FANDOM

PS: R.I.P. prawdziwy Burns 1959 - 2016

Jest to firma zajmująca się usługami pogrzebowymi oraz (nieoficjalnie, po kryjomu) zabójstwami na zlecenie. 

Pete rysunek

Szef korporacji Pete Burns

Przyjmują najlepszych zabójców, którzy nie boją się żadnej roboty. Oficjalnie jednak widnieją na liście zawodów jako grabarze (oczywiście, też czynią oni usługi pogrzebowe). Główna (póki co, jedyna) siedziba mieści się w HallenWest, o 120 km oddalony od CreepyTown. Szefem, a zarazem założycielem korporacji jest Pete Burns, ekscentryczny były wokalista zespołu Dead or Alive. Założył taką firmę, gdyż po tych wszystkich operacjach plastycznych twarzy nie mógł znaleźć żadnej pracy (a nie wierzyli pracodawcy, że to były piosenkarz, tym bardziej go nie rozpoznawali). Jest dość kontrowersyjny, gdyż jest on biseksualistą, o twarzy kobiety i ciele mężczyzny. Najsławniejszym, najlepszym, a zarazem też najbardziej tajemniczym pracownikiem, a raczej PRACOWNICĄ tejże firmy jest grabarka i zabójczyni na zlecenie LoboTaker.

Pracownicy

Caleb

Adrianna "LoboTaker" Rockwell

O niej znajdziecie tutaj informacje.

Caleb Chester

Jeden z pracowników korporacji. Niestety, przez swoją chorobę serca nie może dalej pracować czynnie w zawodzie (szef nie chce narażać życia jednego z pracowników). Pomaga więc w nakreślaniu trasy nowych misji, określaniu zadań w nich...ogółem, pracuje w papierkowej robocie, choć bardzo tego nie chce. Czasem jednak wymyka się spod kontroli Pete'a jadąc na daną misję, przez co potem dostaje baty od swojego pracodawcy.

Helga Müller

Helga

Ex-zabójczyni, osobista sekretarka Pete'a pochodzenia niemieckiego. Wiele osób nie wierzy w jej narodowość, gdyż przeczy kompletnym stereotypom (jest piękną blondynką o długich nogach i kobiecym ciele), jednak gdy stykają się z jej 'niemieckim' charakterem, prawie od razu zmieniają zdanie. Przez pewien incydent musiała odejść z czynnej pracy w korporacji, lecz Burns bardzo chciał, by nadal u niego pracowała, z tym że - jak ona wolała - w papierkowej robocie. Gdy mocno się zdenerwuje, zaczyna odruchowo klnąć i mówić po niemiecku. Caleb się jej boi, gdyż co chwila dostaje od niej baty za źle zrobioną robotę.

Nathan Hallyweil

Nathan rysunek

Tego "sińca" nie miało być - po prostu mam głupią gumkę ;-;

Czynny pracownik firmy o dość ekscentrycznym usposobieniu - jest kobieciarzem. Kiedyś podrywał Helgę, lecz po solidnym kopnięciu w krocze odechciało mu się dalszych zalotów do niej. Takie same obiekcje ma do LoboTaker (kiedyś to nawet miał bliskie starcie z jej mentorami), przez co też, w tych kwestiach, trzyma się zdala od niej. Ogółem jest solidnym i dobrym pracownikiem, do czasu gdy nie spotka jakiejś ładnej kobiety.

Gustavo "Parrot" Terres

Scan10016

Jego przydomek bierze się od jego stylu ubierania się. Dosyć kolorowa postać, choć to nie przeszkadza mu w wypełnianiu zleceń. Jest świetnym skrytobójcą (nie mylić z asasynami) i szermierzem. Bardzo mocno interesuje się kulturą amerykańskich Indian, stąd też nawiązanie w jego stroju. Nieraz przez to był zdawany na pośmiewisko.

Lyra McFarlan

Scan10017

Punkówa, jedna z lepszych strzelców w ekipie. Obsługiwania strzelbą nauczyła się dzięki 2 braciom-snajperom. Potrafi zabić cel z odległości nawet 50m.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki