FANDOM

Lollipop
CaitlynWaneko.png
Prawdziwe imię Caitlyn Waneko
Wiek 13 lat
Płeć Kobieta
Status Żywa, Aktywna, Wolna
Wzrost 138.7 cm
Aktualne miejsce pobytu CreepyTown

Cechy Wyglądu Edytuj

Caitlyn to młoda, urocza dziewczyna o dużych srebrnych oczach, pod którymi na policzkach często skrywają się rumieńce, które są niezwykle wyraźne z powodu jej jasnej karnacji. Jak na swój wiek jest niezwykle drobna, gdyż posiada jedynie jeden metr i około trzydzieści dziewięć centymetrów, co sprawia, że ludzie oceniają ją na dużo młodszą. Jej unikatowymi są cechami są wyraźnie podkreślone "kiełki" i gęste ciemno-fioletowy włosy z niechlujną grzywką. Ich długość do końca pleców dziewczyny, ale i tak są schowane pod kapturem jej białej i lekko różowatej bluzy z jedną szeroką kieszenią z wylotami po obu stronach. Pod nią Lollipop nosi granatową podkoszulkę bez rękawków z białymi falbankami i dodatkami w postaci małych wstążek w tej samej barwie. Dolną część jej garderoby stanowi czerwona spódnica (lub czasami krótki granatowe spodnie sięgające za kolana) oraz wysokie, gumowato podobne buty z płaską podeszwą w czarniej barwie przypomianające kalosze. Rzeczą oczywistą jest, że nie tylko tymi ubraniami Caitlyn żyje, bowiem widziano ją także zwyczajnych czarno-białych trampkach, wyraziście błękitnych jeansach i grubym czerwonym swetrze, na którym wisiała kremowa kurtka z białym puchem, a na szyi jasno-zielony szalik z pomarańczowymi paskami, lub dresami w kolorze czerwonym, adidasami czarno-zielonymi, pomarańczową sporą podkoszulką i śnieżną bluzą z czarnymi rękawami i wielgachnym kapturem z dodanymi "oczkami z niebieskich guzików" i doszytymi uszkami przypominając pandę. Zawszę, ale to zawszę nosi ona na plecach ciemno fioletowy plecakiem na "drobiazgi", który dostała od swojej matki, zanim wyruszyła w świat. Oczywiście prawdą jest, że nie tylko tymi ubraniami Caitlyn żyje.

Cechy Charakteru Edytuj

Można o niej powiedzieć, że jest osobą dość łagodną, sympatyczną i czułą dziewczyną, która zawszę martwi się o dobro innych, bardziej niż o swoje. Choć bardzo często była także bojaźliwa, to nie przeszkadza jej to w szybkim zaprzyjaźnianiu się z innymi, co robi bardzo chętnie. Pewnego razu zdarzyło się, iż zaprzyjaźniła się z przeciwnikiem, ponieważ oboje nie wiedzieli z kim tak do końca mają do czynienia. Jej ogromna uczciwość sprawiła, że nigdy nie skłamała, choć przez jej zapominalstwo czasami nieświadomie coś przekręciła, a jeśli chodzi o walkę, to podsuwa się do niej tylko w ostateczności, ponieważ nie cierpi ranić nikogo. Nawet psychicznie. Stwierdzenie, że jest ona jedną z najspokojniejszych mieszkanek CreepyTown jest w stu procentach prawdziwe, tak samo jak to, że pomimo młodego wieku potrafi ona nie stracić koncentracji nawet w trudnych sytuacjach (Można by powiedzieć, że jest bardziej dojrzała niż niektórzy jej sąsiedzi). Wśród przyjaciół nie ukrywa się ze swoimi uczuciami i choć jest zwyczajnie grzeczna, to zdarza jej się, że ulegnie namową z ich strony, by zrobić, coś szalonego raz na smoczy rok.

