FANDOM

Brno - przed Bitwą Europejską drugie największe miasto w Czechach. Po Bitwie stało się stolicą ze względu na zniszczenie Pragi.

Przed Bitwą Edytuj

Brno.JPG

Brno w 2023 roku.

Przed bitwą Brno zajmowało drugie miejsce w Czechach pod względem wielkości jako miasto. W 2087 roku populacja wynosiła 604 403 tysięcy ludzi. Było podzielone na 29 dzielnic. Przed 2089 miasto to prawie w ogóle się nie rozwijało, w większości wyglądało dalej jak stare, zabytkowe miasteczko.

Po Bitwie Edytuj

Brno2.jpg

Brno w 2135 roku.

Po Bitwie Brno stało się stolicą Czech z powodu zniszczenia poprzedniej stolicy państwa - Pragi. Miasto natychmiast zaczęło rosnąć, jako iż powstało tam wiele fabryk wojskowych i nie tylko. Główny dochód przynosi produkowanie wszelkiej maści wyposażenia dla żołnierzy i/lub dla robotów. Brno z roku na rok rosło, w 2099 roku przeganiając pod względem wielkości Warszawę, a w 2135 Brno było największym miastem w Europie Środkowej (jeśli nie uznawalibyśmy Niemiec). Państwo nie miało zamiaru popełnić takiego samego błędu jak w Pradze, gdzie nastąpił sabotaż tarczy antyrakietowej, tym razem zostawiając przy zasilaniu tarczy obronę nie do przejścia. Stan populacji na rok 2137 wynosi 17 423 312.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki