednak rozszerza się wraz z przybywaniem nowych ekscentrycznych, silnych, sławnych czy utalentowanych postaci. CreepyTown można podzielić na trzy dzielnice: Centralną, Portową i Przyleśną. ich nazwy są analogicznym odniesieniem do miejsca, które obejmuje ich zasięg.

Architektura miasteczka jest nietypowa i raczej niespotykana, bowiem jest to mieszanka prawdopodobnie każdego znanego na świecie stylu, od antycznego klasycyzmu, przez barokowe rokoko, aż po styl nowoczesny. Położenie tych wszystkich styli obok siebie tworzy niewykły kontrast nadający miasteczku aura tajemniczości i niezwykłości.

Przez całe CreepyTown przebiega długa ulica nazwana Główną, która rozciąga się od portu aż po CreepyForest i można dojść nią praktycznie w każde miejsce CreepyTown. Znajdują się na niej najważniejsze budynki w mieście, takie jak Opuszczony Ratusz i Vanilla Unicorn.

Miejsca znajdujące się w CreepyTown

Ciekawostki

  • Miasteczko ma własną wikie.