Umiejętności Edytuj

Caitlyn, jest zwana Lollipop nie bez powodu. Albowiem posiada jedną z najbardziej "nietypowych" zdolności, wśród nich, którą nazwała candygeneza, którą zyskała w wieku 10 lat. Mieszkała ona wtedy w biednej rodzinie, gdzie nawet na dobre ubrania nie było jej stać. Odzież, którą miała na sobie zawdzięcza jedynie matce, będącej kiedyś zdaną krawcową. Kobieta szyła dla swojej córki ubrania z materiałów (najczęściej gorszej jakości), które ta jej przynosiła. Ich los odmienił się kiedy,spotkała ona tajemniczą istotę, która zaproponowała, że spełni trzy życzenia dziewczynki, za trzy rzeczy, które ona posiada. Dziewczynka myśląc o swojej rodzinie natychmiast się zgodziła i wypowiedziała trzy życzenia. Pierwsze, aby jej rodzina nie żyła w biedzie, drugie, aby wszyscy w niej zawsze byli zdrowi. Przy trzecim stwierdziła, iż poprosi o coś dla siebie i rzekła - "Chciałabym mieć zawsze słodyczy pod dostatkiem". Tak oto pojawiła się jej moc, która jak sama nazwa mówi, polega na wytwarzaniu różnej maści słodyczy, na jakie młoda Waneko tylko będzie miała ochotę. A po dołączeniu do mieszkańców CreepyTown odkryła także dla swych wyrobów zastosowania ofensywne i defensywne. Nauczyła się między innymi, gromadzić w płucach gęstą i lepką, różową watę cukrową(co nie wyrządza jej żadnej krzywdy) i wydmuchiwać ją w wrogów, co sprawia, że ta po kontakcie z tlenem się rozrasta i unieruchamia ich, wytwarzać takie dziwa jak ogromne misio-żelki, które mają właściwości kałczuka i gumy, co pozwala Caitlyn na używaniu ich jak trampoliny, wielkie, grube lodowe kanapki, którą po złączeniu ze sobą mogą posłużyć jak mocny mur (z niejasnych powodów są twarde jak stal). Może także pokryć swoje pięści "łamiszczękami" co zwiększa jej siłe lub stworzyć na plecach coś na wzór skrzydeł z gumowatej, słodkiej różowej substancji. Oczywiście to nie wszystko.

Słabości Edytuj

Po spotkaniu z tajemniczą istotą i zawarciu z nią paktu, na mocy którego przykładowo zyskała swe moce, zapłaciła pewną cenę. Najpierw straciła swą duszę, a co za tym idzie jej ciało "zamarło" i nawet starania dziewczyny, by coś w nim zmienić nic nie dadzą. Nie można ona się zestarzeć, zmienić wagi, a nawet wyćwiczyć je fizycznie, gdyż efekty się nie pojawią. I to sprawiło, że aż do śmierci pozostanie biologicznie dziesięciolatką. "Dżin", którego spotkała, był w dodatku na tyle przebiegły (lub zwyczajnie wredny), iż zabrał jej możliwość spożywania wszystkiego, co nie zalicza się "jej wyrobów". W prawdzie, nie jej ciało samo wytwarza substancje potrzebne do przetrwania i tego nie potrzebuje, ale gdyby skusiła się, to takowa żywność, po połączeniu z jej śliną zadziała jak cyjanek i spowoduje u niej natychmiastowy zgon. Odwrotnie jej wyroby, które zabiją każdego CZŁOWIEKA, którego nimi poczęstuje.

Ma ona wiele fobii, a najbardziej rzuca się w oczy to, że boi się ona ciemności, ciasnych lub zamkniętych pomieszczeń i wysokości, która sprawia, że potrafi się ona czegoś lub kogoś uczepić niczym kleszcz, a uwierzcie, że nie łatwo ją wtedy odczepić Kairobi nie podołał i był zmuszony opuścić "niebezpieczne" miejsca. Jej szczerość, także zalicza się do wad, a powodu chyba nie muszę tutaj opisywać, bo jest to dość jasne. Niski wzrost też potrafi zajść jej za skórę.

Drobnostki Edytuj

  • Jej ulubiony kolor to zielony.
  • Jej nazwisko "Waneko" pochodzi od mojego ulubionego polskiego wydawnictwa mang, a imię "Caitly" od pewnej znanej i kochanej przez wielu postaci, z gry League of Legends. )
  • Jej umiejętności były wzorowane na sposobie walki Smoczych Zabójców z universum Fairy Tail.
  • Za dziecka nienawidziła mleka, a teraz dużo by dała, by choć go spróbować.
  • Jej ulubiona i pierwsza manga to Sailor Moon.
  • Ma kompleksy na punkcie swojego niskiego wzrostu. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki