FANDOM

CJK 2DB(Deus)/2WRDZ/4LKZ w.4a "Wściekły Pies" - Ciężka Jednostka Krocząca wyposażona w 2 Działa Bitewne M.4 "Deus", 2 Wyrzutnie Rakiet Dalekiego Zasięgu oraz 4 Lasery Krótkiego Zasięgu.

Historia

ART W BUD

Opis

Najbardziej charakterystycznym elementem tej maszyny jest jego podwozie, które w przeciwieństwie do innych Mechów posiada 4 zamiast 2 odnóży, które wyposażone są w dwa stawy zginające się przeciwstawnie do siebie. Każde z nich również posiada osobny napęd w postaci silnika typu "Vulkan ", przez co nie tylko bardzo trudno go unieruchomić, lecz również zaspokoić jego potrzeby energetyczne. Na szczęście dzięki swej funkcji, czyli walce statycznej na duże dystanse nie stanowi to zbytniego problemu.

Bardzo ważnym elementem jest również jego korpus, który to posiada osobne zasilanie w formie reaktora termoplazmowego "Hades II", który to zapewnia mu dostawy energii na bardzo długi czas i pozwala na pozuszanie w razie wyczerpania się paliwa do "Vulkanów". Sam Koprus ma kształt pięciokątu foremnego, z kokpitem umieszczonym na wierzchołku, natomiast działa znajdują się na bokach prostopadłych wobec równoległego. Tak to wygląda z góry, z poziomu korpus ma ksztłt zbliżony do kapelusza grzyba, czyli z góry jest łagodnie zaokrąglny, a boki są ścięte do centrum. Działa zamontowane są na gniazdach, gdyż przegubowe ramiona mogłyby nie wytrzymać odrzutu działa tego typu. Wyrzutnie rakiet znajdują się po obu stronach kokiptu, a magazyn amunicji zarówno do nich, jak i do dział znajduje się z tyłu, za reaktorem. Lasery nastomiast znajdują się na stawach odnóży krocznych, dzięki czemu mogą razić wrogów nawet "za" mechem bez potrzeby odwracania go.

Ciekawy jest też fakt, że za kokpitem znajduje się pomieszczenie "mieszkalne" wyposażone w łóżko, kuchenkę elektryczną, czajnik oraz ekspres do kawy. Ma to na celu zapewnienie najdłuższej możliwej sprawności bojowej załogi Mecha, która to zamiast jednej osoby, jak we wszystkich innych maszynach tego typu posiada aż 3 załogantów. Pilot ma za zadanie sterowanie odnóżami i kierować ogniem LKZ, Operator Uzbrojenia jak nazwa wskazuje ma pod swoją władzą korpus wraz z całym uzbrojeniem. Dowódca natomiast ma za zadanie koordynować działania ich obu oraz opiekować się radiostacją.

DANE TECHNICZNE

Nazwa CJK 2DB(Deus)/2WRDZ/4LKZ w.4a "Wściekły Pies" Uzbrojenie (Tors/Głowa) WRDZ
Napęd 4 Silniki Spalinowe "Vulkan"; Reaktor Termopalzmowy "Hades II" Opancerzenie (Głowa/Tors/Ramiona/Nogi/Plecy 80/650/brak/580/460
Masa Do 115 ton Amunicja (DB(Deus)) 112 pocisków / nieograniczona
Wysokość 16m Amunicja (WRDZ) 80 Rakiet / nieograniczona
Długośc 10m Wyposażenie Dodatkowe Radar Dalekiego Zasięgu; Zakłucacz Radiowy; Systemy Walki Elektronicznej; Radiostacja; Zaawanowany Komputer Celowniczy; Skaner Dalekiego Zasięgu; Dron z Systemem Autonamierzania Celów; Pocisk Rakietowy z Nadajnikiem(16); Siatka Maskująca; System Tłumienia Eksplozji; Łóżko; Kuchenka Elektryczna; Czajnik; Ekspres do Kawy;
Szerokość 10m Wyposażenie Wspomagające Filtr Promieniowania Cieplnego; Filtr Noktowizyjny; System Szybkiego Chłodzenia; Znacznik Laserowy; System Maskowania Cieplnego;Ulepszony System Celowniczy; Zmodyfikowany System Przeładowania; Zaawansowany System Stabilizacji Uzbrojenia; Zmodyfikowane Absorbery Odrzutu; Zmodyfikowane Soczewki Laserów; Zmodyfikowany System Żyroskpowy; System Ulepszonego Kierowania Ogniem Rakietowym (S.U.K.O.R.); System Ulepszonego Kierowania Ogniem Artyleryjskim (S.U.K.O.A.)
Głębokość brodzenia 6m Maksymalna prędkość 41km/h (21 km/h po odłączeniu silników głównych)
Załoga Pilot; Operator Uzbrojenia; Dowódca Wychył Nadwozia Względem Podwozia (Prawo-Lewo) od 0* (na wprost) do 360*
Uzbrojenie (Prawe Ramię) DB(Deus) Wychył Nadwozia Względem Podwozia  (Góra-Dół) Od -15* do 45*
Uzbrojenie (Lewe Ramię) DB(Deus) Użytkownicy Siły Zbrojne Federacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki